quote:
ik had LL er ook bij moeten zettenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
pinguin/eend staan jullie al in de startblokken ?
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had LL er ook bij moeten zetten
Peking eend staat ook op het menuquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had LL er ook bij moeten zetten
maak eerst maar de OPquote:
Die stond er al hoorquote:
o shit nou moet het weer LL of Ll wordenquote:
Wil jij een kusje? je bent zo boosquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil jij een kusje? je bent zo boos
DAT moet je niet aan mij vragen.quote:
Je bent cali met een nieuwe UI?quote:
toen nog nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die stond er al hoor![]()
En meteen de wiki aangepast
Ach, ik sta er ook niet in. Haters zijn het.quote:
De hele OP staat vol Josti'squote:Op dinsdag 29 september 2009 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een josti.
wellus, beter kijkenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik sta er ook niet in. Haters zijn het.
Die is geshredderd geloof ik.quote:
Wel prima, met phedo?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
En hoi L_L, hoe gaat het, oude pomper?
Ik neuk nog steeds mijn jongere vrouw, maar ze is boven de 18.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel prima, met phedo?
Tevens koffie en douchetijd. Joo.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk nog steeds mijn jongere vrouw, maar ze is boven de 18.
Ook onder de voorhuid wassen
Ah, van hetzelfde dan. Al zit ik voortaan wel aan een andere minderjarige vrouw boven de 18. Ik zal me netjes wassen, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook onder de voorhuid wassen
quote:
[..]
Wordt ie daar niet waterig van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie onder de douche trouwens..![]()
GMTAquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wordt ie daar niet waterig van?
zen, marc, zenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Killlllllllllllllllllllllllllllllll
wie ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Killlllllllllllllllllllllllllllllll
Jij bent een kloon!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Phedo
Inmiddels al een tijd gebanned. Net als de meeste andere klonen van ons.
Hoax.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zen, marc, zen![]()
Ik ga eens kijken of de postbode de brievenbus vandaag gevonden heeft
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zen, marc, zen![]()
Ik ga eens kijken of de postbode de brievenbus vandaag gevonden heeft
quote:
Not! hij heeft zelfs post afgeleverdquote:
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppenquote:
Hoaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durfde deze niet te plaatsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwkomers op fora storen anderen
[ afbeelding ]
ik heb gewoon een helm opquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
[..]
Ik neuk nog steeds mijn oudere vrouw, maar ik ben boven de 18.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Hoaxik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mooie editquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
ik heb een ook een kloon gehadquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
jij hebt anders ook een kloonquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oidquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een kloon
waarom zou ik dan gaan radenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Raden je raad het toch niet
1,5 uur afwezig en je wordt meteen als kloon bestempeldquote:
omdat ik OA benquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
volgens mij gebruik je die ook al lang niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oid
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
bang dat de hemel op je valt?
ik ook nietquote:
ben ook nogal nieuwquote:
mwa soms is het handig als je jezelf kunt klonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
en dan maak je een oa quote en als je klaar bent heb je weer 10 posts gemistquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1,5 uur afwezig en je wordt meteen als kloon bestempeld
heb je meteen een geslachtsverandering gedaanquote:
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij gebruik je die ook al lang niet meer
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activeren
je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je meteen een geslachtsverandering gedaan
Huh? Gewoon een mailtje naar de admins is voldoende hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gebruikt, om Ladylike te laten her-activeren
whehehequote:
ja, houdt je bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan maak je een oa quote en als je klaar bent heb je weer 10 posts gemist
dan moet je toch wel weten wat je mailadres wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huh? Gewoon een mailtje naar de admins is voldoende hoor.
Klonen
jij gaat ook hard met typen... je vergeet spaties en spelt hard met een tquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
ik heb ook 1 kloon maar die heb ik maar 1 keer gebruikt voor een probleem waarbij ik echt 'anoniem' moest blijven..
daar zou ik een kloon ook voor gebruiken als ik ooit nog eens besluit om er 1 aan te makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
ik heb ook 1 kloon maar die heb ik maar 1 keer gebruikt voor een probleem waarbij ik echt 'anoniem' moest blijven..
jij begintquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit is gewoon het kloon bekentenissentopic
biecht maar op mensen!!!
Echt niet... ik heb geen kloon bekentenis te doen..quote:
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
je bent een kloontje -->quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt niet... ik heb geen kloon bekentenis te doen..
Ik heb geen kloon...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<![]()
![]()
![]()
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft
en wat als je steeds een ander ip adres krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dokter er zit iets in mijn.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
hond van garfield (o die)quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat ook hard met typen... je vergeet spaties en spelt hard met een t
ik was krentebolquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit is gewoon het kloon bekentenissentopic
biecht maar op mensen!!!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<![]()
![]()
![]()
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft
weet ik, maar ik wissel vrij regelmatig van ipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je kan er ook voor kiezen de sessie niet te koppelen aan het ip adres.
(en volgens mij kunnen de users niet de ip's van de anderen users zien)Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |