Het lost alleen de afwatering op.quote:
Ik steun Thefranky, dat hengelmannetje was gewoon helemaal the bombquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Precies, tuinhekje is de absolute nummer 1 aller tijden.
Het vogelvoederhuisje is een must see, een aanrader!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:51 schreef Zenschaatser het volgende:
Ha wat was het toch een heerlijke TV. Ook mooi om de reacties op het forum na te lezen. Jullie schrijven de hele tijd wat ik gierend van het lachen voor de TV ook denk. Ik vind het wel een topper hoor. Na tuinhekje en hengelman wel de leukste aflevering. vogelvoederhuisje ken ik niet.
Net gedaan, was hem meteen gaan kijken! Goeie tip, kwaliteitstelevisie! Je voelt je ook weer een stuk beter over jezelf als normaal weldenkend mens.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het vogelvoederhuisje is een must see, een aanrader!
Zijn daar legendarische youtubes van?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef marcodej het volgende:
Lijstje met alltime favorieten:
1. Tuinhekje
2. Hengel
3. Tingeltangel
quote:"Toen heb ik gezegd "Ik lust je rauw!" maar ik moet je zeggen, het is niet makkelijk om hem rauw op te eten!
Dat mens met die violen was ook niet wijs!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef marcodej het volgende:
Lijstje met alltime favorieten:
1. Tuinhekje
2. Hengel
3. Tingeltangel
Ze worden te oud en hebben te veel vrije tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit ff te kijken maar ze beginnen nu al over elkaar kapot schieten en rauw opvreten. Wat is dat toch met die bejaarden van tegenwoordig.
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef Operc het volgende:
Die met dat tuinhekje, was dat die van vorige week met die betonrand?
Idem, die aflevering was echt fantastisch. "het is mien recht". Je zag ook dat die rijdende rechter echt dood en dood moe werd van de Jan Annen die constant iedereen in de rede viel, vooral tijdens de hoorzitting.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet toch Jan Annen vs. Baron op nr1 in mijn top 3.
En de familie van die bejaarde schoot natuurlijk te hulp.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.
Kan hem zo even niet voor de geest halen, maar zal hem binnenkort eens zoeken en kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.
Net zitten kijken, en ook tijdens de uitspraak blijft hij maar doorzeveren.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef Gulo het volgende:
[..]
Idem, die aflevering was echt fantastisch. "het is mien recht". Je zag ook dat die rijdende rechter echt dood en dood moe werd van de Jan Annen die constant iedereen in de rede viel, vooral tijdens de hoorzitting.
http://rijdenderechter.ncrv.nl/?nav=awetvCsHtGAubCjcCKFJ
Ik had die met het tuinhekje al wel gezien, maar hij blijft schitterend om nog eens terug te kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kun jij die van die tegoedbon voor een massage terugvinden? Die vond ik zelf tenenkrullendquote:Op woensdag 30 september 2009 17:04 schreef marcodej het volgende:
Met de legendarische afsluiter: "Ik mot mn jas nog hebben Jan!"
waar is het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben gewoon bereid geld neer te tellen voor diegene die gaat bekijken of dat hekje daadwerkelijk geplaatst is.
Zeker, ook best leuk om het te zien groeien mijns inziens, alleen wanneer het dan weer stalagtieten worden haak ik afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap de boodschap maar ik vind het ook een beetje 'yay boobies' en zo.
Sommige moeten nog komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die fragmenten uit de intro allemaal al geweest of komen sommige daarvan nog? Ik kan ze niet plaatsen.
dat zat ik net ook al thuis hardop te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sommige moeten nog komen.
Jetske is duidelijk zwanger, of vergis ik me nou?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sommige moeten nog komen.
Het is Zeeuws-Vlaanderen, die mensen zul je nooit op enige sprankeling betrappenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind de mensen nu al te rustig voor heerlijke tv. Ik wil een senioren-slagveld potdorie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind de mensen nu al te rustig voor heerlijke tv. Ik wil een senioren-slagveld potdorie.
Leek mij ook jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Wel een mooie bril van die man met die hoge stem.
Ik kon het uit die close-up niet zo goed opmaken dus ik ging van het tegendeel uit. ;Pquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is toch een vrouw? (groene bril)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kon het uit die close-up niet zo goed opmaken dus ik ging van het tegendeel uit. ;P
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een vieze man zeg die gast van de gemeente
Ze wonen er prachtig, dat zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Die lui hebben geld zat zo te zien, kunnen best betalen voor overname van gemeenschapsgrond.
Ja, maar in Terneuzen wil je nog niet dood gevonden wordenquote:
Erger nog, het gehucht Terholequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar in Terneuzen wil je nog niet dood gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |