Ja, Nokwanda, laat ons niet langer in spanning.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
En nu ben ik erg benieuwd naar de side effects van een joint bij Nokwanda.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het in mijn hele leven nog nooit gerookt![]()
Ik vind het stinken...ik ga toch liever voor een lekker wijntje wodka'tje.
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dusquote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie het nog niet wist:
DIENSTMEDEDELING!
De meet van 4 oktober gaat niet door.![]()
En nu ben ik erg benieuwd naar de side effects van een joint bij Nokwanda.
Had niet meer gelezen. Ben bezig aan het schilderij van Piscesquote:Op woensdag 30 september 2009 17:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, Nokwanda, laat ons niet langer in spanning.
Ik heb whiskey bij een vriend gedronken laatst. Verschillende soorten. Echt duur spul wat hij hadquote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dus
Ieuw, dat is niet leuk. Dan moet je het idd laten staan. Het voordeel van de herfst is dan wel weer dat het een goede tijd is voor een mooi glas.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zijn niet grappig. Onrust, hartkloppingen, zo snel dat ik het gevoel heb dat mijn hart eruit bonst. Beelden die voorbij komen van dingen die gaan gebeuren. En dat al na een paar trekjes. De keren dat ik geblowd heb kun je wel tellen op een hand en het is ook wel gebeurd dat ik een lachkick kreeg na twee trekjes (dan ben ik dus zo stoned als een ander na een hele joint), maar ik weet nooit vantevoren hoe het zal vallen. Dus ik blow gewoon niet en neem heel af en toe een neut omdat ik de smaak van sommige neuten lekker vind. Zoals die van een goeie whiskey dus
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had niet meer gelezen. Ben bezig aan het schilderij van Pisces
Die wil ik deze week af hebben (als dat lukt) en dan ga ik beginnen aan die van Ronja van Draculettetje. Die laatste mag ik wel spammen.
Dat klinkt inderdaad niet prettig.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die houtige en turfachtige smaken vind ikquote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb whiskey bij een vriend gedronken laatst. Verschillende soorten. Echt duur spul wat hij had
Ik vond het 3x niks. 1 smaakte naar hout
Ik vond het echt afschuwelijk. Ik denk dat je het moet leren drinken, ofnie?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die houtige en turfachtige smaken vind ik![]()
![]()
roken doe ik dan weer wel, maar dat doet niks met mijn bewustzijn. Het zal er wel aan liggen dat ik een controlfreak ben en daarom niet tegen het effect van een joint kan. Of het is iets met de stofjes in mijn kop. Geef mij ook geen morfine-achtige stoffen, want dan ga ik rare drukke junkie-achtige trekjes vertonen. Kennen jullie dat? Die fysieke onrust waaraan je een junk kunt herkennen. Trekkerige nerveuze bewegingen en zo.
Heb jij met jouw ADHD dan geen last van een omgekeerd effect?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het echt afschuwelijk. Ik denk dat je het moet leren drinken, ofnie?
Ooh en morfine rulez
Misschien vind jijde The Black Grouse ook wel lekker, zwaar geturfd met een vleugje Islay, en prettig geprijsd.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist die houtige en turfachtige smaken vind ik![]()
![]()
Had jij nou laatst zuurvlees gemaakt?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Morretje het volgende:
Oh lekker pannenkoeken!
Ik heb net stoofpot gegeten..maar ik ben de hele dag al misselijk
Van wat omgekeerd effect? Van morfine? Mijn adhd is heeeeeeeeel licht. En ik was mee een partij out van de morfinequote:Op woensdag 30 september 2009 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij met jouw ADHD dan geen last van een omgekeerd effect?
En dat leren drinken... ik denk het. Ik hou dan weer niet van rode wijn. Zit ook een stoffie in wat een nar effect heeft, en aan wodka begin ik niet. Smaakt voor mij als spiritus.
the Grouse is niet mijn ding. het is een blended en ik hou meer van singles, maar Islays zijn dan weer wel mijn smaak. Het proberen waard. Mijn alltime favorite is Lagavulin http://www.whisky-distilleries.info/Lagavulin_EN.shtmlquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien vind jijde The Black Grouse ook wel lekker, zwaar geturfd met een vleugje Islay, en prettig geprijsd.
Zou je denken aangezien medicatie tegen adhd inspeelt op dat omgekeerde effect. Tenminste.... ritalin bijvoorbeeld, lijkt op speed. Maar als je een heel milde vorm hebt kan dat meevallen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van wat omgekeerd effect? Van morfine? Mijn adhd is heeeeeeeeel licht. En ik was mee een partij out van de morfine
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had jij nou laatst zuurvlees gemaakt?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef Morretje het volgende:
he bah, hier is het ok al stil.. Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me![]()
Ok....quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Maes het volgende:
Ze zal binnenkort wel weer eens binnen vallen, denk ik
Ooooh, die kant helemaal op. Ik dacht in de buurt van het bachplein ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok....![]()
Q, ja zeker! Vanaf het treinstation richting Kampen.. Ergens daaro.. Ben er niet veel geweest, maar hij zit er wel!
dat wou ik nou ook net zeggen (beide dan)quote:Op woensdag 30 september 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Jumbo zit vlakbij JJH![]()
Ik mis Greysie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind 10.000 gaten graven en even zo vaak draaien niks nie lui anders
Kan ik me voorstellen. Maar misselijk zijn is goed. Dan doen de hormoontjes tenminste flink hun best.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:58 schreef Morretje het volgende:
Mja oh-oh, maar ik vertrouw er toch ook nog niet op.. Eerst maar eens 8 weken zijn, en niet te vroeg een scho heb ik bedacht..![]()
Kees!![]()
Leuk Ynske!
k denkt t wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
morretje misselijk zijn op zich is niet fijn, maar wel dat het hormoon zn werk doet
ynske leuk toch! ga je het doen?
hai nok
Leuk! ga je vast goed doen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denkt t wel ja
tis een kleine moeite, en dan kun je beter rouleren met de groep
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef draculettetje het volgende:
ow en vanmorgen controle revalidatie arts! ze was helemaal tevreden, pas in januari weer terug!
en stiekum vond ze dat ik na afgelopen dec/januari toch de boel goed heb opgepakt en ik sneller dan zij had verwacht dit resultaat had behaald
* draakje stiekum beetje trots is
Hartstikke goed van je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef draculettetje het volgende:
ow en vanmorgen controle revalidatie arts! ze was helemaal tevreden, pas in januari weer terug!
en stiekum vond ze dat ik na afgelopen dec/januari toch de boel goed heb opgepakt en ik sneller dan zij had verwacht dit resultaat had behaald
* draakje stiekum beetje trots is
dankquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ben ook trots op je. Had echt niet verwacht dat je al zo vooruit zou zijn gegaan en ik heb je nooit zo goed gezien als op 12 september. Super.
klopt dat ik dat hebquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je!![]()
Is het de bedoeling dat je ooit weer zonder krukken kunt? (ik meende dat je iets van posttraumatische dystrofie had?)
Hier gaat ie wel, zolang ik maar een beetje heen en weer blijf lopen en vooral geen draaiende beweging maak. Kan iig nog niet zonder m'n diclofenacje
Ze vecht niet; althans...ze deelt alleen meppen uit, ze krijgt ze nooitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb regelmatig korsten van wondjes in de vacht wat ik er dan uit moet trekken omdat het helemaal verklit is. Maar de enige oplossing daarvoor is dat ze wat minder vechten geloof ik?
Had ik ook bedacht idd...alleen geven ze je dan de tip om haar te wassen met anti-roosshampoo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:20 schreef nokwanda het volgende:
Het kan ook zo zijn dat haar vacht vettig aanvoelt omdat het een nat eczeem is. Weet ik niet zeker, hoor. En mensne met roos hebben vaak ook vettiger haar. Kan misschien wel een kattenvariant van roos zijn. Ik ken het iig niet.
That's the spiritquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt dat ik dat heb
in huis kan ik me aardig zonder krukken redden, als ik niet teveel doe en de trap lukt ook niet zonder krukken
reva arts denkt zelf dat dit het zo'n beetje is, maar ik denk zelf dat er nog wel meer uit te halen valt
gewoon blijven oefenen, dan ga ik hopelijk in ieder geval niet weer achteruit en met een beetje geluk zelfs nog meer vooruit!
jammer eigenlijk dat je de diclo nog wel nodig hebt, voorzichtig en zuinig met jezelf zijn he
wat betreft katten heb ik geen verstand
Ontbijt op bed dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:47 schreef draculettetje het volgende:
klopt, beste wat te eten voordat je opstaat schijnt te helpen mor!
yep, iets als een cracottequote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:47 schreef draculettetje het volgende:
klopt, beste wat te eten voordat je opstaat schijnt te helpen mor!
Hier heb ik voor het eerst deze week vanmorgen de zon gezien. Eindelijk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Bleurg.. Grijs, donker, regen.![]()
Maar ja, dat was wat ik had toegestaan. De afgelopen 5 dagen was het prachtig weer voor de kermis.
Middag Elies... middag.quote:
Nogal, maar ik was al vroeg op kantoor hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Cat22 het volgende:
Middag Elies... middag.
Late avond gehad?
Op basis van dat Karel het hier echt niet leuk vindt ( die ligt het liefst thuis onder de bank ) en dat Frits het hier verschrikkelijk vond en na 1 dag mee zich daarna thuis altijd ging verstoppen als ie dacht dat ie weer mee moest. En Chico en Billy vinden het hier heel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op basis waarvan neem je dan normaal die andere twee mee en niet Kees, oh-oh?
Ik heb een edit van jouquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal, maar ik was al vroeg op kantoor hoor
Oh nou Karel is ook niet echt zielig, die ligt heeeeerlijk daar in t archiefquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Kees, Karel, pateeto, pataato.Ik verschreef me.
Karel is de zieligerd. Kees die snolt met alles en iedereen.![]()
Fijn dat het team in de nieuwe samenstelling zo goed loopt!
Maar hij lag vast veeeeel liever op de bank.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou Karel is ook niet echt zielig, die ligt heeeeerlijk daar in t archief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
voor de mensen die geen vies verhaal willen, NIET lezen!Heb je de laatste tijd veel NSAID's geslikt Q?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan namelijk kleine bloedinkjes in maag en darmen veroorzaken.
Wij laten overigens bij de feceskweek de mensen altijd een kweeksetje ophalen en dan ff uitleggen hoe en wat. Dan kunnen ze het zelf thuis in de kweekbuis doen en daarna op de post.
Hoef je tenminste niet met je bahbah in een tupperbakkie over straat
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nope, ik slik al een poos geen diclo of ibu meer. En voor de rest heb ik geen nsaid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd veel NSAID's geslikt Q?
Dat kan namelijk kleine bloedinkjes in maag en darmen veroorzaken.
Wij laten overigens bij de feceskweek de mensen altijd een kweeksetje ophalen en dan ff uitleggen hoe en wat. Dan kunnen ze het zelf thuis in de kweekbuis doen en daarna op de post.
Hoef je tenminste niet met je bahbah in een tupperbakkie over straat
Kersenroodquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Licht of donker bloed!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als het van binnen komt moet t bloed toch donker zijn? Ing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
Donker = oud bloedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als het van binnen komt moet t bloed toch donker zijn? Ing?
Nou, Ing zegt toch best wat andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Donker = oud bloed
Licht = vers bloed
En beide versies kunnen erin of erom zitten.
Edit: Wat Ing dus eigk zegt, donker heeft een langere route afgelegd.
Pas nou op, je weet dat ze het echt gaat doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Q...hou ons niet langer in spanning en post een foto!![]()
Het zou me niets verbazen als ik er zo eentje per PM krijgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas nou op, je weet dat ze het echt gaat doen
En daar was Muis weer!quote:
Jij hebt echt niet in de gaten dat ik het redelijk onaangenaam heb gehad daar, is het wel?quote:
Jawel, maar gooi 'm dan dicht. Je bent veel te lief voor die lui. Ineens zit half KLB in je topic en jij blijft lief editen. Das nobel, maar mik 'm gewoon dicht. TS kwam er al ff niet meer, heeft al genoeg nuttige antwoorden, en nu zat er maar een klein groepje lui te wachten tot jij iets kwam editen om dan te roepen 'HA CENSUUR IN F&F, KATTENMENSEN DIT EN DAT'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet in de gaten dat ik het redelijk onaangenaam heb gehad daar, is het wel?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net het setje weggebracht-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik maak er zo 1 hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ik er zo eentje per PM krijg![]()
NIET DOEN Q! HET WAS EEN GARPJUUUH!
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Greys! k heb een ananas en zo'n killerding ervoor
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Och, meis toch...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Gecondoleerd, veel sterkte voor jou en je familiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
MB, meisje toch!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
OH MB, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
Ooh men, hier ga je spijt van krijgen hoorquote:
Ja duh...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel allemaal. Kort antwoord maar want laptop doet het niet meer duus op telefoon. Maar bedankt vor de reacties.
Greys: nee, hij is nog in Frankrijk. ANWB moet het vervoer enzo regelen, geen idee wanneer hij terugkomt. M'n moeder is al wel terug gelukkig. En m'n arme opa en oma, voor hun is dit de tweede zoon die ze verliezen
nou ja, ik ben niet zoveel online de komende dagen denk ik.
Kusje dr opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Oke. Daar gaat ie!
Mijn oprechte excuses voor mijn uitbarsting van de week.
Ik weet soms niet waar ik met mijn frustratie en woede naar toe moet en klaarblijkelijk werd het me toch teveel hier. Sorry aan degenen die ik voor het hoofd heb gestoten.
En om dan maar wat instant blijheid te brengen, zie dit filmpje. Even het hele filmpje kijken, het is de moeite.
Gemaakt tijdens de officiële opening van het 24e tv seizoen van Oprah. Dance flash mob to the max!
http://www.oprah.com/arti(...)tows-flash-mob-dance
jézusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
Ook zonder dequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief.
Ik kan m'n Posts wel doorspekken meten
maar dat voelt zo nep op 1 of andere manier... Ik weet het niet.
Nou ja ik hoop ook dat ie snel thuis is, dan wordt het wat echter denk ik.
Nu ben ik echt even weg, bedankt allemaal
Goeie vraag!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En waarom heeft MM de post van Cat aangepast?
Datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Huh? Dat van die post aanpassen snap ik ook niet?
MM is toch ook geen F&F mod?En als Cat zelf iets wilde aanpassen had ze dat zelf toch nog kunnen doen?
Wow, ladies. Relax.quote:
Edit: mompelt iets over relativeren enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, ladies. Relax.![]()
MM en ik hebben achter de schermen een boeiend gesprek gehad over de betekenis van smileys. En ik ben erachter gekomen dat desmiley niet door iedereen op dezelfde wijze geïnterpreteerd wordt.
En zeker gezien het gevoelige karakter van het onderwerp was zij zo vrij mijn post aan te passen, heeft me meteen ingelicht en ik vind het geen probleem.
nu ben ik wel benieuwd naar de verschillende interpretatiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, ladies. Relax.![]()
MM en ik hebben achter de schermen een boeiend gesprek gehad over de betekenis van smileys. En ik ben erachter gekomen dat desmiley niet door iedereen op dezelfde wijze geïnterpreteerd wordt.
En zeker gezien het gevoelige karakter van het onderwerp was zij zo vrij mijn post aan te passen, heeft me meteen ingelicht en ik vind het geen probleem.
Mijn interpretatie:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd naar de verschillende interpretaties
hier ervaar ik m als happy/vrolijk
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ach ik ben relleks hoor. Ik trek me gewoon weinig aan van wat een ander als een inappropriate smiley opvat
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ach ik ben relleks hoor. Ik trek me gewoon weinig aan van wat een ander als een inappropriate smiley opvat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Dan zijn jullie eerder óf onoplettend geweest óf heel geduldig met me óf vonden me allang een raar mens.c)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.
+ ik was gewoon ff aan het eten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn jullie eerder óf onoplettend geweest óf heel geduldig met me óf vonden me allang een raar mens.Nee joh troela, wat ik al hierboven zei... omdat ik jou zie als iemand die nooit expres iets kwetsends zou posten heb ik er niet eens iets raars in gezien in die post, dat gaat dan automatisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.(Echt!
)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zo vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Ynske het volgende:
diezie ik als een poppetje dat verschrikt is
Ik pinda-Millies. Ik win qua stinken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hele erge stinkchips vanavond. Ringlings en cheese&onion.
ja dat jaquote:
Baas boven baas!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pinda-Millies. Ik win qua stinken!
Goed zo! En dat apparaatje is handig he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat ja
ow Greys, hij is zo ontzettend lekkerveel beter dan uit blik!
idd heel handigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! En dat apparaatje is handig he?
Dan is het echt een plezier om een verse ananas te eten! En het is zo goed voor je!
En dan ook nog eens Kiwi Gold proberen, mierzoet!
Goed zo Muis!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Lekker stinken met zijn allen. Ik krijg dadelijk eerst nasi
Oh en ik kan weer typen met rechts, eureka
Ik heb helaas geen chips nodigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hele erge stinkchips vanavond. Ringlings en cheese&onion.
Lieve MissBliss wat vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en Re en je moeder en familie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef JJH het volgende:
Oh MissBliss toch!
Dat is zo ongeveer het meest verschrikkelijke wat je kunt overkomen. Het is gebeurt vaak dat je je ouders overleeft, maar 58 zeg. Tering hè Heel erg veel sterkte toegewenst de komende periode!ook voor jou eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhow dan schaam ik me dus dat ik zo boos word en dr niet tegen kan dat ze zo doet want dan weet ik dat ik blij mag zijn dat ze er gewoon nog zijn en nog samen zijn en toch zo lief zijn om met dat ding naar Maastricht te komen.
Zucht...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook voor jou eenOh bah Draakje...ook voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar dat zoiets toch steeds blijft rondspoken....het blijft hier iig aardig hangen vanavond![]()
En welke opmerking bedoelde je?
I'm the patron saint of the denial.
doet er verder ook niet echt toe hoor, ging over dat je misselijk zou zijn bij een bepaald ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah Draakje...ook voor jou![]()
Raar dat zoiets toch steeds blijft rondspoken....het blijft hier iig aardig hangen vanavond![]()
En welke opmerking bedoelde je?
Mensen die zeiken over nietsquote:
da's zeker cool! heel veel plezier!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
ik mag morgen voor fok naar de goudenkalverenuitreikingom te fotograferen
cool he!
weltrustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
Ik doe het niet, ik ga naar bedje.. En ik zet geen wekker!![]()
daar zijn we toch ook voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:31 schreef Morretje het volgende:
Goed idee Draak! Had ik nog neit bedacht..
dank je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's zeker cool! heel veel plezier!
Als je mijn zoon ziet wil je hem dan op de foto zetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
cool he!
wies da?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je mijn zoon ziet wil je hem dan op de foto zetten?
Hij staat ongetwijfeld op de rode loper. Hij werkt voor het filmfestival.quote:
Vond je het ongepast dat ik dat zei?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet er verder ook niet echt toe hoor, ging over dat je misselijk zou zijn bij een bepaald idee
Doegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ook maar eens een poging wagen om te slapen
tot morgen
nee echt niet, benadrukt je gevoel da's echt niet erg,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vond je het ongepast dat ik dat zei?
Nee, maar ik ben netw el naar de hap geweest omdat de buikpijn niet uit te houden was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Morretje het volgende:
Q, weet je al meer over je kweekje?
hey gatsie, in ieder geval wel bekend waar je race nou vandaan komtquote:
He bah mijn zoon is daar heel erg ziek van geweest. Beterschapquote:
antibiotica gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey gatsie, in ieder geval wel bekend waar je race nou vandaan komt
hoe kom je daar eigenlijk ook al weer van af? is dat een soort van uitzieken?
Kusje erop? Waarop? Op dat gedeelte waar de salmonella alles eruit gooit?quote:
Stoer Ynske!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
cool he!
Da's echt sneu.quote:
Gehaktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Salmonella?
Q. toch hoe krijg je het voor elkaar...
Trusten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef draculettetje het volgende:
nou hoop dat je snel weer verder opknapt! niks aan zo
ga ik nu echt proberen te slapen, ligt er al 1 te snurken naast me
Oke...gelukkig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee echt niet, benadrukt je gevoel da's echt niet erg,
daarom zei ik ook dat het verder niet uitmaakt
drukte voor mezelf mn neus op de feiten even maar dat staat niet op mn voorhoofd geschreven en dat is iets wat gebeurd is waar niemand wat aan kan doen
Jij kookwonderquote:
Te gek, je foto's van de Asielaktieuitreiking (3X woordwaarde) was ook zo mooi. Veel succes!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
cool he!
En dat wandelt dan dus gewoon door je darmen he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, er is ook salmonella met pootjes
[ afbeelding ]
It's amaaaaaazingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wandelt dan dus gewoon door je darmen he?![]()
Heb je nog PM van Q gehad btw?![]()
Jawolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niet gekliktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawol![]()
Heeft ze dat niet verteld danHeeft ze eens een goed verhaal, doet ze er niets mee
Ik wel, en toen schreef ik dit:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niet geklikt
Edit: nu wel![]()
En toen was ze een beetje teleurgesteldquote:Joepie
Het lijkt op zo'n chinees balletje vlees in bladerdeeg met een ketjap-sausje
Maar ik heb het plaatje hoor; meer is niet nodig
Anders ff hier plaatsen? Kijken of iemand de salmonella's herkent?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, en toen schreef ik dit:
[..]
En toen was ze een beetje teleurgesteld
Nah, dat lijkt me nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders ff hier plaatsen? Kijken of iemand de salmonella's herkent?
Mss leuk voor de geneeskunde-topics?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Helaas, inmiddels heeft iemand de groene tagjes verwijderd. Ze hadden wel tot en met dierendag mogen blijven staan.quote:
Ik miste ook wat toen ik F5 nadat iki thuiskwam.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:40 schreef Monitor het volgende:Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 2626 Loveless85
016. 2487 Greys
075. 1483 Harajuku.
Yeah.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we een topic in FB starten om te pleiten voor meer kleur op fok! ?Dit ziet er saai uit.
Omdat ik speciaal ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAAROM HEB JIJ NOG EEN ASIELACTIE TAG
Nou, ik moet die AB volgens de dokter 5 dagen nemen, a 2x per dag. Maar ik heb 20 pillenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Qutje toch, hoe moeilijk is t om je vleesje goed gaar te maken?
Hoe snel gaat dat nu over zijn met die AB?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:10 schreef Greys het volgende:
Hmz, niet dat het echt belangrijk is, maar het is wel jammer dat zo'n pieper dat zijn lol krijgt
Waar zullen wij eens over gaan zeuren? Blauwe UI's?
Of iteejer is al terug van vakantie of heeft dat vanaf de vakantiebestemming gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:07 schreef Greys het volgende:
Whut, heeft die kloothommel die tegen het groen was nou gewoon zijn zin gekregen?
*bijlezen gaat*
Het is ook niet erg, het is alleen jammer dat die piem0l die dat zaniktopic startte nu denkt dat ie het voor elkaar heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of iteejer is al terug van vakantie of heeft dat vanaf de vakantiebestemming gedaan
Doet die het ook in het fobo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het is alleen jammer dat die piem0l die dat zaniktopic startte nu denkt dat ie het voor elkaar heeftIk denk dat ik hem ga stalken met
![]()
![]()
deze, want die nemen ze ons niet meer af
![]()
Er zijn meer A's en FA's hoor die het kleurtje weer weg kunnen halenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of iteejer is al terug van vakantie of heeft dat vanaf de vakantiebestemming gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |