Het was een grap.quote:
Gefeliciteerd, je bent de enige.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Echt, ik lig soms echt in een deuk om jouw posts!
Doe Sporttv maar. Als die binnen 24 uur niet reageert gaan we gewoon naar de volgende en kan er eventueel iemand anders zijn plaats innemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef mitt het volgende:
Wie moet ik nu PM'en? Want wie doet er nog wel en niet mee..
Nou... hopen dat het hierna iets vlotter gaat, anders wordt het een heel lange draft...quote:
Je kunt denk ik gelijk al een keuze maken, aangezien de 24 uur voor Sporttv is verstreken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan ik nog als back-up op de lijst komen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij BS' voetbaldraftgame werd een plek pas na 2x 24 uur afwezigheid doorgegeven aan de reserves, maar wim mag het zeggen inderdaad
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:37 schreef Sporttv het volgende:
Iemand mag mijn plek denk dat het toch te moelijk wordt
Lijkt me vrij duidelijk tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe Sporttv maar. Als die binnen 24 uur niet reageert gaan we gewoon naar de volgende en kan er eventueel iemand anders zijn plaats innemen.
Toen ik de PM ontving heb ik er even naar gekeken, maar daarna ben ik het vergeten eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef wimderon het volgende:
Jup, kies maar, Sporttv is nog verschillende keren online geweest en heeft niet gereageerd na zijn eerdere bericht om af te zien van deelname.
Waarom ben je er nu trouwens pas bij, je had toch ook een PM gehad?
Mijn eerste keus was dit ook geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef wimderon het volgende:
Het voetenwerk van Federer is inderdaad geniaal en de basis van zijn spel, dat zou wellicht ook mijn eerste keuze geweest zijn.
Ik zat net ook al te denken of het wel reëel is, maar met totaal 148 spelers kom je toch wel een heel eind in de afgelopen 15 jaar. Ik denk dan ook dat er nog wel een aantal leuke, creatieve keuzes gaan komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn eerste keus was dit ook geweest
Maar ja, 16e plek in de draft, dan blijven de restjes over
Maar je bent wel relatief vroeg met je 2e keuze...alles heeft zijn voor- en nadelen, dat is het mooie aan dit systeemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn eerste keus was dit ook geweest
Maar ja, 16e plek in de draft, dan blijven de restjes over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |