Tof!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Rotterdam Centraal metrostation.
Waar ben jij dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
logo professioneel weggewerkt
Het is echt heel mooi.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over het metrostation: Is het wat?
Waar is die eerste foto gemaakt?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef Len93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm...
Tadaa?
Cool zeg, de lichtjes bedienenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zekerquote:
Bart Boos.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Parade '09 nog.
Nee doomed.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef Bravebart het volgende:
Ah, swarma is een LJTof zeg
[..]
Bart Boos.
Volgende keer verdien je een note -als je poep post-.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
FOTO'S, geen commentaarja tieten
ja wenkbrauwen, ohmy. Maar bespreek dat in de SC
!
Geef toe, het zijn beste premmen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgende keer verdien je een note -als je poep post-.
Een normale reactie kan er wel tussen, maar als je alleen 'TIETEN' gaat zitten posten, doe het dan gewoon niet..
Dat voegt toch verder niets toequote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef toe, het zijn beste premmen.
Da's geen foto hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb van jouw alleen nog maar commentaar gezien in t topic hier, terwijl er toch duidelijk in de OP staat alleen foto's ipv commentaar plaatsen, maar t zal aan mij liggenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen representatieve foto?Post dan gewoon niks ofzo.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen representatieve foto?Post dan gewoon niks ofzo.
Je mag best commentaar leveren op een foto, anders heeft dit hele topic toch geen nut? Foto's zijn gemaakt om commentaar op te leveren. En waarom zou je überhaupt een foto posten als je dan net zo goed een foto van een muur kan posten? Op die foto van een muur zie ik waarschijnlijk nog meer dan op jouw foto.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb van jouw alleen nog maar commentaar gezien in t topic hier, terwijl er toch duidelijk in de OP staat alleen foto's ipv commentaar plaatsen, maar t zal aan mij liggen
en representatiefmeer dan de helft van de fotos hier is niet representatief
ik denk dat je n ander woord bedoelt, welke is mij n raadsel (en interesseert me eigelijk ook niet)
lijkt me iig duidelijk dat ik mn voorkant er niet neer ga zetten
maar ik ben nu benieuwd naar jouw eigen representatieve foto
Dat je tieten hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik hem had gemaakt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat je tieten hebt?
Ik moet binnenkort ook maar eens meedoen.
Hihi Nijnquote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat voegt toch verder niets toe? Ga dan zitten fappen ofzo, zonder dat wij er 'last' van hebben. En ik heb het niet alleen over de 'TIETEN
' posts...
Maar voor de duidelijkheid zeg ik het nog 1 keer in de microfoon:
[ afbeelding ]
[insert>>GEEN GEBAGGER]
Very nicequote:Op woensdag 30 september 2009 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je mag best commentaar leveren op een foto, anders heeft dit hele topic toch geen nut? Foto's zijn gemaakt om commentaar op te leveren. En waarom zou je überhaupt een foto posten als je dan net zo goed een foto van een muur kan posten? Op die foto van een muur zie ik waarschijnlijk nog meer dan op jouw foto.
En voor jou zal ik een foto posten.
[ afbeelding ]
Dat is Mark.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Very nice![]()
Maar wat is dat witte ding daar achter je ?
AAAWHquote:Op woensdag 30 september 2009 22:55 schreef RoosterBrood het volgende:
met mijn ganstah zusje @ vakantie (let niet op mn haar, 't was laat :p
[ afbeelding ]
Wieder :
[ afbeelding ]
danku danku, mijn ego is nog niet genoeg opgehemeld vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef kanovinnie het volgende:
mooie graffeti! (of hoe je het ook schrijft)
En meisje is ook mooi
Opgehemeldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
danku danku, mijn ego is nog niet genoeg opgehemelt vandaag
die grafitti is in tenerife
nu moet je ook naar de meet komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
danku danku, mijn ego is nog niet genoeg opgehemeld vandaag
die grafitti is in tenerife
too bad i'm 15.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu moet je ook naar de meet komenkano geeft je de details wel
huh??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu moet je ook naar de meet komenkano geeft je de details wel
en wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
too bad i'm 15.
en ik in een gehucht bij arnhem woon.
leg dat maar uit aan mijn moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh??
[..]
en wat maakt dat uit?
Geestenlijk gezien is niemand hier droog achter de oren
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[ afbeelding ]
Verkapt ik-heb-tieten topicquote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tof!
Laat ik ook maar eens mee doen.
[ afbeelding ]
Jij bent mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[afbeelding]
GIJ LEEFT!quote:
Ik ben 16, ik was d'r ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
too bad i'm 15.
en ik in een gehucht bij arnhem woon.
Ik snap al waarom je danstquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:25 schreef nijnja het volgende:
Maar weer een paar dansfoto's dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom doe je die zonnebril dan op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:24 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkebekketrekke!!!! ( omg die zonnebril is echt lelijk)
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:24 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkebekketrekke!!!! ( omg die zonnebril is echt lelijk)
weet ik veel .. ik vond het wel leuk om hem af te pakkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom had die kerel in godsnaam zo'n zonnebril op?
Yes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:30 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik ben 16, ik was d'r ook.
Volgende keer?
Hij kwam net van z'n bijbaan als lasser blijkbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom had die kerel in godsnaam zo'n zonnebril op?
Waarom post je hem danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef serzjo het volgende:
[ afbeelding ]
niet een van mijn beste fotos
En dat. Heet nou een pasfoto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:44 schreef drummerdude het volgende:
Sollicitatiebrieffoto
[ afbeelding ]
Haha jij gaat gewoon tegen een willekeurige schutting hangen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[ afbeelding ]
"And your face is covered with my happiness."quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh wat lief!!
In 't zonnetje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |