Mohammed B. was toch ook niet goed bij zn hoofd, of wel dan? Het enige verschil is dat mijn voorbeeld geen politieke moord, zoals je zelf al zegt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd dat is geen vergelijking met Theo van Gogh. Dat was een politieke moord, uitgevoerd door Mohammed B.
Dit wat jij noemt is een zwaar uit de hand gelopen ruzie door iemand die ook geestelijk niet goed in z'n kop is.
De essentie was echter dat je de dader bij Van Gogh geen toeval kan noemen, net als bij jouw voorbeeld. De dader voelde zich beledigd dus pleegde hij de moord. Da's geen toeval
Ach ja, dat is Koosquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nu leg je Lavenderr de woorden in de mond.
De originele fles was leeg, dus is er een nieuwe opengetrokken!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Waarom gaat het over politieke moorden in dit topic?
En niet met voorbedachte rade, maar na een opmerking van het slachtoffer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mohammed B. was toch ook niet goed bij zn hoofd, of wel dan? Het enige verschil is dat mijn voorbeeld geen politieke moord, zoals je zelf al zegt.
Oke, maar Brinkman blijft een zuiperd.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
En niet met voorbedachte rade, maar na een opmerking van het slachtoffer.
Klopt, eens verslaafd, altijd verslaafd.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar Brinkman blijft een zuiperd.
Is het idee als we het bij Brinkman houden? Die trekt ook geen nieuwe meer open.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De originele fles was leeg, dus is er een nieuwe opengetrokken!
Ho ho, hij zou nu gestopt zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar Brinkman blijft een zuiperd.
Mohammed B had geen voorbedachte rade???? Het was een toevallige passant die een bekende columnist zag fietsen en zocht nog een willekeurig slachtoffer om een boodschappenlijstje in de buik te prikken?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
En niet met voorbedachte rade, maar na een opmerking van het slachtoffer.
Als je nog nieuwe input hebt, be my guest.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is het idee als we het bij Brinkman houden? Die trekt ook geen nieuwe meer open.
JoaC bedoelt wat jij zegt. Niet zo voorbarigquote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mohammed B had geen voorbedachte rade???? Het was een toevallige passant die een bekende columnist zag fietsen en zocht nog een willekeurig slachtoffer om een boodschappenlijstje in de buik te prikken?![]()
![]()
Ik stel voor dat iedereen die het over politieke moorden wil hebben een ander topic opzoekt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je nog nieuwe input hebt, be my guest.
Volgens mij kunnen we het drinkgelag maar beter laten rusten. Gezegd is gezegd en gedaan is gedaan.
Jaja, net zoals de katholieke kerk zou stoppen met het misbruiken van koorknaapjes. Zo ken ik er nog een paar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ho ho, hij zou nu gestopt zijn
*Wim Kok lustte geloof ik ook wel een borreltje of wat*
Je mag nu wel ophouden met je vreemde vergelijkingen en weer on-topic gaanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, net zoals de katholieke kerk zou stoppen met het misbruiken van koorknaapjes. Zo ken ik er nog een paar.
Ik drink ook wel eens wat, maar ik ben niet verslaafd.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ho ho, hij zou nu gestopt zijn
*Wim Kok lustte geloof ik ook wel een borreltje of wat*
Moest even lachenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef Sjaakmat het volgende:
Wat drinkt Hero eigenlijk zoal? Is het een bierdrinker? Een wijnproever? Gin & tonic? Vodka/martini shaken of stirred? Of houdt hij meer vanpina coladas?
Sorry, ik heb geen zin meer vandaagquote:Op woensdag 30 september 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je mag nu wel ophouden met je vreemde vergelijkingen en weer on-topic gaan
Uiteraard niet. De Laura reeks is om meerdere redenen episch, die kunnen niet meer gehaald worden in deze afzwakkende reeksquote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deel IV! -O_
Zou dit net zo'n epische reeks worden als het Lauratopic?
We kunnen wel alle zeilen bijzetten om er in de buurt te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uiteraard niet. De Laura reeks is om meerdere redenen episch, die kunnen niet meer gehaald worden in deze afzwakkende reeks
IV is toch niet zo veel?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deel IV! -O_
Zou dit net zo'n epische reeks worden als het Lauratopic?
Yes we can?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van visie..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |