ben ook het mailadres kwijt waar ik hem mee had aangemaaktquote:

en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter

*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
nou, doei dan allemaal
jullie laten mij hier alleen achter

Mja, zo is Nijns. Of vrouwen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...

Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*grijpt nijns nog even snel en gooit haar in de achterbak (ik heb een station dus ruimte genoeg)

quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Fles jouw bordje dan ook al geschoten?
 daarom moet ik hem weg brengen, schade herstel
  daarom moet ik hem weg brengen, schade herstel

quote:

quote:

Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat vergeten mensen dus ... ip word geknoopt aan id
en daar aan kun je dus achter halen wie een clone heeft

Jij altijdquote:

Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.

Ja. Plus dat andersom ook al mijn 998 complexgenoten vanachter de zelfde proxy accounts kunnen aanmaken. Allemaal klonen van mij? Nouw....quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Of bij je vriend(in), (schoon)ouders, familie, buren, enz enz enz...

You tell me?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
Wat is er Pheno?

zijn we alleen?quote:

1+ F.U.B.A.R = 1F.U.B.A.Rquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en bedankt he ... tel nu al niet meer mee ...

Na na nana naquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Nijns het volgende:
fles is een kloontje, fles is een kloontje

Ik zit in de kast verstoptquote:

klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als ik van huis uit met mijn privé mail een user aanmaak en van mijn werk af met mijn werkmail nog eentje, komt er geen kat achter dat ik dat allebei ben, tenzij ik dat zelf aangeef.

quote:

locatie en adres aubquote:

okay ZO blond ben ik dus nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen zijn de meeste mensen niet zo slim en maken ze dus met het zelfde ip een clone aan ...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |