quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en dat ben je ook echt gebleven na dat je inlogde van af het zelfde ip als nijns >.<![]()
![]()
![]()
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft
ik gebruik dit ip adress samen met nog 10.000 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
dat 'krijg' je niet hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat als je steeds een ander ip adres krijgt
weet ikquote:
quote:
quote:
eerder een clowntjequote:
Dat duurde lang voordat je weer ingelogd was...quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wissel vrij regelmatig van ipen je kan er ook voor kiezen de sessie niet te koppelen aan het ip adres.
(en volgens mij kunnen de users niet de ip's van de anderen users zien)
ik met 8000+ volgens mij niet dat het boeidquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik gebruik dit ip adress samen met nog 10.000 mensen
ik wel bij mij wisselt mijn ip adres 2 a 3x per dagquote:
ja, weet ik...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
o wacht, ik moet ook eerder weg.
goed idee duck
Gelukkig dan ben ik niet de enige eend die naar huis gaatquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:32 schreef VergaderEend het volgende:
Zo. Klaar met vergaderen, deze eendgaat naar huis!
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
o wacht, ik moet ook eerder weg.
goed idee duck
daarom ben ik gestopt met mijn kloonquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef Sabbelmaster het volgende:
duurde even .... switchen van account is lastig
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga mijn auto is laden en dan hd ophalen en even naar de "beschaafde" wereld
gewoon postenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ben ik gestopt met mijn kloon
ben ook het mailadres kwijt waar ik hem mee had aangemaaktquote:
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter
Mja, zo is Nijns. Of vrouwen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...
Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?
quote:
quote:
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft![]()
Jij altijdquote:
Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.
Ja. Plus dat andersom ook al mijn 998 complexgenoten vanachter de zelfde proxy accounts kunnen aanmaken. Allemaal klonen van mij? Nouw....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...
You tell me?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
Wat is er Pheno?
zijn we alleen?quote:
1+ F.U.B.A.R = 1F.U.B.A.Rquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Na na nana naquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Nijns het volgende:
fles is een kloontje, fles is een kloontje
Ik zit in de kast verstoptquote:
klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.
quote:
locatie en adres aubquote:
okay ZO blond ben ik dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...
Maastricht, you know tha placequote:
In de KSC? Nimmer. Die voyeurs hier.....quote:
"quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de KSC? Nimmer. Die voyeurs hier.....
Dat duurt wel langquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
"
oe oe oe heb je ff een uur of 3 voor ik er ben ....![]()
![]()
![]()
in groningen is thuisquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang
Ik wacht wel thuis
Nah, ook maastricht, maar ik ga niet 3 uur op het werk zittenquote:
kom er aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah, ook maastricht, maar ik ga niet 3 uur op het werk zitten
Dat je komt was wel duidelijkquote:
quote:
ik zag jou nergensquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
word ik ge-nijns-nept?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)
jij snapt het!quote:
kom es uit de kastquote:
ng steeds ziek?quote:
Ja welquote:
ow, okquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wel![]()
maar ik was ook vertrokken even
Doet je moeder goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:50 schreef Nijns het volgende:
marc
mijn moeder had een vacature gezien in de krant en hij was nog leuk ook
net gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebbe hebbe
[..]
stil he in de koffer bak
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
o shit, nijns ligt nog in mijn eigen auto en ik heb nu een leen.. eh, auto kan ik het noemen.
ha, alsof ik jou zou vergeten, kom hoor.
Dat kan er maar één zijn hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:03 schreef OA het volgende:
Zeg Nijns, jij bent toch niet de KSC-sloerie aan het worden?
eer-ik komt hier niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat kan er maar één zijn hè
Nee, die andere, die hier ook niet meer komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de categorie kipfilet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Gauw volspammen dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |