abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73236142
Ik hoorde het bericht gister op de radio.
Mijn broek zakte figuurlijk gezien bijna af.
Wilders zit zo ongeveer vastgebakken aan het pluche en alle bijbehorende voorrechten (biertje drinken in Nieuwspoort). Nu er (in mijn ogen terechte) ophef is over één van zijn handlangers (partijgenoten kun je ze niet noemen), is Nieuwspoort opeens elitair. Jammer, Geertje, dat je weer in zo'n Pavlov reactie schiet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:17:49 #52
177885 JoaC
Het is patat
pi_73236313
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee hoor.

bedankt voor je inhoudelijk bijdrage
Meh7 stelt een ander soort vergelijking namelijk de overeenkomende eigenschappen van 2 losse dingen op te noemen, om deze vervolgens aan elkaar gelijk te stellen.

Jij noemt een ding met een eigenschap, en draait de zaak om.

Je had wel kunnen doen:

Cavia = Knaagdier
Hamster = Knaagdier
Cavia = Hamster.

dan had je eenzelfde soort vergelijking, nu deed je maar wat. waardoor je alleen maar dom over komt in mijn ogen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73236434
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.

Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73236501
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat mag, ik hecht dan ook weinig waarde aan de mening van iemand die enkel met zulke "verwijten" kan aankomen.

Feit blijft dat het allemaal flink opgeblazen is. Het is direct erna uitgepraat en beide partijen zijn er content over. Enkel de (linkse) media wilde het opblazen
De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".

Kinderachtig.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:25:12 #55
177885 JoaC
Het is patat
pi_73236509
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:

Zoals de Telegraaf, RTL?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_73236692
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De PVV treed toch zelf naar buiten met het bericht dat ze nooit meer naar die elitaire club gaan?
Doet me een beetje denken aan het jongetje wat altijd al als laatste gekozen werd voor een potje voetbal. Opeens wordt hij helemaal niet meer gekozen waarna hij, na jaren maar wat graag te hebben meegedaan, zegt: "Ik vond het altijd al een stom spel".

Kinderachtig.
Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig

Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 11:41:04 #57
177885 JoaC
Het is patat
pi_73237022
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja dat was na al die heisa. En ja, het is kinderachtig

Wat ik begrepen heb waren het linkse media die met het nieuws kwamen als eerste, de rest nam het gewoon over.
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.

Van eentje mag ik aannemen dat je deze rechts noemt.
[..]
pi_73237116
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef JoaC het volgende:
2 landelijke ochtendbladen besteedden er als eerste aandacht aan.

Van eentje mag ik aannemen dat je deze rechts noemt.
De PVV waarschijnlijk niet.
Die denken: Tegen PVV = links en elitair.
pi_73237178
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De PVV waarschijnlijk niet.
Die denken: Tegen PVV = links en elitair.
Gelukkig ben ik niet de PVV
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 11:49:22 #60
177885 JoaC
Het is patat
pi_73237297
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de PVV
Maar noem eens welke landelijke kranten links en rechts zijn?
[..]
  woensdag 30 september 2009 @ 18:34:07 #61
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73250517
Waar gaat dit nu weer over. Over een user die beweert dat linkse kranten het opblazen terwijl Telegraaf (fanboymagazine van Wilders) er als eerste mee kwam?

Ook dat is in de andere topics uitvoerig aan bod gekomen.

Waar het om ging, is dit:
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Kinderachtig.
Ik snap niet hoe mensen dit goed kunnen praten, of zeggen dat het 'normaal' is, of dat 'iedereen dat wel eens doet'.

Ik ken genoeg mensen met jarenlange ervaring in de horeca, en die hebben dit soort intimidaties nog nooit meegemaakt. Nergens blijkt uit dat het normaal is om zelf maar drank te pakken achter de bar en de barman te intimideren.

Dat valt niet alleen onder intimidatie van de barman (dat heeft Brinkman zelf gezegd), het is ook nog eens betreden van persoonlijk terrein (een vorm van huisvredebreuk) en diefstal. Natuurlijk wel een lichte variant ervan, maar gasten hebben niets achter de bar te zoeken. Een futiliteit is het in ieder geval niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73253185
Indymediatopic
  woensdag 30 september 2009 @ 19:56:17 #63
177885 JoaC
Het is patat
pi_73253272
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef kopvoddentax het volgende:
Indymediatopic
Faalhaaspost
[..]
  woensdag 30 september 2009 @ 20:12:29 #64
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73253856
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef kopvoddentax het volgende:
Indymediatopic
Onjuist.

Wilders heeft Brinkman aangenomen.
Brinkman komt bij Nieuwspoort.
Wilders noemt Nieuwspoort elitair.
Brinkman bezocht elitaire gelegenheden.
Wilders heeft een hekel aan elitaire gelegenheden.
Wilders en Brinkman zijn ongeloofwaardig.

In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')