Goed zo Muis!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Lekker stinken met zijn allen. Ik krijg dadelijk eerst nasi
Oh en ik kan weer typen met rechts, eureka
Ik heb helaas geen chips nodigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hele erge stinkchips vanavond. Ringlings en cheese&onion.
Lieve MissBliss wat vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en Re en je moeder en familie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef JJH het volgende:
Oh MissBliss toch!
Dat is zo ongeveer het meest verschrikkelijke wat je kunt overkomen. Het is gebeurt vaak dat je je ouders overleeft, maar 58 zeg. Tering hè Heel erg veel sterkte toegewenst de komende periode!ook voor jou eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhow dan schaam ik me dus dat ik zo boos word en dr niet tegen kan dat ze zo doet want dan weet ik dat ik blij mag zijn dat ze er gewoon nog zijn en nog samen zijn en toch zo lief zijn om met dat ding naar Maastricht te komen.
Zucht...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook voor jou eenOh bah Draakje...ook voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar dat zoiets toch steeds blijft rondspoken....het blijft hier iig aardig hangen vanavond![]()
En welke opmerking bedoelde je?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
doet er verder ook niet echt toe hoor, ging over dat je misselijk zou zijn bij een bepaald ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah Draakje...ook voor jou![]()
Raar dat zoiets toch steeds blijft rondspoken....het blijft hier iig aardig hangen vanavond![]()
En welke opmerking bedoelde je?
Mensen die zeiken over nietsquote:
da's zeker cool! heel veel plezier!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
ik mag morgen voor fok naar de goudenkalverenuitreikingom te fotograferen
cool he!
weltrustenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
Ik doe het niet, ik ga naar bedje.. En ik zet geen wekker!![]()
daar zijn we toch ook voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:31 schreef Morretje het volgende:
Goed idee Draak! Had ik nog neit bedacht..
dank je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's zeker cool! heel veel plezier!
Als je mijn zoon ziet wil je hem dan op de foto zetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
ik mag morgen voor fok naar de goudenkalverenuitreikingom te fotograferen
cool he!
wies da?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je mijn zoon ziet wil je hem dan op de foto zetten?
Hij staat ongetwijfeld op de rode loper. Hij werkt voor het filmfestival.quote:
Vond je het ongepast dat ik dat zei?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet er verder ook niet echt toe hoor, ging over dat je misselijk zou zijn bij een bepaald idee
Doegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ook maar eens een poging wagen om te slapen
tot morgen
nee echt niet, benadrukt je gevoel da's echt niet erg,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vond je het ongepast dat ik dat zei?
Nee, maar ik ben netw el naar de hap geweest omdat de buikpijn niet uit te houden was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:13 schreef Morretje het volgende:
Q, weet je al meer over je kweekje?
hey gatsie, in ieder geval wel bekend waar je race nou vandaan komtquote:
He bah mijn zoon is daar heel erg ziek van geweest. Beterschapquote:
antibiotica gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey gatsie, in ieder geval wel bekend waar je race nou vandaan komt
hoe kom je daar eigenlijk ook al weer van af? is dat een soort van uitzieken?
Kusje erop? Waarop? Op dat gedeelte waar de salmonella alles eruit gooit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |