quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Desunoto het volgende:
Nèt overleven?![]()
Ik val liever op een groot zacht kussen.![]()
En nee vanavond ga ik karten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:00 schreef Syana het volgende:
Ik wil vanavond ook komenruim je het zelf op? ROFLOROMTCVOPTERRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan niet.quote:
Het is zo tof dat het voor herhaling vatbaar isquote:
Neehoor. Ik kom van de mavoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je mbo, wat je hiervoor deed, bedoelde maar je kwam van de havo natuurlijk
MIKAquote:
Mika is lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet trouwens voor 99% zeker dat als Maik gaat zingen het beter klinkt dan Mika. Al is het vals. Al is het een cover van OasisThe Killers
of Coldplay
dan nog is het beter dan Mika. Want. Mika. Verdere uitleg lijkt me overbodig.
Nee hoor, hij zingt de juiste tonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet trouwens voor 99% zeker dat als Maik gaat zingen het beter klinkt dan Mika. Al is het vals. Al is het een cover van OasisThe Killers
of Coldplay
Ik heb Maik nog nooit horen zingen maar als jij dat zegt dan is het zelfs 1000x beter dan Mika.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zingt de juiste tonen.
Knap is dat hij meer octaven kan zingen dan wie dan ook.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind Mika echt achterlijk zingen. Het is leuk voor kinderen, maar in elk ander opzicht is het onwijs kut. Komop mensen, luister eens volwassen muziek
Definieer volwassen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind Mika echt achterlijk zingen. Het is leuk voor kinderen, maar in elk ander opzicht is het onwijs kut. Komop mensen, luister eens volwassen muziek
En nu iets liefsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
of Coldplay
Ik stelde Maik boven Mika. Waar Mika duizenden gillende fans heeft, en Maik geen. En alsnog stel ik Maik boven Mika. Da's toch lief..quote:
Waren dat niet dequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Miley kut omdat zij het begin is van het verneuken van Disney.
HEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Miley kut omdat zij het begin is van het verneuken van Disney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |