Zeker, ook best leuk om het te zien groeien mijns inziens, alleen wanneer het dan weer stalagtieten worden haak ik afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap de boodschap maar ik vind het ook een beetje 'yay boobies' en zo.
Sommige moeten nog komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die fragmenten uit de intro allemaal al geweest of komen sommige daarvan nog? Ik kan ze niet plaatsen.
dat zat ik net ook al thuis hardop te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sommige moeten nog komen.
Jetske is duidelijk zwanger, of vergis ik me nou?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sommige moeten nog komen.
Het is Zeeuws-Vlaanderen, die mensen zul je nooit op enige sprankeling betrappenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind de mensen nu al te rustig voor heerlijke tv. Ik wil een senioren-slagveld potdorie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind de mensen nu al te rustig voor heerlijke tv. Ik wil een senioren-slagveld potdorie.
Leek mij ook jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Wel een mooie bril van die man met die hoge stem.
Ik kon het uit die close-up niet zo goed opmaken dus ik ging van het tegendeel uit. ;Pquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is toch een vrouw? (groene bril)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kon het uit die close-up niet zo goed opmaken dus ik ging van het tegendeel uit. ;P
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een vieze man zeg die gast van de gemeente
Ze wonen er prachtig, dat zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
Die lui hebben geld zat zo te zien, kunnen best betalen voor overname van gemeenschapsgrond.
Ja, maar in Terneuzen wil je nog niet dood gevonden wordenquote:
Erger nog, het gehucht Terholequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar in Terneuzen wil je nog niet dood gevonden worden
Nee, maar als de gemeente een keer zomaar 15.000 uitgeeft spreekt iedereen schande omdat het gemeenschapsgeld isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Behoorlijke principe kwestie, gemeente stelt zich niet bepaald hoffelijk op tegenover haar bewoners.
omg drie huizen en een kerkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Erger nog, het gehucht Terhole
Hier dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |