Blijkbaar niet neequote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je de bedoeling niet helemaal begrijpt, TheGeneral. Je moet niet alles in een keer kiezen.
Leuk idee wim, alleen denk ik dat het moeilijk werkt voor tennis.
Dat is wel het idee ja, 16 (of 20, 24, 32)x6 tot nu toe (denk dat je niet te veel moet doen, want dan wordt de keuze inderdaad beperkt). Dat is toch wel te doen? Er zijn ook genoeg laaggeklasseerde spelers waar je een uitgesproken sterk punt van zou kunnen kiezen, of spelers uit midden jaren negentig. Dat is juist een leuk onderdeeltje vind ik, een speler opduikelen waarvan je z'n geweldige backhand ineens voor de geest haalt ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ja, maar als iemand dus al de forehand van Nadal heeft mag niemand hem meer voor de mentaliteit gebruiken, zei je. Dus moeten 16x5 = 80 verschillende spelers gekozen worden?
Jepquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:57 schreef Colplay het volgende:
Neem aan dat renner bij belangrijk tennisser moet zijn
16 (of 24) is wel een stuk handiger voor een tournament, maar 12 of 20 kan ook wel (meer ook natuurlijk). 8 vind ik te weinig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou denk ik eerder op 8-12 mikken dan 16-24, trouwens.
Jawel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doe je zelf trouwens niet mee Wim?
Hey mitt, heeft ze je weer gedumpt? Jammer joh! Gelukkig ben je hier weerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:12 schreef mitt het volgende:
1. Colplay
2.Vector_SLD
3. XL
4. Ambrosius
5. VerdwaasdeVogel2
6. The_BoezelaaR
7. Verdasco 123
8. dekouwe
9. kevin_
10. mitt
Ik en tenniskennerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:25 schreef wimderon het volgende:
Zo, PM verstuurd.
Ik zie dat Nalbandian al aangegeven had mee te doen, dus dit is de voorlopige lijst:
1. Colplay
2.Vector_SLD
3. XL
4. Ambrosius
5. VerdwaasdeVogel2
6. The_BoezelaaR
7. Verdasco 123
8. dekouwe
9. kevin_
10. mitt
11. BS
12. Sporttv
13. Nalbandian (13, hihi)
14. wimderon
Wordt allemaal vanzelf duidelijk, is niet zo heel moeilijk. Het enige wat je in dit geval nodig hebt is een beetje kennis van tennis en tijd om af en toe online te zijn om te kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef danusz1986 het volgende:
K doe wel mee als vind k het moeilijk te begrijpen!
Mja, dan vraag ik me af of het dan niet te specifiek wordt en of het niet overlapt met forehand/backhand en eventueel shot selection. Wat vinden anderen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien is de return iets om als eigenschap mee te nemen.
Mentaliteit staat er al bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:20 schreef Wopper1 het volgende:
Je kan ook gaan voor de mentaliteit van een speler, of een bepaalde soort van agressie en uithoudingsvermogen.?
Apart lijkt mij beter sinds het soort van gescheiden staat van de forehand/backhand. Bijvoorbeeld de forehand/backhand van Gulbis is aardig goed, maar zijn returns zijn een stuk minder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mja, dan vraag ik me af of het dan niet te specifiek wordt en of het niet overlapt met forehand/backhand en eventueel shot selection. Wat vinden anderen?
Nou, je moet niet teruggaan tot de tijd van het houten racket lijkt me. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1998 ? Dan vallen spelers als Edberg, McEnroe, Borg, Becker, Muster gewoon weg
Tja, mij maakt het weinig uit. De ene ziet liever 2000, de ander 1990. Ik neig er dan naar om te middelen naar 1995, dan heb je 3 van de 5 spelers die noemt er al bij bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1998 ? Dan vallen spelers als Edberg, McEnroe, Borg, Becker, Muster gewoon weg
Als er nog één iemand meedoet heb je 24 man als BS meedoet, dat zou een mooi aantal zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:40 schreef Timm-E het volgende:
1. Colplay
2.Vector_SLD
3. XL
4. Ambrosius
5. VerdwaasdeVogel2
6. The_BoezelaaR
7. Verdasco 123
8. dekouwe
9. kevin_
10. mitt
11. BS Chris2k
12. Sporttv
13. Nalbandian (13, hihi )
14. wimderon
15. Wopper1
16. Federer-fan
17. Tim86
18.Tennisboy
19. Mr-Sander
20: Leroytje
21: Timm-E
22: ratjetoe
Zoiets?
zrjoentje wil nog wel meedoenquote:
Die hebben ze geshredderd toen ik met de papegaai van zjroentje had gepost na de koffieban. Maar ik heb volgens mij ons R&P gevalletje nogquote:
Hooguit te weinig wat mij betreft:quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Wat vindt men van het volgende rijtje te kiezen eigenschappen:
-Forehand
-Backhand
-Service
-Mentaliteit
-Voetenwerk / fysiek
-Volley
-Special feature
Te veel of goed?
Bedenk wel dat er genoeg spelers moeten zijn om te kiezen hèquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hooguit te weinig wat mij betreft:
- Eerste service
- Tweede service
- Forehand
- Backhand
- Return
- Creativiteit
- Volley
- Dropshot
- Smash
- Voetenwerk/fysiek
- Atletisch vermogen
- Mentaliteit
- Sportiviteit(?)
- Special feature (wat is dat?)
Ik vind het allemaal wel leuk om over na te denken en in te vullen.
Prima.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Wat vindt men van het volgende rijtje te kiezen eigenschappen:
-Forehand
-Backhand
-Service
-Mentaliteit
-Voetenwerk / fysiek
-Volley
-Special feature
Te veel of goed?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bedenk wel dat er genoeg spelers moeten zijn om te kiezen hè![]()
Dan moeten er maar twee drafttopics komen, een voor de bazen en een ander voor de noobs.quote:Daarnaast is jouw lijstje voor sommigen inderdaad wat ze graag zouden zien, maar voor velen is dit te specifiek denk ik.
Oké.quote:Met special feature bedoel ik een specifieke kwaliteit die buiten de andere eigenschappen valt. Dan kun je zelf kiezen of je de dropshot van iemand pakt, of de lob of van mijn part de spreidstand van Clijsters.
de top-20 slagen van Martin?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met special feature bedoel ik een specifieke kwaliteit die buiten de andere eigenschappen valt. Dan kun je zelf kiezen of je de dropshot van iemand pakt, of de lob of van mijn part de spreidstand van Clijsters.
Dan zou ik voor het vuistje van Martin gaan.quote:
Dat is wel mijn idee ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Mr-Sander het volgende:
Was het nou overigens zo dat als ik bijvoorbeeld de forehand van Federer kies, dat Federer dan totaal niet meer gekozen mag worden? Dus ook niet z'n service of z'n backhand.
Wen een goeie regel vind ik. Anders bestaat de ideale speler straks voor eenderde uit Federer, eenderde Nadal en eenderde Martin.quote:
Lijkt me een perfect idee jaquote:
De gene die als laatste in de draft moet kiezen in de eerste ronde mag in de tweede ronde als eerste. Zo heeft hij dan weer een voordeel zeg maar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef danusz1986 het volgende:
K weet niet hoe jullie dan willen gaan doen maar dan krijg je degene die als laatst kiest echt een nadeel.
Dan zijn alle goeie spelers al weg.
K zou het bij dit houden:
-Forehand
-Backhand
-Service
-Mentaliteit
-Voetenwerk / fysiek
-Volley
-Special feature
Ja maar stel je voor die 23 die er voor zitten kiezen zoiezo denk k wel spelers uit de top 20 en die kan je dan in de 2e ronde niet meer kiezen snap je. En zoveel goeie tennissers met goeie specialiteiten zijn er ook niet voor 2000, zeg maar de oudere garde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
De gene die als laatste in de draft moet kiezen in de eerste ronde mag in de tweede ronde als eerste. Zo heeft hij dan weer een voordeel zeg maar.
Dat is juist de hele uitdaging van het spel. Die topspelers kan iedereen bedenken, hoe je de rest invult zal bepalend zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ja maar stel je voor die 23 die er voor zitten kiezen zoiezo denk k wel spelers uit de top 20 en die kan je dan in de 2e ronde niet meer kiezen snap je. En zoveel goeie tennissers met goeie specialiteiten zijn er ook niet voor 2000, zeg maar de oudere garde.
Dat bedenk je nu pas?quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:37 schreef Sporttv het volgende:
Iemand mag mijn plek denk dat het toch te moelijk wordt
Deze ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:22 schreef XL het volgende:
Op welk ondergrond gaan we uiteindelijk spelen?
Ik vind wel dat het een rol speelt. De backhand van muster is een slag die je graag wil hebben op gravel, maar op hardcourt ga ik voor Kafelnikovquote:
Kijken naar wat die tennisser over een heel jaar zou presteren is het beste denk ik?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het een rol speelt. De backhand van muster is een slag die je graag wil hebben op gravel, maar op hardcourt ga ik voor Kafelnikov
Kafelnikov en Muster waren slechts voorbeelden die beide Roland Garros hebben gewonnen. Uiteindelijk kies ik natuurlijk de backhand van de enige echte gravelkoning, de man met de 16 topics, Martin 'de Grote' Verkerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Allround lijkt me het beste inderdaad, al zou ik natuurlijk liever gravel zien, aangezien dat de enige ondergrond voor échte mannen is.
Ja ik beschouw het als mentaliteit, in de vorm van het altijd proberen te halen van een bal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mentaliteit van Nadal?
De granddaddy van de afgelopen 15 jaar, het beste wat er in de afgelopen 15 jaar heeft rondgelopen is de mentaliteit van Nadal? Aparte keuze wel op zich ....
Ik snap wel wat je bedoelde hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja ik beschouw het als mentaliteit, in de vorm van het altijd proberen te halen van een bal.
Zo heb ik het interpreteerd.
Photoshop.quote:
Het was een grap.quote:
Gefeliciteerd, je bent de enige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Echt, ik lig soms echt in een deuk om jouw posts!
Doe Sporttv maar. Als die binnen 24 uur niet reageert gaan we gewoon naar de volgende en kan er eventueel iemand anders zijn plaats innemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef mitt het volgende:
Wie moet ik nu PM'en? Want wie doet er nog wel en niet mee..
Nou... hopen dat het hierna iets vlotter gaat, anders wordt het een heel lange draft...quote:
Je kunt denk ik gelijk al een keuze maken, aangezien de 24 uur voor Sporttv is verstreken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan ik nog als back-up op de lijst komen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij BS' voetbaldraftgame werd een plek pas na 2x 24 uur afwezigheid doorgegeven aan de reserves, maar wim mag het zeggen inderdaad
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:37 schreef Sporttv het volgende:
Iemand mag mijn plek denk dat het toch te moelijk wordt
Lijkt me vrij duidelijk tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe Sporttv maar. Als die binnen 24 uur niet reageert gaan we gewoon naar de volgende en kan er eventueel iemand anders zijn plaats innemen.
Toen ik de PM ontving heb ik er even naar gekeken, maar daarna ben ik het vergeten eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef wimderon het volgende:
Jup, kies maar, Sporttv is nog verschillende keren online geweest en heeft niet gereageerd na zijn eerdere bericht om af te zien van deelname.
Waarom ben je er nu trouwens pas bij, je had toch ook een PM gehad?
Mijn eerste keus was dit ook geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef wimderon het volgende:
Het voetenwerk van Federer is inderdaad geniaal en de basis van zijn spel, dat zou wellicht ook mijn eerste keuze geweest zijn.
Ik zat net ook al te denken of het wel reëel is, maar met totaal 148 spelers kom je toch wel een heel eind in de afgelopen 15 jaar. Ik denk dan ook dat er nog wel een aantal leuke, creatieve keuzes gaan komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn eerste keus was dit ook geweest
Maar ja, 16e plek in de draft, dan blijven de restjes over
Maar je bent wel relatief vroeg met je 2e keuze...alles heeft zijn voor- en nadelen, dat is het mooie aan dit systeemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn eerste keus was dit ook geweest
Maar ja, 16e plek in de draft, dan blijven de restjes over
Heb idd al wel wat exotische keuzes in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef XL het volgende:
Ik had bij Federer niet voor zijn voetenwerk gekozen, maar voor de special feature: Trickshot.
Serieus daarover nagedacht heb ik niet, ik denk aan exoten. Want ik sta netjes met Boez netjes in het midden.
Ik denk wel dat ik aanleg heb om straks 1 beurt voor hij mag de keuze van Boez weg te trekken. En dat hij een vervolgens bij de 2de keuze andersom doet.
De service van Karsten Braaschquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb idd al wel wat exotische keuzes in mijn hoofd
De first pick die ik gister in gedachte had zit er nog steeds inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij schiet wel lekker op zo ....
De techniek van Gianluca Pozzi??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef XL het volgende:
[..]
De first pick die ik gister in gedachte had zit er nog steeds in
De tweede service van Sjeng Schalkenquote:
Het vreugdedansje van Stippel is beter imo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef wimderon het volgende:
Het vreugdedansje van King Oscar.
Je kent deze neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het vreugdedansje van Stippel is beter imo.
In VBL zitten (zatenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Hopeloos al die mensen. Met VBL was er 1 iemand die problemen gaf en dat was het
Je mag nu gewoon kiezen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef tennisboy het volgende:
Oh joh, Ik dacht dat ik pas de 18de keus was om te kiezen, had de post niet gezien met de loting.
Eens, maar intel is met Federer gaan lopen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is de forehand van Federer.
De beste slag ooit in het tennis.
Echte kenners weten dat zijn voetenwerk nog genialer is dan zijn slagen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef XL het volgende:
[..]
Eens, maar intel is met Federer gaan lopen.
Zijn tweede was de beste ooit denk ik ja. Zijn eerste niet hoor, hij was vooral een hele constante, die daarnaast met goede volleys en van achteruit kon anticiperen op een mindere bal, als gevolg van zijn goede service, van zijn tegenstander.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Daarom ben ik zo content met mijn Sampras serve. Naast een fantastische eerste serve, was zijn tweede in mijn ogen ook de beste aller tijden
Er zijn er nog zat om te kiezen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zijn tweede was de beste ooit denk ik ja. Zijn eerste niet hoor, hij was vooral een hele constante, die daarnaast met goede volleys en van achteruit kon anticiperen op een mindere bal, als gevolg van zijn goede service, van zijn tegenstander.
Puur qua eerste service gezien, en niets anders, zijn Karlovic, Krajicek en Ivanisevic in het bezit van een betere eerste service imo.
Sampras was ook koning "aces slaan op belangrijke momenten"..ook een essentiële eigenschapquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zijn tweede was de beste ooit denk ik ja. Zijn eerste niet hoor, hij was vooral een hele constante, die daarnaast met goede volleys en van achteruit kon anticiperen op een mindere bal, als gevolg van zijn goede service, van zijn tegenstander.
Puur qua eerste service gezien, en niets anders, zijn Karlovic, Krajicek en Ivanisevic in het bezit van een betere eerste service imo.
Zou ik niet zonder meer durven beweren. Het is dankzij z'n fantastische voetenwerk dat hij zo vaak in goede positie staat om z'n slagen in stelling te brengen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef XL het volgende:
Klopt, maar het staat los van zijn forehand. Die is ook de beste in tennis.
De tweede van Karlovic schat ik toch hoger in. Top-20 halen en zo'n hoog percentage punten winnen op de tweede, terwijl je eigenlijk niet kunt tennissenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het 1 heeft natuurlijk met het ander te maken. Zonder zijn forehand had hij nooit bereikt wat hij nu bereikt heeft. Maar zonder het voetenwerk waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou ik niet zonder meer durven beweren. Het is dankzij z'n fantastische voetenwerk dat hij zo vaak in goede positie staat om z'n slagen in stelling te brengen.
Godverdegodverdegodver.... Ik dacht dat die minstens 3 rondes veilig wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Chriz2k het volgende:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Mentaliteit van Nadal [leroytje]
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Volley/netspel van Edberg [Nalbandian]
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Service van Karlovic [mitt]
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Het fabuleuze voetenwerk van Federer [intel]
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: De backhand van Agassi [kevin_]
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: De service van Sampras [Tim86]
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: De mentaliteit van Hewitt (Vector_SLD)
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: De service van Ivanisevic (Colplay)
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Het voetenwerk van Michael Chang (Dekouwe)|
1e ronde, 11e keuze, 11e totaal: De service van Roddick ( tennisboy)
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal: Forehand van Gonzalez (danusz1986)
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal: De service van Becker (Timm-E)
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: De backhand van Kafelnikov (BliksemSchigt)
1e ronde, 15e keuze, 15e totaal: De service van Richard Krajicek (XL)
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: De service van Mark Philippoussis (Boez)
1e ronde, 17e keuze, 17e totaal: Het voetenwerk van Juan Carlos Ferrero (Mr-Sander)
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal: De backhand van Gustavo Kuerten [Chriz2k]!
Jij en Wim waren mijn enige zorgen. Chriz2k was veel te jong om dit te wetenquote:
Onderschat die dekselse Federer-fan niet. Die heeft al sinds 1983 geen Grand-Slam finale gemist.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Jij en Wim waren mijn enige zorgen. Chriz2k was veel te jong om dit te weten
Dat is waar, ik ben erg benieuwd naar de keuze van Federer-fan. Ik denk toch dat hij wat klassieker kiest dan Kuertenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Onderschat die dekselse Federer-fan niet. Die heeft al sinds 1983 geen Grand-Slam finale gemist.
Ik had zijn kreun ook best als special feature willen kiezen, zo ongeveer de enige kreun die ik fijn vind om aan te horenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Tim86 het volgende:
Kuerten was de reden waarom ik van mijn dubbelhandige backhand ben afgestapt
Beetje jammer alleen dat ik nu zit met een mislukte enkelhandige backhand, maar dat is weer iets anders
Stond ik daar als klein Timmetje op de banen, met na elke backhand een "omèhhhhhhhhhhhhh"
Kuerten ken ik eigenlijk niet, daarvoor ben ik denk ik te jong. Ik heb alleen zijn afscheidswedstrijd gezien. Volgens mij zijn de meeste hier wel wat ouder dan 20.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef XL het volgende:
Vergis je niet in het filmpje. Dat is geen compilatie van 5 jaar Kuerten. Dat zijn allemaal shots uit zijn wildcard wedstrijd van Roland Garros 2008. Eerste ronde, afgedroogd door PH Mathieu (ik bedoel... achterkomen tegen PHM is niet zo erg, maar je moet natuurlijk wel gewoon winnen als hij gaat choken). Voor Kuerten ging het niet meer, de pijp was leeg. Desondanks slaat hij deze backhands er even uit in die drie korte setjes. Je moet Andre Agassi maar eens vragen naar de backhand van Kuerten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1e ronde, 19e keuze, 19e totaal: De backhand van David Nalbandian [ratjetoe]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 20-10-2009 12:04:53 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nee.quote:
Ik heb het steeds verkeerd gelezen. Ik dacht dat je zélf maar één keer een bepaalde speler mocht kiezen maar ik zie nu dat elke speler überhaupt maar één keer mag worden gekozen.quote:Was als eerste gekozen..
Misschien dan even veranderen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ik heb het steeds verkeerd gelezen. Ik dacht dat je zélf maar één keer een bepaalde speler mocht kiezen maar ik zie nu dat elke speler überhaupt maar één keer mag worden gekozen.
Ik had het al veranderd maar ik had niet gezien dat ook Edberg al was gekozen. Nogmaals aangepast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Misschien dan even veranderen?
Nu is XL teleurgesteld omdat je geen klassieke keuze hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het al veranderd maar ik had niet gezien dat ook Edberg al was gekozen. Nogmaals aangepast.
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu is XL teleurgesteld omdat je geen klassieke keuze hebt gemaakt.
om·dat vw met als reden dat; daar: ik blijf thuis ~ mijn moeder ziek isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Thanks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
om·dat vw met als reden dat; daar: ik blijf thuis ~ mijn moeder ziek is
Edberg is van mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het al veranderd maar ik had niet gezien dat ook Edberg al was gekozen. Nogmaals aangepast.
Ja, je hebt gelijk. Maar is Murray dan van mij?quote:
Voetbal kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar moest je ook nog lang over nadenken?.
Wiesoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben je geswitched wim, je posts spreken elkaar tegen
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:57 schreef kevin_ het volgende:
Courier, Muster, wie zijn dat. Ik weet wel dat ik ooit op de Amiga Jimmy Conners tennis gespeeld hebt, maar dat is alles
.
Ik volg tennis pas een paar jaartjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Die speelden nog een leuk balletje mee in het Krajicek-tijdperk.
Het aantal toptennissers waar uit gekozen kan worden is natuurlijk niet zo groot. Ga nog geen lijstjes met mogelijke picks maken, want volgens mij wordt iedereen toch wel gekozen voor ik weer aan de beurt ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgende keus ga ik gewoon voor wat ik zelf wil, ipv een keus die me opgedrongen wordt omdat iedereen al een bepaalde eigenschap heeft gekozen
Al zijn Courier en Muster nu allebei weg, klein streepje door de spreekwoordelijke rekening. Ik moet mijn potentiele pick-lijst enorm gaan aanvullen merk ik al
Ik heb Verdasco nog een pm gestuurd, maar daar heb ik nog geen reactie op. Daarnaast is hij sowieso nog meerdere keren online geweest sinds hij had moeten kiezen. Wat mij betreft mag iemand anders zich ook melden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef Chriz2k het volgende:
Leuk overzicht wimderon.
Moet die 7e keuze nog door iemand worden ingevuld?
Special feature.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Forgive het volgende:
als het moet dan wil ik wel hoor
Want ik heb mij toch een wereldse keuze voor special future
Nee hèquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 25e totaal: De mentaliteit van Thomas Muster (wimderon)
2e ronde, 2e keuze, 26e totaal: Het voetenwerk van Davydenko (Ambrosius)
Wat mij betreft mag je meedoen. Wel lullig voor Verdasco123, maar als je niet antwoordt op PM's, terwijl je meerdere malen online bent geweest is het een gevalletje jammer maar helaas denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Forgive het volgende:
als het moet dan wil ik wel hoor
Want ik heb mij toch een wereldse keuze voor special feature
Lijkt me sterk dat die in 1995 nog speelde, even nakijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: Special feature: de vastheid van Juan Aguilera (Federer-fan)
Jep, volgens de ATP heeft hij na 1992 geen ranking meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef danusz1986 het volgende:
Is dat niet een speler voor 1995? K heb er nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die in 1995 nog speelde, even nakijken.
edit: 1991 voor het laatst, je mag nog een keer Federer-fan![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef danusz1986 het volgende:
Is dat niet een speler voor 1995? K heb er nog nooit van gehoord.
Ik had het van tevoren gecheckt. Hij heeft in 1996 nog in Indian Wells gespeeld. Zie www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Ag/J/Juan-Aguilera.aspx?t=pa&y=1996&m=s&e=0#quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jep, volgens de ATP heeft hij na 1992 geen ranking meer.
Het zit FF ook niet mee met z'n keuzes
'Tuurlijk staat er geen uitslag bij. Washington dacht 'die Aguilera is zo vast. Ik kom gewoon niet opdagen.'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
Dat lijkt me een fout, er staat verder ook geen uitslag bij.
Wel een heldenkeuze natuurlijk. Al had ik nog nooit van hem gehoord.
Ja, maar hij was wel heel vast.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Washington speelde in 1996 ook in IW tegen iemand anders: http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Wa/M/Malivai-Washington.aspx?t=pa&y=1996&m=s&e=0#
Wel een zeer originele pick, maar de Spanjaard was duidelijk een een tweedagsvlieg. Twee maal Hamburg gewonnen, voor de rest zeer weinig.
Twintig minuten. Gaan nu in!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga eventjes nadenken. Hoeveel bedenktijd heb ik?
En net binnen de tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Twintig minuten. Gaan nu in!
Klopt het weer niet joh.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft hij lang doorgetennist zeg
Ik heb het even nagekeken, want ik dacht dat hij eind jaren '80/begin '90 al was gestopt... Maar niet dus, goede keuzequote:
Bedankt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, want ik dacht dat hij eind jaren '80/begin '90 al was gestopt... Maar niet dus, goede keuze
Geheugen? Dan denk je, goh, die en die speler had toch een erg goede forehand/mentaliteit/wat dan ook en is volgens mij nog niet gekozen. Als je dan er niet zeker van bent dat die nog niet gekozen is (voor de wat ouderen/vergeetachterige onder onsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe weten we straks nog uit welke spelers we kunnen kiezen? Ik vind het nu al lastig, laat staan verder op in de draft...
Bedankt en dat vind ik heel mooi. Het zoekplaatje wordt op een gegeven moment alleen steeds groter als je je afvraagt uit wie je nog kunt kiezen. Maar ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://i36.tinypic.com/5zmmp1.png
Ik heb er respect voor als jij iedereen weet die al gekozen is, zeker over drie rondes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geheugen? Dan denk je, goh, die en die speler had toch een erg goede forehand/mentaliteit/wat dan ook en is volgens mij nog niet gekozen. Als je dan er niet zeker van bent dat die nog niet gekozen is (voor de wat ouderen/vergeetachterige onder ons) kijk je dat nog even na, desnoods met de ctrl-f functie.
Eh, ja.quote:Was jij net niet degene die iets van 20 categorieen voorstond?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: De mentaliteit van Jimmy Connors (Federer-fan)
2e ronde, 4e keuze, 28e totaal: De volley/netspel van Rafter (VerdwaasdeVogel2)
Een van de beste volleyers van ons tijdvakje. Daar zijn er niet zo heel veel van, en ik wil er wel eentje.
Karsten Braasch, Torsten Popp en Aaron Krickstein komen je halenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef mitt het volgende:
Maar uiteindelijk kom je dus op 168 verschillende spelers?
Gave rondes worden dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |