quote:
ik had LL er ook bij moeten zettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
pinguin/eend staan jullie al in de startblokken ?
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had LL er ook bij moeten zetten
Peking eend staat ook op het menuquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had LL er ook bij moeten zetten
maak eerst maar de OPquote:
Die stond er al hoorquote:
o shit nou moet het weer LL of Ll wordenquote:
Wil jij een kusje? je bent zo boosquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil jij een kusje? je bent zo boos
DAT moet je niet aan mij vragen.quote:
Je bent cali met een nieuwe UI?quote:
toen nog nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die stond er al hoor![]()
En meteen de wiki aangepast
Ach, ik sta er ook niet in. Haters zijn het.quote:
De hele OP staat vol Josti'squote:Op dinsdag 29 september 2009 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een josti.
wellus, beter kijkenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik sta er ook niet in. Haters zijn het.
Die is geshredderd geloof ik.quote:
Wel prima, met phedo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
En hoi L_L, hoe gaat het, oude pomper?
Ik neuk nog steeds mijn jongere vrouw, maar ze is boven de 18.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel prima, met phedo?
Tevens koffie en douchetijd. Joo.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk nog steeds mijn jongere vrouw, maar ze is boven de 18.
Ook onder de voorhuid wassen
Ah, van hetzelfde dan. Al zit ik voortaan wel aan een andere minderjarige vrouw boven de 18. Ik zal me netjes wassen, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook onder de voorhuid wassen
quote:
[..]
Wordt ie daar niet waterig van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie onder de douche trouwens..![]()
GMTAquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wordt ie daar niet waterig van?
zen, marc, zenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Killlllllllllllllllllllllllllllllll
wie ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Killlllllllllllllllllllllllllllllll
Jij bent een kloon!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Phedo
Inmiddels al een tijd gebanned. Net als de meeste andere klonen van ons.
Hoax.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zen, marc, zen![]()
Ik ga eens kijken of de postbode de brievenbus vandaag gevonden heeft
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zen, marc, zen![]()
Ik ga eens kijken of de postbode de brievenbus vandaag gevonden heeft
quote:
Not! hij heeft zelfs post afgeleverdquote:
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppenquote:
Hoaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durfde deze niet te plaatsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwkomers op fora storen anderen
[ afbeelding ]
ik heb gewoon een helm opquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
[..]
Ik neuk nog steeds mijn oudere vrouw, maar ik ben boven de 18.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Hoaxik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mooie editquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
ik heb een ook een kloon gehadquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
jij hebt anders ook een kloonquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oidquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een kloon
waarom zou ik dan gaan radenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Raden je raad het toch niet
1,5 uur afwezig en je wordt meteen als kloon bestempeldquote:
omdat ik OA benquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
volgens mij gebruik je die ook al lang niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oid
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
bang dat de hemel op je valt?
ik ook nietquote:
ben ook nogal nieuwquote:
mwa soms is het handig als je jezelf kunt klonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
en dan maak je een oa quote en als je klaar bent heb je weer 10 posts gemistquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1,5 uur afwezig en je wordt meteen als kloon bestempeld
heb je meteen een geslachtsverandering gedaanquote:
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij gebruik je die ook al lang niet meer
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activeren
je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je meteen een geslachtsverandering gedaan
Huh? Gewoon een mailtje naar de admins is voldoende hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activeren
whehehequote:
ja, houdt je bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan maak je een oa quote en als je klaar bent heb je weer 10 posts gemist
dan moet je toch wel weten wat je mailadres wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huh? Gewoon een mailtje naar de admins is voldoende hoor.
Klonen
jij gaat ook hard met typen... je vergeet spaties en spelt hard met een tquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
ik heb ook 1 kloon maar die heb ik maar 1 keer gebruikt voor een probleem waarbij ik echt 'anoniem' moest blijven..
daar zou ik een kloon ook voor gebruiken als ik ooit nog eens besluit om er 1 aan te makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
ik heb ook 1 kloon maar die heb ik maar 1 keer gebruikt voor een probleem waarbij ik echt 'anoniem' moest blijven..
jij begintquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit is gewoon het kloon bekentenissentopic
biecht maar op mensen!!!
Echt niet... ik heb geen kloon bekentenis te doen..quote:
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
je bent een kloontje -->quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt niet... ik heb geen kloon bekentenis te doen..
Ik heb geen kloon...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<![]()
![]()
![]()
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft
en wat als je steeds een ander ip adres krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dokter er zit iets in mijn.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
hond van garfield (o die)quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat ook hard met typen... je vergeet spaties en spelt hard met een t
ik was krentebolquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit is gewoon het kloon bekentenissentopic
biecht maar op mensen!!!
[..]
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<![]()
![]()
![]()
weet ik, maar ik wissel vrij regelmatig van ipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je kan er ook voor kiezen de sessie niet te koppelen aan het ip adres.
(en volgens mij kunnen de users niet de ip's van de anderen users zien)Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
[..]
![]()
![]()
ik gebruik dit ip adress samen met nog 10.000 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
dat 'krijg' je niet hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat als je steeds een ander ip adres krijgt
weet ikquote:
quote:
quote:
eerder een clowntjequote:
Dat duurde lang voordat je weer ingelogd was...quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wissel vrij regelmatig van ipen je kan er ook voor kiezen de sessie niet te koppelen aan het ip adres.
(en volgens mij kunnen de users niet de ip's van de anderen users zien)
ik met 8000+ volgens mij niet dat het boeidquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik dit ip adress samen met nog 10.000 mensen
ik wel bij mij wisselt mijn ip adres 2 a 3x per dagquote:
ja, weet ik...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
o wacht, ik moet ook eerder weg.
goed idee duck
Gelukkig dan ben ik niet de enige eend die naar huis gaatquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:32 schreef VergaderEend het volgende:
Zo. Klaar met vergaderen, deze eendgaat naar huis!
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
o wacht, ik moet ook eerder weg.
goed idee duck
daarom ben ik gestopt met mijn kloonquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Sabbelmaster het volgende:
duurde even .... switchen van account is lastig
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn auto is laden en dan hd ophalen en even naar de "beschaafde" wereld
gewoon postenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ben ik gestopt met mijn kloon
ben ook het mailadres kwijt waar ik hem mee had aangemaaktquote:
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter
Mja, zo is Nijns. Of vrouwen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...
Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?
quote:
quote:
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft![]()
Jij altijdquote:
Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.
Ja. Plus dat andersom ook al mijn 998 complexgenoten vanachter de zelfde proxy accounts kunnen aanmaken. Allemaal klonen van mij? Nouw....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...
You tell me?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
Wat is er Pheno?
zijn we alleen?quote:
1+ F.U.B.A.R = 1F.U.B.A.Rquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Na na nana naquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Nijns het volgende:
fles is een kloontje, fles is een kloontje
Ik zit in de kast verstoptquote:
klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.
quote:
locatie en adres aubquote:
okay ZO blond ben ik dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...
Maastricht, you know tha placequote:
In de KSC? Nimmer. Die voyeurs hier.....quote:
"quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de KSC? Nimmer. Die voyeurs hier.....
Dat duurt wel langquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
"
oe oe oe heb je ff een uur of 3 voor ik er ben ....![]()
![]()
![]()
in groningen is thuisquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang
Ik wacht wel thuis
Nah, ook maastricht, maar ik ga niet 3 uur op het werk zittenquote:
kom er aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah, ook maastricht, maar ik ga niet 3 uur op het werk zitten
Dat je komt was wel duidelijkquote:
quote:
ik zag jou nergensquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
word ik ge-nijns-nept?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)
jij snapt het!quote:
kom es uit de kastquote:
ng steeds ziek?quote:
Ja welquote:
ow, okquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wel![]()
maar ik was ook vertrokken even
Doet je moeder goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:50 schreef Nijns het volgende:
marc
mijn moeder had een vacature gezien in de krant en hij was nog leuk ook
net gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebbe hebbe
[..]
stil he in de koffer bak
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
o shit, nijns ligt nog in mijn eigen auto en ik heb nu een leen.. eh, auto kan ik het noemen.
ha, alsof ik jou zou vergeten, kom hoor.
Dat kan er maar één zijn hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:03 schreef OA het volgende:
Zeg Nijns, jij bent toch niet de KSC-sloerie aan het worden?
eer-ik komt hier niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat kan er maar één zijn hè
Nee, die andere, die hier ook niet meer komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de categorie kipfilet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Gauw volspammen dan maar.quote:
Als we hard ons best doenquote:
Een leven?quote:
whahahahaquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Nijns het volgende:
fles is een kloontje, fles is een kloontje
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:03 schreef OA het volgende:
Zeg Nijns, jij bent toch niet de KSC-sloerie aan het worden?
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en waarom niet?
vroeg eruit morgen?
dan heb je een slechte baasquote:Op woensdag 30 september 2009 01:20 schreef likkebaard het volgende:
[..]
heb nou even pauze zal dadelijk geen tijd hebben om te fokken
ik heb net nog geMPGed maar niks gemistquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net nog geMPGed maar niks gemist
in de wiki staat de uitleg over MPGenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de wiki staat de uitleg over MPGen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 Pheno
02. 060 Ladylike
03. 058 goldfinger1963
04. 055 wel.o.k
05. 035 Nijns
06. 029 MaleDuck
07. 023 Sabbelmaster
08. 022 Dr_Flash
09. 018 _F.U.B.A.R_
10. 014 OA
11. 013 marcb1974
12. 012 Lenny_Leonard
13. 012 vrolijke-frits
14. 011 MPG
15. 004 BrandX
16. 004 papiertje
17. 003 VergaderEend
18. 002 DaMart
19. 001 Miljonair
20. 001 Onder_zoeker
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 29 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 095 Pheno
060. 066 goldfinger1963
065. 062 Ladylike
079. 055 wel.o.k
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 30 september 2009 07:02 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
ah net de 30 niet gehaald
wat wasser dan?quote:
gisteren een nieuwe browser geprobeert, iron.quote:
mogguh, sterktequote:
Tja, nieuwe browsers... zit hier nog netjes achter een IE6quote:Op woensdag 30 september 2009 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren een nieuwe browser geprobeert, iron.
ging prima maar vandaag werken de knoppen niet meer bij fok.
Mogguhquote:Op woensdag 30 september 2009 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Oh, gf is weer op zijn nachtelijke kwartettoer, ik hoef niet terug te lezen
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
IE6
Doe eens iets nieuws! Ga daar eens over vergaderen
Goed ideequote:Op woensdag 30 september 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
IE6
Doe eens iets nieuws! Ga daar eens over vergaderen
de mijne nietquote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ie6 is hier ook de standaard, nieuwer kan niet op windows 2000
![]()
gelukkig wijkt mijn pc nogal af van de standaard
Goed, idee... ik ga maar eens wat voorbereidingen doen voor een paar vergaderingen vandaagquote:Op woensdag 30 september 2009 08:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Chef!
Ik ga maar eens aan de arbeid
IE7 is ook voor 2000 hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ie6 is hier ook de standaard, nieuwer kan niet op windows 2000
![]()
gelukkig wijkt mijn pc nogal af van de standaard
Dude, get a job!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, idee... ik ga maar eens wat voorbereidingen doen voor een paar vergaderingen vandaag
ie 7 voor win 2k? dat is dan nieuwquote:Op woensdag 30 september 2009 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
IE7 is ook voor 2000 hoor
En anders is er Firefox, Opera, IE6 met Chrome pluging, Chrome, Safari.....
maar ze zijn wel bezig met windows xp, en die testen zijn bijna zover dat het uitgerold kan worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, overheid moet zelfs nog het dubbelglas testen, met hun angst voor vooruitgang.
beveiliging, we hebben inspecteurs van voedsel en waren autoriteit en algemen inspectie dienst.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, gelukkig heb ik wat overheidsgeneuzel op Solaris. En beveiliging, dus dan willen ze opeens wel wat nieuwere dingen. Want terreurdreiging indien slecht beveiligd
ja, gisteravond in de bloedsteeg in amsterdamquote:Op woensdag 30 september 2009 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand mijn USB-stick gezien?
hond van garfield (odie)quote:Op woensdag 30 september 2009 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee die met dat geheime pact met de Amerikanen erop bedoel ik. De plannen voor welke 10.000 man we in 2016 naar Afghanistan gaan sturen. Die raketschildvergunning voor Limburg. Niet gezien? Zal Peter R. eens bellen, die heeft hem vast
Goed idee... maar gelukkig weer een vergadering afgelastquote:
Men heeft nogal veel problemen met mijn planningen dus vandaar dat ik zoveel vergaderquote:Op woensdag 30 september 2009 09:16 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig 1x in de week een half uurtje, even horen wat iedereen doet en of er problemen zijn qua planning. Voor de rest mijd ik die dingen
* Dr_Flash zwaait even naar alle mede-confcallersquote:
Plannen jullie om te vergaderen of vergaderen jullie om te plannen? En in beide gevallen: Wordt er ook nog ECHT iets uitgevoerd?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Men heeft nogal veel problemen met mijn planningen dus vandaar dat ik zoveel vergader
thnx voor de tip... maar dat gaat niet altijdquote:
Ja hoor, ik heb gister in de productie nog gezien dat er echt wel iets wordt gedaan, maar we hebben op het moment even te maken met een vergaderzieke klant, die om de gekste dingen wil vergaderen...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plannen jullie om te vergaderen of vergaderen jullie om te plannen? En in beide gevallen: Wordt er ook nog ECHT iets uitgevoerd?
Jonges kunnen we even in sessie? Vorige meeting hebben we niet besloten of we de notulen op blanco papier of op logopapier gaan printen. Kunnen we om 10 uur even bij elkaar komen? Fijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Ja hoor, ik heb gister in de productie nog gezien dat er echt wel iets wordt gedaan, maar we hebben op het moment even te maken met een vergaderzieke klant, die om de gekste dingen wil vergaderen...
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Ik word heul geen KSC-sloerie![]()
ik vind gewoon iedereen liev
Zo erg is het nog net niet...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonges kunnen we even in sessie? Vorige meeting hebben we niet besloten of we de notulen op blanco papier of op logopapier gaan printen. Kunnen we om 10 uur even bij elkaar komen? Fijn.
Goedemorgen nijns!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
Durf mn plek ook maar niet in te nemenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
wat liev dat je me speciaal verwelkomtquote:
goed geslapen schoonheid?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Durf mn plek ook maar niet in te nemen![]()
Meurning OK
Meurning Duckie
Meurning rest
Hihi je zei schoonheidquote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat liev dat je me speciaal verwelkomt
[..]
goed geslapen schoonheid?
en je was moe?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meurning OK
Meurning Duckie
Meurning rest
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meurning OK
Meurning Duckie
Meurning rest
dat was ook de laatste keerquote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat liev dat je me speciaal verwelkomt
[..]
goed geslapen schoonheid?
Ik doe het met liefdequote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je was moe?
komt er hulp is het weer niet goed
Lekker waif van muhquote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
LL
![]()
![]()
![]()
[..]
dat was ook de laatste keer![]()
tegen LL wel schoonheid zeggen en tegen mij niet'goedemorgen nijns'
wie niet...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi je zei schoonheid
Te goed denk ik, ik heb met dat donker weer enorme moeite om op te staan
Dat komt omdat ik nog steeds niet in je fobo die schoonheid kan beoordelenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
LL
![]()
![]()
![]()
[..]
dat was ook de laatste keer![]()
tegen LL wel schoonheid zeggen en tegen mij niet'goedemorgen nijns'
Maar iedereen is speciaal, uniek, bijzonder, een wonder...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker waif van muh![]()
Prrrrrrr
![]()
![]()
Jamaar ik ben speciaal enzo
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker waif van muh![]()
Prrrrrrr
![]()
![]()
Jamaar ik ben speciaal enzo
staat toch echt goedemorgen nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet...
[..]
Goedemorgen nijns!
recensies kunnen worden gevraagd bij LL, ik doe niet meer aan foboquote:Op woensdag 30 september 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nog steeds niet in je fobo die schoonheid kan beoordelen
maar jij bent wel liev... dat had ik toch al gezegd
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar iedereen is speciaal, uniek, bijzonder, een wonder...
Weet ik niet, buk eens...?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
recensies kunnen worden gevraagd bij LL, ik doe niet meer aan fobo
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar iedereen is speciaal, uniek, bijzonder, een wonder...
quote:
quote:
Heeeey lekkere vent van muhquote:
rekeningnummer?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]eens
[..]
Weet ik niet, buk eens...?Ohhh LL foei...
![]()
[..]
en kopieen tegen betaling
quote:
941537501quote:
*Bukt voor LL*quote:Op woensdag 30 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Weet ik niet, buk eens...?Ohhh LL foei...
![]()
[..]
en kopieen tegen betaling
hey lekker dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |