Nogal, maar ik was al vroeg op kantoor hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Cat22 het volgende:
Middag Elies... middag.
Late avond gehad?
Op basis van dat Karel het hier echt niet leuk vindt ( die ligt het liefst thuis onder de bank ) en dat Frits het hier verschrikkelijk vond en na 1 dag mee zich daarna thuis altijd ging verstoppen als ie dacht dat ie weer mee moest. En Chico en Billy vinden het hier heel tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op basis waarvan neem je dan normaal die andere twee mee en niet Kees, oh-oh?
Ik heb een edit van jouquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal, maar ik was al vroeg op kantoor hoor
Oh nou Karel is ook niet echt zielig, die ligt heeeeerlijk daar in t archiefquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Kees, Karel, pateeto, pataato.Ik verschreef me.
Karel is de zieligerd. Kees die snolt met alles en iedereen.![]()
Fijn dat het team in de nieuwe samenstelling zo goed loopt!
Maar hij lag vast veeeeel liever op de bank.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou Karel is ook niet echt zielig, die ligt heeeeerlijk daar in t archief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
voor de mensen die geen vies verhaal willen, NIET lezen!Heb je de laatste tijd veel NSAID's geslikt Q?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan namelijk kleine bloedinkjes in maag en darmen veroorzaken.
Wij laten overigens bij de feceskweek de mensen altijd een kweeksetje ophalen en dan ff uitleggen hoe en wat. Dan kunnen ze het zelf thuis in de kweekbuis doen en daarna op de post.
Hoef je tenminste niet met je bahbah in een tupperbakkie over straat
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nope, ik slik al een poos geen diclo of ibu meer. En voor de rest heb ik geen nsaid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd veel NSAID's geslikt Q?
Dat kan namelijk kleine bloedinkjes in maag en darmen veroorzaken.
Wij laten overigens bij de feceskweek de mensen altijd een kweeksetje ophalen en dan ff uitleggen hoe en wat. Dan kunnen ze het zelf thuis in de kweekbuis doen en daarna op de post.
Hoef je tenminste niet met je bahbah in een tupperbakkie over straat
Kersenroodquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Licht of donker bloed!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als het van binnen komt moet t bloed toch donker zijn? Ing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Donker = oud bloedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Als het van binnen komt moet t bloed toch donker zijn? Ing?
Nou, Ing zegt toch best wat andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Donker = oud bloed
Licht = vers bloed
En beide versies kunnen erin of erom zitten.
Edit: Wat Ing dus eigk zegt, donker heeft een langere route afgelegd.
Pas nou op, je weet dat ze het echt gaat doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Q...hou ons niet langer in spanning en post een foto!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |