Het lost alleen de afwatering op.quote:
Ik steun Thefranky, dat hengelmannetje was gewoon helemaal the bombquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Precies, tuinhekje is de absolute nummer 1 aller tijden.
Het vogelvoederhuisje is een must see, een aanrader!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:51 schreef Zenschaatser het volgende:
Ha wat was het toch een heerlijke TV. Ook mooi om de reacties op het forum na te lezen. Jullie schrijven de hele tijd wat ik gierend van het lachen voor de TV ook denk. Ik vind het wel een topper hoor. Na tuinhekje en hengelman wel de leukste aflevering. vogelvoederhuisje ken ik niet.
Net gedaan, was hem meteen gaan kijken! Goeie tip, kwaliteitstelevisie! Je voelt je ook weer een stuk beter over jezelf als normaal weldenkend mens.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:43 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het vogelvoederhuisje is een must see, een aanrader!
Zijn daar legendarische youtubes van?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef marcodej het volgende:
Lijstje met alltime favorieten:
1. Tuinhekje
2. Hengel
3. Tingeltangel
quote:"Toen heb ik gezegd "Ik lust je rauw!" maar ik moet je zeggen, het is niet makkelijk om hem rauw op te eten!
Dat mens met die violen was ook niet wijs!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef marcodej het volgende:
Lijstje met alltime favorieten:
1. Tuinhekje
2. Hengel
3. Tingeltangel
Ze worden te oud en hebben te veel vrije tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit ff te kijken maar ze beginnen nu al over elkaar kapot schieten en rauw opvreten. Wat is dat toch met die bejaarden van tegenwoordig.
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef Operc het volgende:
Die met dat tuinhekje, was dat die van vorige week met die betonrand?
Idem, die aflevering was echt fantastisch. "het is mien recht". Je zag ook dat die rijdende rechter echt dood en dood moe werd van de Jan Annen die constant iedereen in de rede viel, vooral tijdens de hoorzitting.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet toch Jan Annen vs. Baron op nr1 in mijn top 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |