MB, meisje toch!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
OH MB, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen of ik het hier zou posten, maar ik doe het toch maar.
Gisterenmiddag is mijn vader heel onverwacht overleden. Mijn ouders waren op de terugweg van hun vakantie en toen werd hij onwel en vlak daarna is hij dus overlden aan een hartstilstand...
Hij was 58 jaar.
Ooh men, hier ga je spijt van krijgen hoorquote:
Ja duh...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel allemaal. Kort antwoord maar want laptop doet het niet meer duus op telefoon. Maar bedankt vor de reacties.
Greys: nee, hij is nog in Frankrijk. ANWB moet het vervoer enzo regelen, geen idee wanneer hij terugkomt. M'n moeder is al wel terug gelukkig. En m'n arme opa en oma, voor hun is dit de tweede zoon die ze verliezen
nou ja, ik ben niet zoveel online de komende dagen denk ik.
Kusje dr opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Oke. Daar gaat ie!
Mijn oprechte excuses voor mijn uitbarsting van de week.
Ik weet soms niet waar ik met mijn frustratie en woede naar toe moet en klaarblijkelijk werd het me toch teveel hier. Sorry aan degenen die ik voor het hoofd heb gestoten.
En om dan maar wat instant blijheid te brengen, zie dit filmpje. Even het hele filmpje kijken, het is de moeite.
Gemaakt tijdens de officiële opening van het 24e tv seizoen van Oprah. Dance flash mob to the max!
http://www.oprah.com/arti(...)tows-flash-mob-dance
jézusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Hij was 58 jaar.
Ook zonder dequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief.
Ik kan m'n Posts wel doorspekken meten
maar dat voelt zo nep op 1 of andere manier... Ik weet het niet.
Nou ja ik hoop ook dat ie snel thuis is, dan wordt het wat echter denk ik.
Nu ben ik echt even weg, bedankt allemaal
Goeie vraag!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
En waarom heeft MM de post van Cat aangepast?
Datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Huh? Dat van die post aanpassen snap ik ook niet?
MM is toch ook geen F&F mod?En als Cat zelf iets wilde aanpassen had ze dat zelf toch nog kunnen doen?
Wow, ladies. Relax.quote:
Edit: mompelt iets over relativeren enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, ladies. Relax.![]()
MM en ik hebben achter de schermen een boeiend gesprek gehad over de betekenis van smileys. En ik ben erachter gekomen dat desmiley niet door iedereen op dezelfde wijze geïnterpreteerd wordt.
En zeker gezien het gevoelige karakter van het onderwerp was zij zo vrij mijn post aan te passen, heeft me meteen ingelicht en ik vind het geen probleem.
nu ben ik wel benieuwd naar de verschillende interpretatiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow, ladies. Relax.![]()
MM en ik hebben achter de schermen een boeiend gesprek gehad over de betekenis van smileys. En ik ben erachter gekomen dat desmiley niet door iedereen op dezelfde wijze geïnterpreteerd wordt.
En zeker gezien het gevoelige karakter van het onderwerp was zij zo vrij mijn post aan te passen, heeft me meteen ingelicht en ik vind het geen probleem.
Mijn interpretatie:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd naar de verschillende interpretaties
hier ervaar ik m als happy/vrolijk
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ach ik ben relleks hoor. Ik trek me gewoon weinig aan van wat een ander als een inappropriate smiley opvat
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ach ik ben relleks hoor. Ik trek me gewoon weinig aan van wat een ander als een inappropriate smiley opvat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Dan zijn jullie eerder óf onoplettend geweest óf heel geduldig met me óf vonden me allang een raar mens.c)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.
+ ik was gewoon ff aan het eten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn jullie eerder óf onoplettend geweest óf heel geduldig met me óf vonden me allang een raar mens.Nee joh troela, wat ik al hierboven zei... omdat ik jou zie als iemand die nooit expres iets kwetsends zou posten heb ik er niet eens iets raars in gezien in die post, dat gaat dan automatisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, mooi leermoment heb ik hier gescoord zeg.(Echt!
)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zo vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Ynske het volgende:
diezie ik als een poppetje dat verschrikt is
Ik pinda-Millies. Ik win qua stinken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hele erge stinkchips vanavond. Ringlings en cheese&onion.
ja dat jaquote:
Baas boven baas!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pinda-Millies. Ik win qua stinken!
Goed zo! En dat apparaatje is handig he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat ja
ow Greys, hij is zo ontzettend lekkerveel beter dan uit blik!
idd heel handigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! En dat apparaatje is handig he?
Dan is het echt een plezier om een verse ananas te eten! En het is zo goed voor je!
En dan ook nog eens Kiwi Gold proberen, mierzoet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |