De opmerkingen over Laura-topicreeks laten we varenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hero-isch! Dat is deze reeks, niet zozeer episch..!
Zeg je dat bij tasjesstelende maroctjes ook, eens een crimineel, altijd een crimineel?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, net zoals de katholieke kerk zou stoppen met het misbruiken van koorknaapjes. Zo ken ik er nog een paar.
Nu beschuldig je KoosVogels van mijn woorden.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg je dat bij tasjesstelende maroctjes ook, eens een crimineel, altijd een crimineel?
Gelukkig ben jij geen PVVaanhanger...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de barman een PVV hater tot op de bot is net zoals mekkertje en klootvogel. Brinkman had gewoon een paar biertjes op en was wat overmoedig geworden in zijn taalgebruik zoals miljoenen zuiperds en de barman heeft dat zwaar overdreven om Brinkman een loer te draaien. Achteraf heeft de barman spijt gekregen want hij kon de gevolgen niet overzien van zijn uitspraken daar deze waren gelogen en hij gehaaid door de mand zou vallen bij aangifte.
Jij hebt echt goeie contacten mattie... Woon je daar om de hoek ofzo?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de barman een PVV hater tot op de bot is net zoals mekkertje en klootvogel. Brinkman had gewoon een paar biertjes op en was wat overmoedig geworden in zijn taalgebruik zoals miljoenen zuiperds en de barman heeft dat zwaar overdreven om Brinkman een loer te draaien. Achteraf heeft de barman spijt gekregen want hij kon de gevolgen niet overzien van zijn uitspraken daar deze waren gelogen en hij gehaaid door de mand zou vallen bij aangifte.
meki is je mattie snottebel.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Jij hebt echt goeie contacten mattie... Woon je daar om de hoek ofzo?
In het tuintje in mijn hart is heel veel plaats schatje.quote:
Hé rustig aan casanova... Ik zag deze blonde hippe stronteigenwijze 60 kilootjes en 174 centimetertjes lange chick die vaak voor de meest krankzinnige dingen warm kan lopen eerst, ok?quote:
Joh, ik heb geen belangstelling hoor, she's all yoursquote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Hé rustig aan casanova... Ik zag deze blonde hippe stronteigenwijze 60 kilootjes en 174 centimetertjes lange chick die vaak voor de meest krankzinnige dingen warm kan lopen eerst, ok?![]()
Dat vind ik niet eens zo'n gekke constatering. Ik heb weinig (lees: geen) straatterroristjes meegemaakt die hun leven hebben gebeterd.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg je dat bij tasjesstelende maroctjes ook, eens een crimineel, altijd een crimineel?
Nog even en dan gaan we de holocaust ontkennen.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
We gaan hier nog steeds verder zie ik. Het zou me trouwens niet eens verbazen als die barman een of andere GL stemmer is die uit haat van de PVV de zaken heeft overdreven, bijvoorbeeld door er een klap bij te verzinnen.
Voor de holocaust is onomstotelijk bewijs in overvloed, dat kan ik van die klap niet zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Nog even en dan gaan we de holocaust ontkennen.
Wie vertrouw je eerder, de aangevallen barman of de politicus die dronken was op dat moment?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voor de holocaust is onomstotelijk bewijs in overvloed, dat kan ik van die klap niet zeggen.
Die brinkman gaf zelf al toe dat hij de fout is in gegaan. Niet slim, past ook wel een beetje bij hem, maar verder niet over zeuren.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voor de holocaust is onomstotelijk bewijs in overvloed, dat kan ik van die klap niet zeggen.
Tuurlijk, want de hele wereld is erop uit om de PVV een loer te draaien. Dat hij z'n baan riskeert als hij keihard van zich af gaat liegen, doet er even niet toe.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:56 schreef thewishmaster het volgende:
We gaan hier nog steeds verder zie ik. Het zou me trouwens niet eens verbazen als die barman een of andere GL stemmer is die uit haat van de PVV de zaken heeft overdreven, bijvoorbeeld door er een klap bij te verzinnen.
Maak je niet zo druk Koos, is slecht voor je hart.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, want de hele wereld is erop uit om de PVV een loer te draaien. Dat hij z'n baan riskeert als hij keihard van zich af gaat liegen, doet er even niet toe.
Dat calimero-gedrag van de PVV komt echt mn reet uit
Maak je over mij maar geen zorgen. Ik drink er lustig op losquote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Koos, is slecht voor je hart.
Neem een lekkere borrel
Allemaal toeval:quote:Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Sjaakmat het volgende:Dat ene voorval wil ik nog wel af doen als een ongelukkig toeval.
Als je kritiek blijft wegwuiven blijf je bekrompen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Koos, is slecht voor je hart.
Neem een lekkere borrel
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je kritiek blijft wegwuiven blijf je bekrompen.
Het feit dat de baan van de barman verloren kan worden, wat ook in de persoonlijke sfeer afspeelt. Dit is veel realistischer dan zeggen dat het waarschijnlijk iemand van GroenLinks is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |