Met Timm-E zijn er in principe 20 man, dus daar gaan we nu vanuit. Mochten er zich nog 4 man melden voor de start dan gaan we met 24 door, anders met 20, waarbij er twee zijn die hebben aangegeven eventueel wel ruimte te willen maken voor een ander (dus als je er nu buiten dreigt te vallen valt daar wellicht wat te regelen).
Dan over de spelerskeuze. Ik ben het er inderdaad mee eens dat je niet te ver terug moet gaan, Danusz noemt daarbij concreet 2000, ik neigde zelf meer naar 1995, dan heb je toch weer een generatie extra, met spelers die de meerderheid toch nog wel kent, maar ik volg gewoon de meerderheid, dus wat zijn de meningen hierover? 2000? 1995? 1998?
Dan de eigenschappen die ingevuld moeten worden. Daarbij staan vast:
-Forehand
-Backhand
-Service
-Mentaliteit
-Voetenwerk
Wat verdere opties zijn: Volley / shot selection en/of een special feature (bijvoorbeeld de lob van speler x of de dropshot van speler y), of vergeet ik nu iets?
Het moet wel niet te specifiek worden, want dan kom je in de problemen met het aantal beschikbare spelers en wordt het voor een deel ook te specifiek om leuk mee te kunnen doen.
Ik denk dat ik zondag ga loten, zodat we maandag kunnen beginnen met de draft.
Reactie graag

.