inclusief youtube filmpjequote:Ik heb vandaag weer kittens binnengekregen die in een vuilniszak waren gedumpt, ze zijn er zo ontzettend slecht aan toe dat heel hun vacht loslaat en hun plassertje en poepertje is helemaal ontstoken, en ze waren zo uitgedroogd dat ik continue vocht moet toedienen, ik kreeg amper de naald in hun vacht om vocht toe te dienen De beestjes moeten een lange tijd zwaar zijn verwaarloosd voordat ze gedumpt zijn ,want qua gewicht moeten ze 2 weken oud zijn maar aan het gebit kan je zien dat ze minimaal 5 weken moeten zijn Zo erg heb ik ze nog niet binnengekregen en elke keer als ik naar ze kijk staat het kippevel weer op mijn armen Dit soort mensen wil je het liefst afschieten
.
quote:Stort een bijdrage op ons rekening nummer zodat we geen nee hoeven te zeggen tegen deze lieverds
rek 109965361 tav stichting kitten opvang arnhem
Dat dus. Met veel frieten en mayonnaise.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:33 schreef Jeej het volgende:
Inderdaad, katten hoor je te eten met veel vlees op de botten
Nee dat is gelul. ik ken de persoon. is geen fop ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een onzinEr zijn vast genoeg lui die hierin trappen, zodat die gast na een half jaar in een bmw 7 serie rijdt
Een vriendin van mij stuurde dit door en ze zei dat het honderd procent echt is. En zij is advocaat dus zij kent de wet!!!!11!!1quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee dat is gelul. ik ken de persoon. is geen fop ofzo.
Die ken ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef Jeej het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stuurde dit door en ze zei dat het honderd procent echt is. En zij is advocaat dus zij kent de wet!!!!11!!1
Ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:37 schreef Jeej het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stuurde dit door en ze zei dat het honderd procent echt is. En zij is advocaat dus zij kent de wet!!!!11!!1
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:35 schreef Meddo het volgende:
Stuur dit bericht door naar ten minste 25 andere hyvers anders onderga je het zelfde lot
Inderdaad, waar hebben we het in godsnaam over...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:36 schreef Meddo het volgende:
En het zijn maar katten hoor![]()
Er sterven genoeg negers aan ondervoeding en daar hoor je niemand over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |