Meh7 stelt een ander soort vergelijking namelijk de overeenkomende eigenschappen van 2 losse dingen op te noemen, om deze vervolgens aan elkaar gelijk te stellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor.
bedankt voor je inhoudelijk bijdrage![]()
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.![]()
Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
Zoals de Telegraaf, RTL?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.![]()
Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtigquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".
Kinderachtig.
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig
Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.
De PVV waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef JoaC het volgende:
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.
Van eentje mag ik aannemen dat je deze rechts noemt.
Gelukkig ben ik niet de PVVquote:Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV waarschijnlijk niet.
Die denken: Tegen PVV = links en elitair.
Maar noem eens welke landelijke kranten links en rechts zijn?quote:
Ik snap niet hoe mensen dit goed kunnen praten, of zeggen dat het 'normaal' is, of dat 'iedereen dat wel eens doet'.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".
Kinderachtig.
Faalhaaspostquote:
Onjuist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |