abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73241118
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Is het idee als we het bij Brinkman houden? Die trekt ook geen nieuwe meer open.
Als je nog nieuwe input hebt, be my guest.

Volgens mij kunnen we het drinkgelag maar beter laten rusten. Gezegd is gezegd en gedaan is gedaan.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73241141
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mohammed B had geen voorbedachte rade???? Het was een toevallige passant die een bekende columnist zag fietsen en zocht nog een willekeurig slachtoffer om een boodschappenlijstje in de buik te prikken?
JoaC bedoelt wat jij zegt. Niet zo voorbarig
Mr. Prolapse 2009
pi_73241170
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als je nog nieuwe input hebt, be my guest.

Volgens mij kunnen we het drinkgelag maar beter laten rusten. Gezegd is gezegd en gedaan is gedaan.
Ik stel voor dat iedereen die het over politieke moorden wil hebben een ander topic opzoekt.
pi_73241278
quote:

[..]

Ho ho, hij zou nu gestopt zijn

*Wim Kok lustte geloof ik ook wel een borreltje of wat *
Jaja, net zoals de katholieke kerk zou stoppen met het misbruiken van koorknaapjes. Zo ken ik er nog een paar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73241444
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, net zoals de katholieke kerk zou stoppen met het misbruiken van koorknaapjes. Zo ken ik er nog een paar.
Je mag nu wel ophouden met je vreemde vergelijkingen en weer on-topic gaan
Mr. Prolapse 2009
pi_73241686
Wat drinkt Hero eigenlijk zoal? Is het een bierdrinker? Een wijnproever? Gin & tonic? Vodka/martini shaken of stirred? Of houdt hij meer van pina coladas?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 30 september 2009 @ 14:11:35 #67
177885 JoaC
Het is patat
pi_73241689
quote:

[..]

Ho ho, hij zou nu gestopt zijn

*Wim Kok lustte geloof ik ook wel een borreltje of wat *
Ik drink ook wel eens wat, maar ik ben niet verslaafd.

Op het moment dat je verslaafd ben, kan je stoppen met (in dit geval) drinken, maar als je stopt, neemt dat niet weg dat je niet meer verslaafd bent, want op het moment dat je weer gebruikt/drinkt, verval je bijna altijd weer in de oude gewoontes. (Volgens ex drinkers/gebruikers)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73241752
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef Sjaakmat het volgende:
Wat drinkt Hero eigenlijk zoal? Is het een bierdrinker? Een wijnproever? Gin & tonic? Vodka/martini shaken of stirred? Of houdt hij meer vanpina coladas?
Moest even lachen
pi_73241801
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je mag nu wel ophouden met je vreemde vergelijkingen en weer on-topic gaan
Sorry, ik heb geen zin meer vandaag
pi_73242153
Deel IV! -O_
Zou dit net zo'n epische reeks worden als het Lauratopic?
pi_73242181
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deel IV! -O_
Uiteraard niet. De Laura reeks is om meerdere redenen episch, die kunnen niet meer gehaald worden in deze afzwakkende reeks
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 14:25:54 #72
177885 JoaC
Het is patat
pi_73242247
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Uiteraard niet. De Laura reeks is om meerdere redenen episch, die kunnen niet meer gehaald worden in deze afzwakkende reeks
We kunnen wel alle zeilen bijzetten om er in de buurt te komen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73242288
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deel IV! -O_
IV is toch niet zo veel?
pi_73242530
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

IV is toch niet zo veel?
Dat is een kwestie van visie..
pi_73242584
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van visie..
Yes we can?
pi_73243729
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Yes we can?
Hero-isch! Dat is deze reeks, niet zozeer episch..!
  woensdag 30 september 2009 @ 15:42:41 #77
177885 JoaC
Het is patat
pi_73244838
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hero-isch! Dat is deze reeks, niet zozeer episch..!
De opmerkingen over Laura-topicreeks laten we varen
[..]
pi_73244948
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeg je dat bij tasjesstelende maroctjes ook, eens een crimineel, altijd een crimineel?
  woensdag 30 september 2009 @ 15:47:23 #79
177885 JoaC
Het is patat
pi_73245006
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeg je dat bij tasjesstelende maroctjes ook, eens een crimineel, altijd een crimineel?
Nu beschuldig je KoosVogels van mijn woorden.
[..]
pi_73245245
Maargoed, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de barman een PVV hater tot op de bot is net zoals mekkertje en klootvogel. Brinkman had gewoon een paar biertjes op en was wat overmoedig geworden in zijn taalgebruik zoals miljoenen zuiperds en de barman heeft dat zwaar overdreven om Brinkman een loer te draaien. Achteraf heeft de barman spijt gekregen want hij kon de gevolgen niet overzien van zijn uitspraken daar deze waren gelogen en hij gehaaid door de mand zou vallen bij aangifte.
  woensdag 30 september 2009 @ 15:59:05 #81
177885 JoaC
Het is patat
pi_73245470
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de barman een PVV hater tot op de bot is net zoals mekkertje en klootvogel. Brinkman had gewoon een paar biertjes op en was wat overmoedig geworden in zijn taalgebruik zoals miljoenen zuiperds en de barman heeft dat zwaar overdreven om Brinkman een loer te draaien. Achteraf heeft de barman spijt gekregen want hij kon de gevolgen niet overzien van zijn uitspraken daar deze waren gelogen en hij gehaaid door de mand zou vallen bij aangifte.
Gelukkig ben jij geen PVVaanhanger...

En is die betrouwbare bron niet bekend bij ons, verder is jouw interpretatie van betrouwbaar niet bekend bij ons. We hebben ook van horen zeggen dat hij geslagen is.
[..]
pi_73245517
quote:
Jij hebt echt goeie contacten mattie... Woon je daar om de hoek ofzo?
pi_73246330
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Jij hebt echt goeie contacten mattie... Woon je daar om de hoek ofzo?
meki is je mattie snottebel.
pi_73246363
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

In het tuintje in mijn hart is heel veel plaats schatje.
pi_73246553
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

pi_73246813
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hé rustig aan casanova... Ik zag deze blonde hippe stronteigenwijze 60 kilootjes en 174 centimetertjes lange chick die vaak voor de meest krankzinnige dingen warm kan lopen eerst, ok?
pi_73247205
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Hé rustig aan casanova... Ik zag deze blonde hippe stronteigenwijze 60 kilootjes en 174 centimetertjes lange chick die vaak voor de meest krankzinnige dingen warm kan lopen eerst, ok?
Joh, ik heb geen belangstelling hoor, she's all yours

Kijk eens naar dat icoontje
pi_73250408
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat vind ik niet eens zo'n gekke constatering. Ik heb weinig (lees: geen) straatterroristjes meegemaakt die hun leven hebben gebeterd.

Ik snap overigens niet waar je het idee vandaan haalt dat ik een of andere straattuig-knuffelaar ben. Het enige waar ik voor pleit is dat niet alle moslims over een komen geschoren moeten worden.
  woensdag 30 september 2009 @ 18:56:22 #89
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73251245
We gaan hier nog steeds verder zie ik. Het zou me trouwens niet eens verbazen als die barman een of andere GL stemmer is die uit haat van de PVV de zaken heeft overdreven, bijvoorbeeld door er een klap bij te verzinnen.
pi_73251506
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
We gaan hier nog steeds verder zie ik. Het zou me trouwens niet eens verbazen als die barman een of andere GL stemmer is die uit haat van de PVV de zaken heeft overdreven, bijvoorbeeld door er een klap bij te verzinnen.
Nog even en dan gaan we de holocaust ontkennen.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:05:23 #91
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73251524
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Nog even en dan gaan we de holocaust ontkennen.
Voor de holocaust is onomstotelijk bewijs in overvloed, dat kan ik van die klap niet zeggen.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:10:51 #92
177885 JoaC
Het is patat
pi_73251697
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Voor de holocaust is onomstotelijk bewijs in overvloed, dat kan ik van die klap niet zeggen.
Wie vertrouw je eerder, de aangevallen barman of de politicus die dronken was op dat moment?
[..]
pi_73251710
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die brinkman gaf zelf al toe dat hij de fout is in gegaan. Niet slim, past ook wel een beetje bij hem, maar verder niet over zeuren.
Hij moet er gewoon niet meer heen gaan en voor een ander drinkpatroon gaan kiezen.
Niks aan de hand.
pi_73253008
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
Tuurlijk, want de hele wereld is erop uit om de PVV een loer te draaien. Dat hij z'n baan riskeert als hij keihard van zich af gaat liegen, doet er even niet toe.

Dat calimero-gedrag van de PVV komt echt mn reet uit
pi_73253678
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tuurlijk, want de hele wereld is erop uit om de PVV een loer te draaien. Dat hij z'n baan riskeert als hij keihard van zich af gaat liegen, doet er even niet toe.

Dat calimero-gedrag van de PVV komt echt mn reet uit
Maak je niet zo druk Koos, is slecht voor je hart.
Neem een lekkere borrel
pi_73254121
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Neem een lekkere borrel
Maak je over mij maar geen zorgen. Ik drink er lustig op los
pi_73256528
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Sjaakmat het volgende:Dat ene voorval wil ik nog wel af doen als een ongelukkig toeval.
Allemaal toeval:

http://www.nu.nl/algemeen(...)ets-meer-zeggen.html

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 30 september 2009 @ 22:48:44 #98
177885 JoaC
Het is patat
pi_73259808
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Neem een lekkere borrel
Als je kritiek blijft wegwuiven blijf je bekrompen.
[..]
pi_73259900
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef JoaC het volgende:

[..]

Als je kritiek blijft wegwuiven blijf je bekrompen.
Hoe bedoel je?
  woensdag 30 september 2009 @ 22:56:59 #100
177885 JoaC
Het is patat
pi_73260087
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het feit dat de baan van de barman verloren kan worden, wat ook in de persoonlijke sfeer afspeelt. Dit is veel realistischer dan zeggen dat het waarschijnlijk iemand van GroenLinks is.
[..]
pi_73260159
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:56 schreef JoaC het volgende:

[..]

Het feit dat de baan van de barman verloren kan worden, wat ook in de persoonlijke sfeer afspeelt. Dit is veel realistischer dan zeggen dat het waarschijnlijk iemand van GroenLinks is.
Oh zo, ja dan begrijp ik je.
pi_73261547
quote:
"Betrouwbare bronnen"

Wat een Calimero-houding toch weer, iedereen en alles is tegen de PVV. De linkse elite, de Europese Unie, de Islam, Groot Britannië, Denemarken en nu ook de barman van Nieuwspoort.
pi_73261674
mekker en klootvogel
pi_73261773
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
mekker en klootvogel
Wilders vindt het ook zo leuk om naampjes te verzinnen, zo noemt hij de PvdA "de Partij van de Allochtonen", het CDA staat volgens hem voor "Christenen Dienen Allah", heeft hij het over moslimkolonisten, kopvodden etc.

Gebeurt dit allemaal in de aula van een kleuterschool? Nee. Dit doet hij in de Tweede Kamer.
pi_73262294
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders vindt het ook zo leuk om naampjes te verzinnen, zo noemt hij de PvdA "de Partij van de Allochtonen", het CDA staat volgens hem voor "Christenen Dienen Allah", heeft hij het over moslimkolonisten, kopvodden etc.

Gebeurt dit allemaal in de aula van een kleuterschool? Nee. Dit doet hij in de Tweede Kamer.
En jij noemt Brinkman Drinkman, dus naampjes geven is jou ook niet vreemd.

Trusten!
pi_73262393
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En jij noemt Brinkman Drinkman, dus naampjes geven is jou ook niet vreemd.

Trusten!
Koekje van eigen deeg ben ik niet vies van en daarnaast doe ik het op FOK! en niet in de Tweede Kamer.

pi_73264262
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

GVD hoe durf JIJ..ja juist JIJ dit te zeggen met je standaard rijtje negatieve omschrijvingen voor PVV stemmers .

Ik heb een handvest voor je gemaakt

Welkom in het Wilders bash topic beste kameraden
Aangezien wij Wilders als niet gewenste entiteit zien in ons linkse heilstaatje moeten wij hem op alle mogelijke manieren demoniseren , saboteren, en het liefste onvrijwillig euthanaseren
Volkert is helaas op vakantie, die kan deze edele taak helaas niet op zich nemen.
Zijn er nog vrijwilligers ?

Natuurlijk zijn onze strijders op internet wel actief om Wilders te demoniseren en waar mogelijk te saboteren.
Dat ze daarbij al zeer veel resultaat gerichte ervaring op hebben gedaan tijdens de opkomst van Fortuin is een pluspunt.

1 De 10 anti Wilders geboden

1 Vergelijk hem met Hitler, haal daarbij de joden vervolging aan als vergelijking , sla opmerkingen zoals , de joden hadden niks misdaan I.T.T. moslims in de wind , daarop ingaan zorgt voor problemen

2 Vertel iedereen die het maar wil horen dat alleen laag opgeleide domme mensen op Wilders stemmen, onderzoeken wijzen anders uit maar we doen net alsof dat niet zo is.

3 Zeg tegen iedereen dat de P.V.V. een one issue partij is en dat weldenkende mensen daar niet op moeten stemmen.
Dat de P.V.V. wel degelijk een partijprogramma heeft doet niet ter zake en dient geminimaliseerd te worden .

4 Zeg tegen iedereen dat Wilders vervolgd word vanwege discriminatie, de rechtszaak is een groot circus en Wilders zal er zeker als winaar uitkomen maar dat doet niet ter zake.

5 Zeg tegen iedereen dat Wilders een onvervalste racist is
Als mensen zeggen dat ie dat volgens de wet niet is , negeren!

6 Vertel mensen dat ie Engeland niet in mocht omdat hij de Moslims daar heeft gekwetst , wij weten ook wel dat een of andere Lord de moslims aldaar heeft opgehitst om zo de regering te beinvloeden maar ook dat feit is voor ons niet relevant en niet passend in onze strategie

7 Ga nooit op mensen in die te bijdehand zijn , niet op reageren is het beste , zo kan er geen gezichtsverlies ontstaan en als je dan reageert doe het dan Balkenende style ( = Meh style )

8 Dreig met een cordon sanitair als de PVV te groot word , zeg dan dat Nederland onbestuurbaar raakt
Niet op mensen reageren die stellen dat een cordon sanitair niks met democratie te maken heeft.

9 gebruik de intelligente linkse ubermensch anti Wilders vocabulaire ( zie pt2 )

10 Spreek nooit de waarheid als het over Wilders gaat.

2 De anti Wilders vocabulaire
Een aantal mooie anti wilders woorden uitgezocht door onze linkse AFA vrinden

Tokkie
Xenofoob
Racist
Wereldvreemd
Pauper
VMBO er
Onzinpartij
Zionist
NAZI ( in een adem onder elkaar notabene )
Deportatie
NSDAP
Hitler
Goebels
Populist
--------------------------------------------------
Wat mooi he !
Het is alleen jammer dat dit stukje sarcasme van mijn hand helaas waarheid is !
pi_73264457
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

"Betrouwbare bronnen"

Wat een Calimero-houding toch weer, iedereen en alles is tegen de PVV. De linkse elite, de Europese Unie, de Islam, Groot Britannië, Denemarken en nu ook de barman van Nieuwspoort.
Calimero? Mwoah, Wat denk je van deze NSB streken?
[POL Feedback] Het is weer voorbij die mooie zomer

En nu ga je in een andere taal mij voor hoer uitschelden wat je vaker doet zoals een laffe straatmarocje?
pi_73264472
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 04:25 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

GVD hoe durf JIJ..ja juist JIJ dit te zeggen met je standaard rijtje negatieve omschrijvingen voor PVV stemmers .

Aangezien wij Wilders als niet gewenste entiteit zien in ons linkse heilstaatje moeten wij hem op alle mogelijke manieren demoniseren , saboteren, en het liefste onvrijwillig euthanaseren
Volkert is helaas op vakantie, die kan deze edele taak helaas niet op zich nemen.

Natuurlijk zijn onze strijders op internet wel actief om Wilders te demoniseren en waar mogelijk te saboteren.
Dat ze daarbij al zeer veel resultaat gerichte ervaring op hebben gedaan tijdens de opkomst van Fortuin is een pluspunt.

1 Vergelijk hem met Hitler, haal daarbij de joden vervolging aan als vergelijking , sla opmerkingen zoals , de joden hadden niks misdaan I.T.T. moslims in de wind , daarop ingaan zorgt voor problemen

2 Vertel iedereen die het maar wil horen dat alleen laag opgeleide domme mensen op Wilders stemmen, onderzoeken wijzen anders uit maar we doen net alsof dat niet zo is.

3 Zeg tegen iedereen dat de P.V.V. een one issue partij is en dat weldenkende mensen daar niet op moeten stemmen.
Dat de P.V.V. wel degelijk een partijprogramma heeft doet niet ter zake en dient geminimaliseerd te worden .

4 Zeg tegen iedereen dat Wilders vervolgd word vanwege discriminatie, de rechtszaak is een groot circus en Wilders zal er zeker als winaar uitkomen maar dat doet niet ter zake.

6 Vertel mensen dat ie Engeland niet in mocht omdat hij de Moslims daar heeft gekwetst , wij weten ook wel dat een of andere Lord de moslims aldaar heeft opgehitst om zo de regering te beinvloeden maar ook dat feit is voor ons niet relevant en niet passend in onze strategie

7 Ga nooit op mensen in die te bijdehand zijn , niet op reageren is het beste , zo kan er geen gezichtsverlies ontstaan en als je dan reageert doe het dan Balkenende style ( = Meh style )

8 Dreig met een cordon sanitair als de PVV te groot word , zeg dan dat Nederland onbestuurbaar raakt
Niet op mensen reageren die stellen dat een cordon sanitair niks met democratie te maken heeft.

9 gebruik de intelligente linkse ubermensch anti Wilders vocabulaire ( zie pt2 )

Tokkie
Xenofoob
Racist
Wereldvreemd
Pauper
VMBO er
Onzinpartij
Zionist
Deportatie
NSDAP
Hitler
Goebels
Populist
Wat mooi he !

Perfect!
pi_73264629
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
mekker en klootvogel
Niet jaloers worden ,ik heb voor jou ook een troetelnaampje hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 01-10-2009 07:54:09 ]
pi_73264658
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

"Betrouwbare bronnen"

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_73264683
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:10 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wie vertrouw je eerder, de aangevallen barman of de politicus die dronken was op dat moment?
De PVV'er natuurlijk. Want dat zijn de enige politici die noooooooooit liegen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73265583
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

De PVV'er natuurlijk. Want dat zijn de enige politici die noooooooooit liegen .
Over bevooroordeling gesproken zeg. Daar was je toch een felle tegenstander van?
pi_73265760
quote:

< hele lap >
...

Eng hoe je inderdaad omschrijft hoe de meeste discussies worden gevoerd En da's jammer want er is niks mooiers dan een goede inhoudelijke discussie
Mr. Prolapse 2009
pi_73266732
quote:

Tokkie
Xenofoob
Racist
Wereldvreemd
Pauper
VMBO er
Onzinpartij
Zionist
Deportatie
NSDAP
Hitler
Goebels
Populist
Wat mooi he !
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:34:26 #116
177885 JoaC
Het is patat
pi_73269367
quote:

[..]

Definieer links en rechts aub, want er is maar 8 jaar lang geen CDA in de regering geweest, en zelfs toen zat de VVD erin.

Demoniseren gebeurt aan twee kanten, nota bene door Wilders zelf, als er immers word gezegd dat zijn partij niet democratisch is. wuift hij dat weg en roept juist hij dat hij gedemoniseerd word.

Hier de partijstructuur:

Over zijn vertrek bij de VVD:

Ik zat op zo’n lullig bankje tegenover Zalm en Van Aartsen en Van Zanen. Dat was echt de Spaanse inquisitie.’

Wat jij nu zelf doet is demoniseren van de hoogste orde, je pakt de moord van Fortuyn(Ja, met een Y, er mag best moeite worden gedaan zijn naam goed te schrijven) erbij en wijst vervolgens naar "Links", hierbij omschrijf je deze groep niet, maar hebt het wel over dat ons linkse heilstaatje tegen Wilders is. hiermee insinueer je dat elke tegenstander van WIlders links is, en elke tegenstander hem wilt vermoorden. Dit zijn niet letterlijk jouw woorden, maar de context en de ruimte voor interpretatie is dusdanig groot dat juist jij doet waar je anderen van beschuldigt.

* JoaC EDIT: ik schreef Fortuyn zonder t, moet ik het zelf wel goed doen . Met moeite alsnog goed gescrheven
quote:

De jodenvervolging met Geert Wilders vergelijken is gewoon zwak. Ik zie Wilders niet in staat om een massamoord te plegen. Als iemand daarentegen puur zijn opkomst vergelijkt met de NSDAP, en dit onderbouwt, halen juist de Wildersfanatici de Jodenvervolging erbij, als tegenargument, terwijl het betoog niet inhoudelijk word weerlegt.
quote:
Het is ook niet zo dat alleen maar domme mensen op de PVV stemmen, wel is het zo dat het percentage lageropgeleiden hoger ligt dan bij veel andere partijen. Hoe je dit wilt interpreteren staat iedereen vrij in
quote:
Dat er bij one-issuepartijen altijd een partijprogramma voor andere kwesties is gemaakt, word ook vaak genegeerd door Wildersstemmers. De PvdD heeft ook een programma over van alles en nog wat, maar halen dierenrechten er constant bij, idem dito voor de PVV, die bij bijvoorbeeld sociale zaken, volksgezondheid, financien, algemene zaken, OCW, de islam/niet-westerse allochtonen erbij haalt.
quote:
Wilders wordt ook vervolgd voor discriminatie, pas bij een uitspraak is dit relevant. We leven wel in een rechtstaat, waar er dus geen politieke meningen dienen gegeven te worden voor een lopende zaak.
quote:
Wilders is geen racist, hij word wel beschuldigt van discriminatie. Zolang hier geen vonnis voor is, is dit niet waar, maar ook niet onjuist.
quote:
Volgens mij mocht hij Engeland niet in omdat hij door een minister werd tegengehouden, deze is afgetreden na een schandaal, en hier heeft Wilders zelfs grapjes over gemaakt.
quote:
Definieer bijdehand, als er inhoudelijke kritiek is, dient deze weerlegt te worden, hierbij moeten geen irrelevante dingen bijgehaald worden. Zie dit topic voor voorbeelden van beide kanten.
quote:
Er is geen cordon sanitaire tegen WIlders, ook word er niet mee gedreigd, er is niks ondemocratisch aan van tevoren aangeven dat je niet met hem wilt samenwerken. Zolang er partijen zijn die Wilders niet uitsluiten, en zolang er voorstellen van de PVV ondersteund en zelfs ondertekend worden door zelfs GroenLinks, D66 en de PvdA, is er geen sprake van een cordon sanitaire.
quote:
Definieer links, hoe sta jij btw tegenover Nietzsche's denkbeelden?
quote:
Ik ben tegen Wilders, maar ik spreek wel de waarheid over hem, dit is dus pure demonisering en generalisering van Wilders-tegenstanders
quote:

Tokkie
Xenofoob
Racist
Wereldvreemd
Pauper
VMBO er
Onzinpartij
Zionist

Deportatie
NSDAP
Hitler
Goebels
Populist
Wat mooi he !
Nationaal Socialisme is niet per se tegen het jodendom, in WOII waren ze dat wel, maar de ideologie is veel breder.

Populisme is gewoon een begrip.
quote:
Roep je interpretatie nooit als waarheid uit voor je de andere kant gehoord hebt.
quote:
To call any proposition certain, while there is any one who would deny its certainy if permitted, but who is not permitted, is to assume that we ourselves and onl those who agree with us, are the judges of certainy, and judges without hearing the other side. John Stuart Mill. On Liberty
Maar hij zal wel een linkse intellectuele rakker geweest zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door JoaC op 01-10-2009 12:59:12 ]
[..]
pi_73270057
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:34 schreef JoaC het volgende:
Wat jij nu zelf doet is demoniseren van de hoogste orde, je pakt de moord van Foruyn(Ja, met een Y, er mag best moeite worden gedaan zijn naam goed te schrijven) .....
De rest van de onzin niet gelezen, maar dit is toch wel te hilarisch om niet op te reageren...

Tering, wat een domheid, zo makkelijk ge-etaleerd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:00:51 #118
177885 JoaC
Het is patat
pi_73270188
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De rest van de onzin niet gelezen, maar dit is toch wel te hilarisch om niet op te reageren...

Tering, wat een domheid, zo makkelijk ge-etaleerd.
Je hebt gelijk, je bent heel dom als iemands naam fout geschreven word, en je het vervolgens verbetert. Het gebrek aan intellect valt gelijk op aan het feit dat je iemand corrigeert.
[..]
pi_73271551
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, je bent heel dom als iemands naam fout geschreven word, en je het vervolgens verbetert. Het gebrek aan intellect valt gelijk op aan het feit dat je iemand corrigeert.
Ik houd er niet van om anderen aan te vallen op schrijf/spellingfouten maar het moet mij nu toch echt van het hart dat je de balk in je eigen ogen niet ziet als je al anderen corrigeert.
quote:
Wat jij nu zelf doet is demoniseren van de hoogste orde, je pakt de moord van Foruyn(Ja, met een Y, er mag best moeite worden gedaan zijn naam goed te schrijven) .....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:51:58 #120
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73271618
Ja, JoaC, er mist een "t". Goed gezien Nikita.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')