Het zou me niets verbazen als ik er zo eentje per PM krijgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas nou op, je weet dat ze het echt gaat doen
En daar was Muis weer!quote:
Jij hebt echt niet in de gaten dat ik het redelijk onaangenaam heb gehad daar, is het wel?quote:
Jawel, maar gooi 'm dan dicht. Je bent veel te lief voor die lui. Ineens zit half KLB in je topic en jij blijft lief editen. Das nobel, maar mik 'm gewoon dicht. TS kwam er al ff niet meer, heeft al genoeg nuttige antwoorden, en nu zat er maar een klein groepje lui te wachten tot jij iets kwam editen om dan te roepen 'HA CENSUUR IN F&F, KATTENMENSEN DIT EN DAT'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet in de gaten dat ik het redelijk onaangenaam heb gehad daar, is het wel?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net het setje weggebracht-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik maak er zo 1 hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ik er zo eentje per PM krijg![]()
NIET DOEN Q! HET WAS EEN GARPJUUUH!
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Greys! k heb een ananas en zo'n killerding ervoor
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Och, meis toch...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Gecondoleerd, veel sterkte voor jou en je familiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |