quote:
Not! hij heeft zelfs post afgeleverdquote:
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppenquote:
Hoaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durfde deze niet te plaatsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwkomers op fora storen anderen
[ afbeelding ]
ik heb gewoon een helm opquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk nog steeds mijn oudere vrouw, maar ik ben boven de 18.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Hoaxik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mooie editquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij weten iig wie we zijn, voelen ons goed in ons vel en hebben geen kloon nodig om ons achter te verstoppen
ik heb een ook een kloon gehadquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
jij hebt anders ook een kloonquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oidquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een kloon
waarom zou ik dan gaan radenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Raden je raad het toch niet
1,5 uur afwezig en je wordt meteen als kloon bestempeldquote:
omdat ik OA benquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
volgens mij gebruik je die ook al lang niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah Ladylike2 omdat mn Ladylike account gehacked was oid
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
bang dat de hemel op je valt?
ik ook nietquote:
ben ook nogal nieuwquote:
mwa soms is het handig als je jezelf kunt klonenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
ik vind het gewoon zo kinderachtig, dat gekloon
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou ik dan gaan raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |