Stoer Ynske!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
ik mag morgen voor fok naar de goudenkalverenuitreikingom te fotograferen
cool he!
Da's echt sneu.quote:
Gehaktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Salmonella?
Q. toch hoe krijg je het voor elkaar...
Trusten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:58 schreef draculettetje het volgende:
nou hoop dat je snel weer verder opknapt! niks aan zo
ga ik nu echt proberen te slapen, ligt er al 1 te snurken naast me
Oke...gelukkig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee echt niet, benadrukt je gevoel da's echt niet erg,
daarom zei ik ook dat het verder niet uitmaakt
drukte voor mezelf mn neus op de feiten even maar dat staat niet op mn voorhoofd geschreven en dat is iets wat gebeurd is waar niemand wat aan kan doen
Jij kookwonderquote:
Te gek, je foto's van de Asielaktieuitreiking (3X woordwaarde) was ook zo mooi. Veel succes!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
das idd sneu
ik mag morgen voor fok naar de goudenkalverenuitreikingom te fotograferen
cool he!
En dat wandelt dan dus gewoon door je darmen he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, er is ook salmonella met pootjes
[ afbeelding ]
It's amaaaaaazingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wandelt dan dus gewoon door je darmen he?![]()
Heb je nog PM van Q gehad btw?![]()
Jawolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niet gekliktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawol![]()
Heeft ze dat niet verteld danHeeft ze eens een goed verhaal, doet ze er niets mee
Ik wel, en toen schreef ik dit:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niet geklikt
Edit: nu wel![]()
En toen was ze een beetje teleurgesteldquote:Joepie
Het lijkt op zo'n chinees balletje vlees in bladerdeeg met een ketjap-sausje
Maar ik heb het plaatje hoor; meer is niet nodig
Anders ff hier plaatsen? Kijken of iemand de salmonella's herkent?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, en toen schreef ik dit:
[..]
En toen was ze een beetje teleurgesteld
Nah, dat lijkt me nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders ff hier plaatsen? Kijken of iemand de salmonella's herkent?
Mss leuk voor de geneeskunde-topics?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Helaas, inmiddels heeft iemand de groene tagjes verwijderd. Ze hadden wel tot en met dierendag mogen blijven staan.quote:
Ik miste ook wat toen ik F5 nadat iki thuiskwam.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:40 schreef Monitor het volgende:Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 2626 Loveless85
016. 2487 Greys
075. 1483 Harajuku.
Yeah.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we een topic in FB starten om te pleiten voor meer kleur op fok! ?Dit ziet er saai uit.
Omdat ik speciaal ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAAROM HEB JIJ NOG EEN ASIELACTIE TAG
Nou, ik moet die AB volgens de dokter 5 dagen nemen, a 2x per dag. Maar ik heb 20 pillenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Qutje toch, hoe moeilijk is t om je vleesje goed gaar te maken?
Hoe snel gaat dat nu over zijn met die AB?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:10 schreef Greys het volgende:
Hmz, niet dat het echt belangrijk is, maar het is wel jammer dat zo'n pieper dat zijn lol krijgt
Waar zullen wij eens over gaan zeuren? Blauwe UI's?
Of iteejer is al terug van vakantie of heeft dat vanaf de vakantiebestemming gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:07 schreef Greys het volgende:
Whut, heeft die kloothommel die tegen het groen was nou gewoon zijn zin gekregen?
*bijlezen gaat*
Het is ook niet erg, het is alleen jammer dat die piem0l die dat zaniktopic startte nu denkt dat ie het voor elkaar heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of iteejer is al terug van vakantie of heeft dat vanaf de vakantiebestemming gedaan
Doet die het ook in het fobo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het is alleen jammer dat die piem0l die dat zaniktopic startte nu denkt dat ie het voor elkaar heeftIk denk dat ik hem ga stalken met
![]()
![]()
deze, want die nemen ze ons niet meer af
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |