En de familie van die bejaarde schoot natuurlijk te hulp.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.
Kan hem zo even niet voor de geest halen, maar zal hem binnenkort eens zoeken en kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het tuinhekje was niet dit seizoen. Directe link staat in 1 van de vorige topics. Je moet hem wel gezien hebben. Hij was hilarisch. Een bejaarde ging helemaal door het lint bij de gedachte van het plaatsen van een tuinhekje van 50cm door de buurvrouw om een hondje in de tuin te houden.
Net zitten kijken, en ook tijdens de uitspraak blijft hij maar doorzeveren.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef Gulo het volgende:
[..]
Idem, die aflevering was echt fantastisch. "het is mien recht". Je zag ook dat die rijdende rechter echt dood en dood moe werd van de Jan Annen die constant iedereen in de rede viel, vooral tijdens de hoorzitting.
http://rijdenderechter.ncrv.nl/?nav=awetvCsHtGAubCjcCKFJ
Ik had die met het tuinhekje al wel gezien, maar hij blijft schitterend om nog eens terug te kijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kun jij die van die tegoedbon voor een massage terugvinden? Die vond ik zelf tenenkrullendquote:Op woensdag 30 september 2009 17:04 schreef marcodej het volgende:
Met de legendarische afsluiter: "Ik mot mn jas nog hebben Jan!"
waar is het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben gewoon bereid geld neer te tellen voor diegene die gaat bekijken of dat hekje daadwerkelijk geplaatst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |