abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73236912
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73237068
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor iemand die de PVV eerst beschuldigt (niet onterecht) van het zijn van een one-issue-partij, begin je wel erg te zwabberen naar "ineens meerdere ideologische tegenstander".

Maar dat zijn we van D66ertjes gewend.
Een partij kan ook meerdere ideologische tegenstanders hebben met een standpunt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73237206
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef JoaC het volgende:

[..]

Een partij kan ook meerdere ideologische tegenstanders hebben met een standpunt.
De belangrijkste is "het slachtoffer" van dat standpunt; de haatbaard in een pisjurk.

Die biedt geen excuses aan hoor. Als hem iets niet bevalt, snijdt ie je keel eraf. Wij doen dat toch beschaafder.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73237386
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De belangrijkste is "het slachtoffer" van dat standpunt; de haatbaard in een pisjurk.

Die biedt geen excuses aan hoor. Als hem iets niet bevalt, snijdt ie je keel eraf. Wij doen dat toch beschaafder.
Daarbij ontwijk je mijn stelling volledig.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73237409
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit betekent dat:
[1] Er lopen in Nederland geen haatbaarden in pisjurken rond, of
[2] Er gebeurt hier nooit iets wat de haatbaarden in pisjurken niet bevalt.

Mooi toch?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73237551
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Dit betekent dat:
[1] Er lopen in Nederland geen haatbaarden in pisjurken rond, of
[2] Er gebeurt hier nooit iets wat de haatbaarden in pisjurken niet bevalt.

Mooi toch?
De blijf-van-mn-lijfhuizen zitten vol met vrouwen die een "meningsverschil" hadden met hun moslimman.
En Theo van Gogh (RIP) alweer vergeten? Of netjes opgeruimd door die weldenkende moslim?

pi_73237690
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De blijf-van-mn-lijfhuizen zitten vol met vrouwen die een "meningsverschil" hadden met hun moslimman.
Dan is hen niet erg kundig de keel doorgesneden.
quote:
En Theo van Gogh (RIP) alweer vergeten? Of netjes opgeruimd door die weldenkende moslim?
Dat ene voorval wil ik nog wel af doen als een ongelukkig toeval. Anyway, die loopt niet rond zoals ik al aangaf, is het wel?

Maar laten we het maar weer over de PVV hebben... dat bruggetje is snel gemaakt als we het toch over vrouwenmishandeling hebben nietwaar?
pi_73237723
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

[..]

Dat ene voorval wil ik nog wel af doen als een ongelukkig toeval. Anyway, die loopt niet rond zoals ik al aangaf, is het wel?
pi_73237728
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vandaar dat er in het Blijfhuis in Alkmaar maar een aantal van die vrouwen moslima zijn.

Theo van Gogh was een individuele gebeurtenis.
[..]
  woensdag 30 september 2009 @ 12:01:04 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73237737
Moet het meteen weer naar moslims getrokken worden El_Matador?
pi_73237857
En Dion Graus sloeg zijn zwangere echtgenote niet?
Here we are now, entertain us.
pi_73237984
Hero Brinkman
Hero Brinkman was twintig jaar als politie-inspecteur te vinden in de straten van Amsterdam, de laatste jaren als buurtregisseur in Amsterdam Oud-West waar onder andere de radicale El Tawheed-moskee staat. Brinkman dronk nooit thee met daders. Dit is wat dagblad Tubantia over hem schreef: "Hij is een man uit de keiharde praktijk. Vecht als politieman in Amsterdam al twintig jaar tegen krakers, wiettelers, junks, illegale handelaren, jeugdbendes en straatcriminelen. Tevergeefs, stelt hij, want de softe cultuur van politie en justitie in Nederland maakt hem het werken vrijwel onmogelijk. Voor Hero Brinkman is de tijd gekomen om de misstanden in het land vanuit Den Haag aan te pakken. Het is wat hem betreft de hoogste tijd voor een rigoureuze aanpak van criminaliteit. Het woord gedogen moet uit het woordenboek worden geschrapt. Enkele doelstellingen: hardere straffen, keiharde aanpak van het drugsprobleem, jonge criminelen in een opvoedingskamp, verbod op kraken."

aldus de PVV site. Ik zou die maar eens updaten als ik hen was. We weten nu allemaal wel dat hij geen thee dronk met daders, maar wat wel? En zijn keiharde aanpak van het drugsprobleem lijkt aan hem zelf gemist te zijn
Here we are now, entertain us.
pi_73238235
Deel 4
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73238321
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:19 schreef Dragorius het volgende:
Deel 4
Yup, en bij deel 5, 6 en 7 ben jij toch ook weer gewoon van de partij?
  woensdag 30 september 2009 @ 12:25:30 #15
177885 JoaC
Het is patat
pi_73238397
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:22 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Yup, en bij deel 5, 6 en 7 ben jij toch ook weer gewoon van de partij?
Zolang hij een complot blijft zien tegen de PVV wel.

Drag, reageer eens in KLB
[..]
pi_73238452
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:25 schreef JoaC het volgende:

[..]

Zolang hij een complot blijft zien tegen de PVV wel.

Drag, reageer eens in KLB
@ Sjaak > uiteraard, erg vermakelijk om te lezen

Wat? Over die kranten. Er moet ook nog gewerkt worden tussendoor hoor, sorry

En complot tegen de PVV? Wat zou mij dat kunnen schelen? Zolang ze van de VVD afblijven

Links = Volkskrant
Rechts = Telegraaf.

Zo blij?
Mr. Prolapse 2009
pi_73238520
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef voyeur het volgende:
Hero Brinkman
Hero Brinkman was twintig jaar als politie-inspecteur te vinden in de straten van Amsterdam, de laatste jaren als buurtregisseur in Amsterdam Oud-West waar onder andere de radicale El Tawheed-moskee staat. Brinkman dronk nooit thee met daders. Dit is wat dagblad Tubantia over hem schreef: "Hij is een man uit de keiharde praktijk. Vecht als politieman in Amsterdam al twintig jaar tegen krakers, wiettelers, junks, illegale handelaren, jeugdbendes en straatcriminelen. Tevergeefs, stelt hij, want de softe cultuur van politie en justitie in Nederland maakt hem het werken vrijwel onmogelijk. Voor Hero Brinkman is de tijd gekomen om de misstanden in het land vanuit Den Haag aan te pakken. Het is wat hem betreft de hoogste tijd voor een rigoureuze aanpak van criminaliteit. Het woord gedogen moet uit het woordenboek worden geschrapt. Enkele doelstellingen: hardere straffen, keiharde aanpak van het drugsprobleem, jonge criminelen in een opvoedingskamp, verbod op kraken."

aldus de PVV site. Ik zou die maar eens updaten als ik hen was. We weten nu allemaal wel dat hij geen thee dronk met daders, maar wat wel? En zijn keiharde aanpak van het drugsprobleem lijkt aan hem zelf gemist te zijn
Ik neem aan dat er geen alcoholische dranken zijn genuttigd tijdens het verzoeningsgesprek, hebben ze misschien dan een kopje thee gedronken?
pi_73238548
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er geen alcoholische dranken zijn genuttigd tijdens het verzoeningsgesprek, hebben ze misschien dan een kopje thee gedronken?
Gaven ze sommige mensen maar een ontnuchterende kopstoot koffie
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 12:44:09 #19
177885 JoaC
Het is patat
pi_73238947
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

@ Sjaak > uiteraard, erg vermakelijk om te lezen

Wat? Over die kranten. Er moet ook nog gewerkt worden tussendoor hoor, sorry

En complot tegen de PVV? Wat zou mij dat kunnen schelen? Zolang ze van de VVD afblijven

Links = Volkskrant
Rechts = Telegraaf.

Zo blij?
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig

Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.

Stukje uit de Telegraaf, welke er als eerste mee kwam.
[..]
pi_73238999
Als enige als eerste? Ik begreep van niet
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 12:48:57 #21
177885 JoaC
Het is patat
pi_73239078
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
Als enige als eerste? Ik begreep van niet
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig

Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.
Zoals je ziet kwam niet (alleen) de linkse media als eerste, het werd zelfs meestal van de Telegraaf overgenomen.
[..]
pi_73239147
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:48 schreef JoaC het volgende:

[..]

[..]

Zoals je ziet kwam niet (alleen) de linkse media als eerste, het werd zelfs meestal van de Telegraaf overgenomen.
Ok maar goed, ik stelde het ook niet als feit maar wat ik gehoord had/begrepen had.

Big deal Wat wel jammer is is dat men de rest negeert omdat ze weten dat het gewoon onzinnig is op basis hiervan zo'n heisa te maken
Mr. Prolapse 2009
pi_73239245
quote:

[..]

Soms is er geen mes bij de hand. Maar gelukkig voor jou zijn er genoeg gevallen bekend waarbij 6-jarige meisjes hun schaamlipjes zijn afgeknipt...
quote:
De meest prominente columnist en een begaafd filmmaker van Nederland die op klaarlichte dag op straat werd afgeslacht "een ongelukkig toeval" noemen. Kerel, ga ergens anders trollen.
quote:
Maar laten we het maar weer over de PVV hebben... dat bruggetje is snel gemaakt als we het toch over vrouwenmishandeling hebben nietwaar?
Het gaat niet over de PVV, maar over 1 lid van die partij die wellicht een barman heeft geintimideerd dan wel geslagen. Dat Stef Depla zich in het fietsenhok liet afzuigen, had ook niets te maken met de PvdA. Er zijn genoeg inhoudelijke argumenten tegen die neofascistische partij, net als dat tegen de PVV genoeg te geven is,

pi_73239368
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ok maar goed, ik stelde het ook niet als feit maar wat ik gehoord had/begrepen had.

Big deal Wat wel jammer is is dat men de rest negeert omdat ze weten dat het gewoon onzinnig is op basis hiervan zo'n heisa te maken
Houd toch eens op man. Het is gemeld in de media. De volgende dag klapt Brinkman uit de school over zijn alcoholverslaving. Na het weekend maakt Wilders bekend dat de PVV Nieuwspoort boycot. De enige die het vuur heet houdt, is de PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 30 september 2009 @ 13:01:12 #25
177885 JoaC
Het is patat
pi_73239404
quote:

[..]

Gozer, het gebeurde met voorbedachte rade, het was dan wel een individueel geval, maar het is niet een toevallighied.
[..]
pi_73239433
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Soms is er geen mes bij de hand. Maar gelukkig voor jou zijn er genoeg gevallen bekend waarbij 6-jarige meisjes hun schaamlipjes zijn afgeknipt...
Jij springt echt van de hak op de tak hè.
quote:
De meest prominente columnist en een begaafd filmmaker van Nederland die op klaarlichte dag op straat werd afgeslacht "een ongelukkig toeval" noemen. Kerel, ga ergens anders trollen.
Ik noemde slechts het feit dat deze misdaad gepleegd werd door een moslim met baard en jurk toeval.
quote:
Het gaat niet over de PVV, maar over 1 lid van die partij die wellicht een barman heeft geintimideerd dan wel geslagen.
Ooh jee, het gaat slechts over één lid van de PVV, en ik sleep de hele partij er maar weer bij. Hoe durf ik zover offtopic te gaan.
pi_73239477
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch eens op man. Het is gemeld in de media. De volgende dag klapt Brinkman uit de school over zijn alcoholverslaving. Na het weekend maakt Wilders bekend dat de PVV Nieuwspoort boycot. De enige die het vuur heet houdt, is de PVV.
En topics als deze
Mr. Prolapse 2009
pi_73239514
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:02 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Jij springt echt van de hak op de tak hè.
[..]

Ik noemde slechts het feit dat deze misdaad gepleegd werd door een moslim met baard en jurk toeval.
[..]

Ooh jee, het gaat slechts over één lid van de PVV, en ik sleep de hele partij er maar weer bij. Hoe durf ik zover offtopic te gaan.
Toeval?
Dus het had ieder ander kunnen zijn?
pi_73239556
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En topics als deze
Ja, maar dit is een forum. Wij zijn gewoon gefrustreerde werknemertjes die niets beters te doen hebben op kantoor. Dan mag het.
  woensdag 30 september 2009 @ 13:06:10 #30
177885 JoaC
Het is patat
pi_73239566
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En topics als deze
Die over een onderwerp in de actualiteitenrubrieken en journaals gaat.

Dat dat Kan in NWS!!!!!EINZ
[..]
pi_73239624
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toeval?
Dus het had ieder ander kunnen zijn?
Het had natuurlijk ook een Volkertje geweest kunnen zijn, of een moslim zonder baard of in een net pak natuurlijk. Dat had ook nog gekund.
pi_73239688
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een forum. Wij zijn gewoon gefrustreerde werknemertjes die niets beters te doen hebben op kantoor. Dan mag het.
Da's dan ook wel weer waar ja
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 13:11:03 #33
177885 JoaC
Het is patat
pi_73239737
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Het had natuurlijk ook een Volkertje geweest kunnen zijn, of een moslim zonder baard of in een net pak natuurlijk. Dat had ook nog gekund.
Feit is dat Mohammed B. het deed omdat hij zich beledigd voelde, en daarna deze actie voorbereidde en uitvoerde.
[..]
pi_73239890
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef voyeur het volgende:
Hero Brinkman

Als je niet beter wist dan zou je denken dat het The Hillstreet Blues waren. .
Ik ben - toegegeven in de jaren 80 - 1 x op het hoofdbureau van politie geweest op de Lijnbaansgracht; ik was mijn sleutel verloren en ging vragen of de politie me kon helpen om binnen te komen.
Kan me het tafereeltje nog herinneren dat ik daar tegenkwam. Twee agenten waren een partijtje schaak aan het spelen. Een andere agent stond tegen de deurpost met een bekertje koffie. Toen ik mijn vraag stelde, zeiden ze: 'dan klim je toch via het balkon van de buren naar binnen'.
I´m back.
pi_73239898
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef JoaC het volgende:

[..]

Feit is dat Mohammed B. het deed omdat hij zich beledigd voelde, en daarna deze actie voorbereidde en uitvoerde.
Ja, en dat vind ik dus een beetje een dunne basis om te concluderen dat haatbaarden in Nederland wanneer ze het ergens mee oneens zijn mensen de keel doorsnijden. Dan zie ik dit eerder als een incident waarbij toevallig sprake is van de elementen - moslim, baard, jurk, keel doornsijden -.

Ik ben benieuwd hoe Hero hierover denkt na een glaasje of flesje of twee.
  woensdag 30 september 2009 @ 13:17:26 #36
177885 JoaC
Het is patat
pi_73239960
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja, en dat vind ik dus een beetje een dunne basis om te concluderen dat haatbaarden in Nederland wanneer ze het ergens mee oneens zijn mensen de keel doorsnijden. Dan zie ik dit eerder als een incident waarbij toevallig sprake is van de elementen - moslim, baard, jurk, keel doornsijden -.

Ik ben benieuwd hoe Hero hierover denkt na een glaasje of flesje of twee.
Er is er 1, en die zit in de cel.

Je lijkt met die opmerking net op Wilders, die zegt dat er geen gematigde islam bestaat.
[..]
pi_73240069
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef JoaC het volgende:

[..]

Er is er 1, en die zit in de cel.

Je lijkt met die opmerking net op Wilders, die zegt dat er geen gematigde islam bestaat.
Nou goed, je noemt Wilders en via de PVV leg ik dan nog net de link met Hero, dus ik zal er nog even op ingaan...

Waar de fuck heb je het over?
  woensdag 30 september 2009 @ 13:23:40 #38
177885 JoaC
Het is patat
pi_73240149
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Nou goed, je noemt Wilders en via de PVV leg ik dan nog net de link met Hero, dus ik zal er nog even op ingaan...

Waar de fuck heb je het over?
Daat je het toeval noemt dat Theo van Gogh vermoord werd
[..]
pi_73240265
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef JoaC het volgende:

[..]

Daat je het toeval noemt dat Theo van Gogh vermoord werd
Ja, en langs welke kronkel leg je dan de link met GW die zegt dat er geen gematigde islam bestaat?
Zo van 1+1=5 want het zijn allemaal cijfers?
  woensdag 30 september 2009 @ 13:30:38 #40
177885 JoaC
Het is patat
pi_73240358
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja, en langs welke kronkel leg je dan de link met GW die zegt dat er geen gematigde islam bestaat?
Zo van 1+1=5 want het zijn allemaal cijfers?
Jij zei dat er een dunne basis was voor die haatbaarden, ik zei dat er minimaal 1 was, Wilders ontkende dat er geen gematigde islam is, deze bestaat ook gewoon.
[..]
pi_73240375
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Maar dat was het niet he?
Dat je dit toeval noemt. Het was moord met voorbedachte rade.
Die brief die op de borst van Theo geprikt was, was zeker ook toeval?
pi_73240462
Oh mijn God, Theo wordt genoemd en we zien door onze tranen het bos niet meer... Doe ajb niet zo zielig, lees gewoon wat er staat en drink er nog eentje op Hero's gezondheid.
pi_73240499
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef Sjaakmat het volgende:
Oh mijn God, Theo wordt genoemd en we zien door onze tranen het bos niet meer... Doe ajb niet zo zielig, lees gewoon wat er staat en drink er nog eentje op Hero's gezondheid.
Ja, goede manier van discussieren toon je weer, resceptt

Sowieso ontaardt de discussie nu naar iets vreemds, maar goed.

Valt er verder nog wat schokkends te melden over "Brinkman"?
Mr. Prolapse 2009
pi_73240554
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja, goede manier van discussieren toon je weer, resceptt
De discussie proberen om te buigen naar het eigenlijke onderwerp bedoel je? Ja, als je op de modjes moet gaan zitten wachten kan het nog wel ff duren he?
pi_73240557
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat was het niet he?
Dat je dit toeval noemt. Het was moord met voorbedachte rade.
Die brief die op de borst van Theo geprikt was, was zeker ook toeval?
Onlangs werd er een moord gepleegd in Nunspeet. Een autochtoon stak een andere kerel tien keer in zn bast. Betekent dat dat alle Nunspeters moordenaars zijn? Of alle autochtonen? Zeg het maar.
pi_73240614
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onlangs werd er een moord gepleegd in Nunspeet. Een autochtoon stak een andere kerel tien keer in zn bast. Betekent dat dat alle Nunspeters moordenaars zijn? Of alle autochtonen? Zeg het maar.
Was dat ook omdat hij zich beledigd voelde? Goede vergelijking dus .... en wat JoaC zegt

Maar laten we vooral weer on-topic gaan
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 13:39:40 #47
177885 JoaC
Het is patat
pi_73240620
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu leg je Lavenderr de woorden in de mond.
[..]
pi_73240732
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Was dat ook omdat hij zich beledigd voelde? Goede vergelijking dus ....

Maar laten we vooral weer on-topic gaan
Nou, toevallig wel:

Het slachtoffer noemde de dader 'een vuile cokesnuiver', waarop de dader woedend werd. Tegen de rechter zei hij: "Ik dacht dat hij respect voor mij had. Daarna had ik maar een doel en dat was om hem te grazen te nemen."

Heb het krantenbericht voor me liggen. Kan em alleen niet vinden op internet.
pi_73240790
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef Sjaakmat het volgende:
Sterke post, inhoudelijk ook. Tevens geen antwoord op mijn vraag.
pi_73240798
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, toevallig wel:

Het slachtoffer noemde de dader 'een vuile cokesnuiver', waarop de dader woedend werd. Tegen de rechter zei hij: "Ik dacht dat hij respect voor mij had. Daarna had ik maar een doel en dat was om hem te grazen te nemen."

Heb het krantenbericht voor me liggen. Kan em alleen niet vinden op internet.

Maar zoals gezegd dat is geen vergelijking met Theo van Gogh. Dat was een politieke moord, uitgevoerd door Mohammed B.
Dit wat jij noemt is een zwaar uit de hand gelopen ruzie door iemand die ook geestelijk niet goed in z'n kop is.

De essentie was echter dat je de dader bij Van Gogh geen toeval kan noemen, net als bij jouw voorbeeld. De dader voelde zich beledigd dus pleegde hij de moord. Da's geen toeval
Mr. Prolapse 2009
pi_73240883
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar zoals gezegd dat is geen vergelijking met Theo van Gogh. Dat was een politieke moord, uitgevoerd door Mohammed B.
Dit wat jij noemt is een zwaar uit de hand gelopen ruzie door iemand die ook geestelijk niet goed in z'n kop is.

De essentie was echter dat je de dader bij Van Gogh geen toeval kan noemen, net als bij jouw voorbeeld. De dader voelde zich beledigd dus pleegde hij de moord. Da's geen toeval
Mohammed B. was toch ook niet goed bij zn hoofd, of wel dan? Het enige verschil is dat mijn voorbeeld geen politieke moord, zoals je zelf al zegt.
pi_73240886
Waarom gaat het over politieke moorden in dit topic?
pi_73240895
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef JoaC het volgende:

[..]

Nu leg je Lavenderr de woorden in de mond.
Ach ja, dat is Koos

Het blijft een FEIT dat Theo van Gogh vermoord is met voorbedachte rade. Daar kan niemand omheen, hoe graag sommigen dat ook willen blijkbaar.
pi_73240929
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Waarom gaat het over politieke moorden in dit topic?
De originele fles was leeg, dus is er een nieuwe opengetrokken!
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 13:51:47 #55
177885 JoaC
Het is patat
pi_73241015
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mohammed B. was toch ook niet goed bij zn hoofd, of wel dan? Het enige verschil is dat mijn voorbeeld geen politieke moord, zoals je zelf al zegt.
En niet met voorbedachte rade, maar na een opmerking van het slachtoffer.
[..]
pi_73241056
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef JoaC het volgende:

[..]

Oke, maar Brinkman blijft een zuiperd.
  woensdag 30 september 2009 @ 13:53:50 #57
177885 JoaC
Het is patat
pi_73241084
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, eens verslaafd, altijd verslaafd.
[..]
pi_73241089
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De originele fles was leeg, dus is er een nieuwe opengetrokken!
Is het idee als we het bij Brinkman houden? Die trekt ook geen nieuwe meer open.
pi_73241096
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ho ho, hij zou nu gestopt zijn

*Wim Kok lustte geloof ik ook wel een borreltje of wat *
Mr. Prolapse 2009
pi_73241099
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef JoaC het volgende:

[..]

Mohammed B had geen voorbedachte rade???? Het was een toevallige passant die een bekende columnist zag fietsen en zocht nog een willekeurig slachtoffer om een boodschappenlijstje in de buik te prikken?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')