quote:Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga dus nooit meer skieën he. De enige keer dat ik het deed werd ik omver geskied met als gevolg een gebroken schouder die ook nog de kom was. Zul je zien probeer ik het nog een keer breek ik die andere. Ik ga wel bergbeklimmen ofzo.
mij dus echt welquote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef Pagan het volgende:
Kamperen met de vouwwagen, op Texel geultjes om de wagen+voortent graven omdat je wegspoelde, op de Veluwe snikheet weer en niet kunnen zwemmen (dood beest in het water, bad moest leeg etc.) Dat waren zo maar wat hoogtepunten van mijn kampeervakanties met paps en mams (en een zusje die het bloed onder je vingernagels vandaan probeerde te pesten).
Mij krijg je niet vrijwillig meer op een camping in een tent.
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij dus echt wel
dat zijn echt de momenten dat ik kan ontspannen, alles mag niets hoeft, rust in mn kop krijg
zie nu alweer uit naar t voorjaar aan zee
tussen 6 dekens, muts op want t is koud, en dan heerlijk luisteren naar de zee
Luxe hoeft voor mij niet persé.quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.
Ik ben erg op comfort gesteld, en de honden moeten mee kunnen.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen mij maar een huisje in de natuur, lekker bed, WC binnen handbereik, koel biertje, ligbad, ga zo maar door.
Ik ben erg op comfort gesteld, en de honden moeten mee kunnen.
Daisy (mechelse herder) ging altijd gewoon met ons mee op vakantie, in de auto, en slapen in de caravan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luxe hoeft voor mij niet persé.
Maar ik ga geen dag zonder honden weg.
Ik kan wel een weekje zonder ligbad.
Op Texel hebben wij alles behalve luxe huisjes dus dat zal niks voor jullie zijn dan hoor!
Ik wil die luxe niet met de honden, moet je veel te veel opletten.
Echt waar? Mijn freggels krijsen alsof ze vermoord worden bij een stukje van 5 minuten en grijze freggel zou dagen van slag zijn als ze langer dan een uur uit haar vertrouwde omgeving is.quote:Op maandag 28 september 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boor de auto echt zo rot?
Vrienden van me nemen hun katten altijd gewoon mee op vakantie hoor!
De asielstuntels!quote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan breng je Boor toch hier?
Onze katten mogen ook niet naar buiten en hebben ook een ren...dusssss![]()
En Baloe is minstens zo onhandig als Boor, kunnen ze lekker samen stuntelen!
Hier ook...ik laat ze dan ook liever in hun eigen vertrouwde thuisomgeving + iemand die een paar keer per dag komt voeren/knuffelen dan dat ik ze mee neem op vakantie.quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt waar? Mijn freggels krijsen alsof ze vermoord worden bij een stukje van 5 minuten en grijze freggel zou dagen van slag zijn als ze langer dan een uur uit haar vertrouwde omgeving is.
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
De asielstuntels!
En heel lief van je, maar ik ben bang dat je hem daarna niet meer teruggeeft
We hebben thuis geen ligbad, en Strega vindt dat erg jammer, dus als er op vakantie eentje is is dat mooi meegenomen. Ik heb het ook niet over luxe, maar comfort. Met een pleerol onder de arm door het natte gras naar een openbaar toilet sloffen is niet mijn idee van comfort.quote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luxe hoeft voor mij niet persé.
Maar ik ga geen dag zonder honden weg.
Ik kan wel een weekje zonder ligbad.
Op Texel hebben wij alles behalve luxe huisjes dus dat zal niks voor jullie zijn dan hoor!
Ik wil die luxe niet met de honden, moet je veel te veel opletten.
de wc's op de camping in Cadzand hebben wcpapierquote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben thuis geen ligbad, en Strega vindt dat erg jammer, dus als er op vakantie eentje is is dat mooi meegenomen. Ik heb het ook niet over luxe, maar comfort. Met een pleerol onder de arm door het natte gras naar een openbaar toilet sloffen is niet mijn idee van comfort.
Ah ok, ik heb thuis een bad en kan dus best een poosje zonder op vakantie!quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben thuis geen ligbad, en Strega vindt dat erg jammer, dus als er op vakantie eentje is is dat mooi meegenomen. Ik heb het ook niet over luxe, maar comfort. Met een pleerol onder de arm door het natte gras naar een openbaar toilet sloffen is niet mijn idee van comfort.
Een van onze favo plekjes is een huisje in de Harz, niet groot, aan de rand van het dorp, 100 meter van de bossen vandaan. Eenvoudig ingericht (op de marmeren superkitsch badkamer na), betegelde vloeren dus goed schoon te houden en voor ons niet te ver rijden, zo'n 400km..
Hopelijk kunnen we daar over een tijdje weer heen.
Het zelf wc-papier mee nemen vind ik niet eens het ergste van toiletbezoek op de campingquote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
de wc's op de camping in Cadzand hebben wcpapier
ah joh, gewoon een boek mee en je nergens wat van aantrekkenquote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zelf wc-papier mee nemen vind ik niet eens het ergste van toiletbezoek op de camping
Haha idd, das een bijkomend ongemakje.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zelf wc-papier mee nemen vind ik niet eens het ergste van toiletbezoek op de camping
Nou het lijkt mij meer het feit dat je op een toiletbril zit waar al 100 man die dag opgezeten heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh, gewoon een boek mee en je nergens wat van aantrekken
Boek mee?quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bah, wat vervelend.quote:Op maandag 28 september 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]Die wc binnen handbereik ook! Hihi!
Ik heb vorig jaar in een park ergens onderin België gezeten, een Landal park volgens mij. Zálige hypermoderne huisjes, vrijstaand, eigen sauna en bubbelbad, midden in de geweldige natuur aan een heel groot meer.
Oh kijk, hier: http://www.landal.nl/nl-n(...)/village-leau-dheure
Aanrader voor jullie ook denk ik!
Ik zou er zo weer heen willen, maar ik kan moeilijk Boris de kat ook in de auto meesleuren naar zoiets.
daar heb ik doekjes voor om schoon te maken, en vervolgens wat papier eropquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij meer het feit dat je op een toiletbril zit waar al 100 man die dag opgezeten heeft.
Ik hoefde dat zelfs niet in mijn studentenhuis gelukkig!quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
en geloof me, t is veel erger om 1 toilet met 5 man te moeten delen, en dan dus ook heen en weer staan te springen omdat je zo nodig moet, maar een van je huisgenoten languit zit te schijten
No way dat ik daar op ga zitten, ik doe het op z'n Fransquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij meer het feit dat je op een toiletbril zit waar al 100 man die dag opgezeten heeft.
t ergste vond ik vorig voorjaar, lag in mn tentje, en t regende dat t zeikte. 3 optiesquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boek mee?![]()
En nergens wat van aantrekken kan ik niet....heb ooit es de wekker om 4 uur 's nachts gezet zodat ik rustig kon euhm....tja. En toen was het dus over he?![]()
dat moet hier dus wel, helaasquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoefde dat zelfs niet in mijn studentenhuis gelukkig!
Op mijn eerste kamer hadden we allemaal een eigen wasbak , douche en toillet![]()
En later ook nooit met meer dan drie mensen hoeven delen
Weet je hoeveel tijd dat kost? Ik wil gewoon standaard overal zo'n papieren brilafdekker. Hygiëne lijkt me cruciaal in deze tijden van epidemiequote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik doekjes voor om schoon te maken, en vervolgens wat papier erop
Kijk, en wanneer en met wie?quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef Lonker het volgende:
Antwoord op de TT : Ja,, we gaan op winttersport
Ik ga voor optie D: onder de luifel van pa en maquote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ergste vond ik vorig voorjaar, lag in mn tentje, en t regende dat t zeikte. 3 opties
a. naar de toiletgebouw gaan en zeiknat zijn
b. richitng caravan van ouders, ook zeiknat zijn
c. blijven liggen en ophouden
23 december T/M 2 januari,, met de familie ( en op de kosten van me familie hequote:
Geloof me, ik had achteraf ook spijt dat ik die optie nog benut had, het werd alleen maar ergerquote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Schiphol heeft nette toiletten hoor
Naja, t was de laatste keer dat ik zo ver weg ging, nu doe ik dat niet meer , en de keer dr voor was Thailand, maar dat was met Singapore airlines en toen ging ik rustig wel onderweg plassen hoor, dat zijn fijne schone vliegtuigen. Toen hadden we een tussenstop in een of andere oliestaat, ik heb nog noooooit zo luxe geplast als op dat vliegveldquote:Op maandag 28 september 2009 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och al doende leert men en zulks
Toen wij laatst 's nachts terugkwamen van Kreta (en ik in het vliegtuig al moest) rende ik dus springend en wel richting toiletten, maar er was iets met de riolering dus ze waren echt allemaal zo vreselijk ranzig...en die stank was ookquote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Schiphol heeft nette toiletten hoor
Zou je op de site van de gemeente moeten vinden, volgens mij verschilt dat!quote:Op maandag 28 september 2009 17:03 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand hoeveel de boete is wanneer je de hond uitlaat in een park waar (aan een kant) een verboden voor honden bord staat?
Dat zijn de beste tripjes!quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
23 december T/M 2 januari,, met de familie ( en op de kosten van me familie he)
Ach so. Ik vlieg tot nu toe niet langer dan 4 uurquote:Op maandag 28 september 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Toen wij SA vlogen maakten ze echt voortdurend die plees schoon , dat doen die cheap ass maatschappijen echt niet , ook niet op die lange vluchten hoor!
helaas kan t niet vindenquote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou je op de site van de gemeente moeten vinden, volgens mij verschilt dat!
Nja, dat is toch gewoon terecht dan?quote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas kan t niet vinden
de overbuuf is beboet, en ik ben daar de veroorzaker van
in t park hier tegenover is alles ondergescheten, dus heb daar eens naar geinformeerd of daar beter op kon letten.
raapt t nooit op, en dr staat een verbodsbord voor honden aan t begin van t park, maar zij vind ( en met haar meerdere ) dat men niet zo moeilijk moet doenquote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, dat is toch gewoon terecht dan?
Had ze t niet opgeraapt?
met onder struiken heb ik ook geen moeitequote:Op maandag 28 september 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Zo een straatverbod vind ik nergens op slaan als mensen het gewoon oprapen.
Ik raap t van de mijnes niet op als ze netjes in de struiken kakken.
Ik ga no fucking way door andermans hondenstront op mn slippertjes om die minidrolletjes waar niemand in kan gaan staan uit de struiken te vissen.
Chico is mijn enige hond die niet in de struiken kakt.
Die schijt waar ie moet, maakt niet uit waar dat is dan.
Midden op straat met oversteken, voor een vol terras, als ie moet dan moet ie.
Maar dat raap ik dus wel altijd op hoor.
Maar op een uitlaatterrein moet je ook gewoon die stront op ruimen hoor, zou helemaal lekker worden als de mensen het daar niet deden!quote:Op maandag 28 september 2009 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een ex kreeg ooit een boete omdat hij geen plastic zakje bij zich had want sinds een maand verplicht was in den haag. Hij liet de hond uit op een uitlaat terrein. Hij heeft het voor laten komen en mocht voor 1x met een waarschuwing gaan.
quote:Op maandag 28 september 2009 17:27 schreef Morretje het volgende:![]()
Kijkt naar TT: neen! Ik ben nog nooit geweest, maar krijg van vrienden en familieleden die al wel eens zijn geweest het idee dat het een must is, en dan gaan bij mij de hakken in het zand![]()
* Morretje zwaait speciaal even naar Greys en oh-oh, gezellig dat jullie er weer zijn!
quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
Hai dames!
Dat deze nog nioet gepost is.
Nou voor de zakjes wet en daarna ook trouwens, ruimde niemand het op. Het was een strook langs de sloot waar echt niemand het ooit bedacht om te gaan zitten o.i.d.quote:Op maandag 28 september 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar op een uitlaatterrein moet je ook gewoon die stront op ruimen hoor, zou helemaal lekker worden als de mensen het daar niet deden!
Ik doe altijd een hele rol boterhammenzakjes in mn tas.
En mn jaszakken zitten ook altijd vol, ik heb echt altijd zakjes bij me.
quote:
Bertje Vis blijft geweldig. Die gast in in het dagelijkse leven net zo druk en chaotisch als op het toneel, hij speelt zichzelf gewoon.quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
Hai dames!
Dat deze nog nioet gepost is.
Alles is hier van het vrouwelijke geslacht op jij Ll85 en ik na, dus dat is net zo makkelijk.quote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bertje Vis blijft geweldig. Die gast in in het dagelijkse leven net zo druk en chaotisch als op het toneel, hij speelt zichzelf gewoon.
Ik ben overigens geen damewat niet wil zeggen dat ik een heer ben.
't Is wel goed meid.quote:Op maandag 28 september 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles is hier van het vrouwelijke geslacht op jij Ll85 en ik na, dus dat is net zo makkelijk.
Ik zou het wel willen, maar ik denk dat ik dat één avond/ochtend doe en het daarna teveel werk vindquote:
k ga voor vrijdag voor de coachgroep een bento gezond maken, als in stukjes komkommer, wortel, paprika, tomaatjes, radijsjesquote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar ik denk dat ik dat één avond/ochtend doe en het daarna teveel werk vind
je hoeft t er niet in te doenquote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is dus niks voor mij he. De helft lust ik niet.
OMG, dat is zo vreselijk niets voor mij!quote:
Dit klinkt meer als mijn smaak. Lekker simpel, geen luxe. Mits dan ook lekker goedkoop.quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb thuis een bad en kan dus best een poosje zonder op vakantie!
Maar dan hebben jullie al niks aan mijn Texel adresje, dat zijn simpele huisjes, geen luxe toestanden.
ja dat soort dingen kunnen er ook nog bij jaquote:
Fruit kan ik me wel dood in vretenquote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat soort dingen kunnen er ook nog bij ja
misschien dat ik dan ooit nog gezond ga leren etenk vind dat zo moeilijk he, aardappelen groente vlees, en genoeg fruit eten op een dag.
Hoger onderwijs is idd HBO, MBO valt nog onder Middelbaar (daarom dat je geen ov krijgt als je daar voor je 18e begint, bij HBO kun je vanaf je 17e ov krijgen)quote:Op maandag 28 september 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
Liefjens, ik durf het eigk alleen hier te vragen, want ergens anders voel ik me weer stom.
Er is een KLB topic over afschaffing van de studiefinanciering. In het bronbericht staat "Minister Wouter Bos (PvdA) van Financiën vindt het omzetten van de basisbeurs voor studenten in het hoger onderwijs in een lening een 'bespreekbare optie'."
Hoger onderwijs is toch HBO? en geen MBO zoals ik doe?
m.a.w ik hoef me geen zorgen te maken, want Q doet MBOquote:Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoger onderwijs is idd HBO, MBO valt nog onder Middelbaar (daarom dat je geen ov krijgt als je daar voor je 18e begint, bij HBO kun je vanaf je 17e ov krijgen)
nouja druifjes en aardbeien welquote:
Racequote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja druifjes en aardbeien wel
en verder eet ik nog wel kiwi en sterfruit maar de restappels vind ik niet lekker, peren soms en sinaasappels kom ik van aan de race
ow en mandarijnen maar alleen de lekkere
meloenquote:Op maandag 28 september 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Race
Ik eet echt vrijwel álles behalve citroen en grapefruit![]()
Je mag mij wakker maken voor druiven, aardbeien, kersen, kiwi gold, mandarijn (zuur!), watermeloen, galia meloen, honing meloen, ananas, ect.
honing/galia meloen is niet zo duur hoor. Rond de 1.50 hierzo.quote:
Gezond eten is natuurlijk ook niet per definitie aardappelen, groenten, vleesquote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat soort dingen kunnen er ook nog bij ja
misschien dat ik dan ooit nog gezond ga leren etenk vind dat zo moeilijk he, aardappelen groente vlees, en genoeg fruit eten op een dag.
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezond eten is natuurlijk ook niet per definitie aardappelen, groenten, vlees
Ik eet zo goed als nooit aardappelen en groentenEn toch ben ik nooit ziek.
Je kunt eens beginnen met maaltijdsalades maken om te 'leren' dat gezond eten ook heel lekker kan zijn.
Dus bijvoorbeeld lekkere sla halen (rucola ofzo) met daar door heen:
- gekookt eitje
- stukjes appel
- cashewnoten/walnoten
- stukjes surimi/krab of gerookte kip
Als je bleekselderij lust (en niet meteen NEE gillen, probeer het eens) dan ipv sla bleekselderij doen in kleine stukjes. En dan die spullen hierboven er bij en een mager dressinkje van bv van die yoghurtdressing of light mayo (van het merk Friteslijn, groene verpakking!). Echt om je vingers bij op te eten.
Of je doet rucola op je bord, daarbij wat zongedroogde tomaatjes, walnoten en geitenkaas met honing, beetje dressing, en daar bovenop een rose biefstukje in hele dunne plakjes met wat peper.
Of je maakt lekker pasta, doe je wat ui door, een rode saus (niet teveel, het moet niet zwemmen), lekkere kruiden, champignonnetjes. Af laten koelen en de volgende dag lekker als koude pastasalade eten.
thnx voor de tipquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezond eten is natuurlijk ook niet per definitie aardappelen, groenten, vlees
Ik eet zo goed als nooit aardappelen en groentenEn toch ben ik nooit ziek.
Je kunt eens beginnen met maaltijdsalades maken om te 'leren' dat gezond eten ook heel lekker kan zijn.
Dus bijvoorbeeld lekkere sla halen (rucola ofzo) met daar door heen:
- gekookt eitje
- stukjes appel
- cashewnoten/walnoten
- stukjes surimi/krab of gerookte kip
Als je bleekselderij lust (en niet meteen NEE gillen, probeer het eens) dan ipv sla bleekselderij doen in kleine stukjes. En dan die spullen hierboven er bij en een mager dressinkje van bv van die yoghurtdressing of light mayo (van het merk Friteslijn, groene verpakking!). Echt om je vingers bij op te eten.
Of je doet rucola op je bord, daarbij wat zongedroogde tomaatjes, walnoten en geitenkaas met honing, beetje dressing, en daar bovenop een rose biefstukje in hele dunne plakjes met wat peper.
Of je maakt lekker pasta, doe je wat ui door, een rode saus (niet teveel, het moet niet zwemmen), lekkere kruiden, champignonnetjes. Af laten koelen en de volgende dag lekker als koude pastasalade eten.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:53 schreef Barbaaf het volgende:
Ook weer 'ns tvp't
Jullie gaan weer hard damesNeee, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Mee eens, alleen wil ik wel comfort (lees: geen kutcamping), luxe hoeft niet (mag wel). Hoewel het laatste uitje voor Strega haar enkel brak we een midweekje naar een mooi hotel in Wijk aan Zee waren, kamer en suite, honden mee, aan de rand van de duinen. Dat was geweldig. Helaas overleed enkele maanden daarna onze jongste hond. Die foto's zijn ons ook heel dierbaar.quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als mijn smaak. Lekker simpel, geen luxe. Mits dan ook lekker goedkoop.
Heey, graag, dat zou fijn zijn. Een of twee honden is vaak nog wel in te passen, bij drie of meer wordt het vaak wel heel lastig.quote:Op maandag 28 september 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, ik zal een eerlijke recensie geven als ik terug ben, over hoe dat park is daar op Texel!
Ik doe altijd vlindertjes in de salade, dat vind ik vrolijker.quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef Nonneke het volgende:
Pastasalade receptje voor jullie dan, misschien ook lekker/makkelijk in een bento omdattie koud is.
300 g fusilli (pasta)
3 bosuitjes
1 schaaltje kipfilet fumé (ca. 200 g)
1 bakje wortel-selleriesalade (250 g)
3 rijpe perziken
100 g gezouten cashewnoten
zout en peper
Fusilli beetgaar koken volgens gebruiksaanwijzing en laten afkoelen onder koud stromend water. Bosuitjes schoonmaken en in ringen snijden. Kipfilet in stukjes snijden. Perziken schillen en vruchtvlees in stukjes snijden. Cashewnoten grof hakken. Fusilli, ui, kip, perzik, noten en wortel-selleriesalade mengen. Salade op smaak brengen met zout en peper.
Hier eten we em zeker eens in de 2 weken in de zomer![]()
![]()
oja uiteraard nog eenvoor Morretje ja ik lurk overal
![]()
Helaas zijn mijn meneren niet van de nootjes (dat geeft "rommel in de mond"). Ik ben hier de enige die gek is op dit soort dingen. Dus als zij aan een kippenbout zitten kan ik dit soort dingen en andere vega-zaken voor mezelf maken.quote:Op maandag 28 september 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Nu loopt het water me zelf ook in de mond
Maar een lekkere propvolle salade met daarbij een gegrilld kipfiletje bijvoorbeeld, ook zó lekker!
Met wat sweet chilisaus! En dan een flinke berg lekkere sla met o.a. cashews of walnoten.
Dan mis je de aardappelen of rijst ofzo echt niet
quote:Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe altijd vlindertjes in de salade, dat vind ik vrolijker.
Heb ooit ook als expiriment tortellini met vlees erdoorheen gedaan. Dat doen we maar niet meer.
Misschien als ik ooit kinderen hebquote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wat jij leuk vind toch ! Spongebob pasta is ook prima hoor
Dara ga ik heel naar van lachen. Dat gore akelige spongebob-lachjequote:Op maandag 28 september 2009 20:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wat jij leuk vind toch ! Spongebob pasta is ook prima hoor
Windows XP? Ik draai al ruim 2 jaar op Vista, en ik ben al zo'n figuur dat altijd overal achteraanhobbelt.quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef Qwea het volgende:
* Qwea is bezig met software.
Windows XP prof installerengoddamn.
Werkelijk te sneu voor woorden eigk
Dora pasta maakt het al niet veel beterquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara ga ik heel naar van lachen. Dat gore akelige spongebob-lachje
Ja voor school. Ik heb eerst dos moeten doen, menu maken enzo, toen 98 installen, toen een upgrade naar ME. Toen een schone install windows 2000 server, en nu XPquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Windows XP? Ik draai al ruim 2 jaar op Vista, en ik ben al zo'n figuur dat altijd overal achteraanhobbelt.
Of is het voor school?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ooit wel eens Spongebobpasta gegeten.
Whehe. DOSquote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor school. Ik heb eerst dos moeten doen, menu maken enzo, toen 98 installen, toen een upgrade naar ME. Toen een schone install windows 2000 server, en nu XP. Ik heb o.a office te installeren in mijn "pakket" en antivirus
ooh en ook nog fedora
Dora is toch dat mutsje dat kinderen al voor het naar school gaan voorbereid op een rugzakje ?quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dora pasta maakt het al niet veel beter
Waarom moet je leren om van 98 naar ME te upgraden? Het enige dat je daarvan leert is denk ik hoe slecht Windows ME is. Het lijkt me inmiddels aardig gedateerde materie..quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor school. Ik heb eerst dos moeten doen, menu maken enzo, toen 98 installen, toen een upgrade naar ME. Toen een schone install windows 2000 server, en nu XP. Ik heb o.a office te installeren in mijn "pakket" en antivirus
ooh en ook nog fedora
Dora leert onze kinders Engels.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora is toch dat mutsje dat kinderen al voor het naar school gaan voorbereid op een rugzakje ?
Dora is dat half engels lullende meisje wat 's morgens vroeg Comedy Central overneemt als ik na het stappen dronken op de bank hang.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora is toch dat mutsje dat kinderen al voor het naar school gaan voorbereid op een rugzakje ?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dora leert onze kinders Engels.
In het Engels is stop stop, zeg maar eens stop!
Yes !quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
HARDER !!!!quote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh en ook nog fedora
quote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoordenquote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe. DOS
format c:
Da's niet zo moeilijk toch? Een verse windows install lukt mij ook nog wel.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Nok tuurlijk is dr wel een douche, ik moet wel kunnen Lushen op Texel
Niet alleen ME en 98 is achterhaald, om maar te zwijgen over DOSquote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Ravage het volgende:
[..]
Waarom moet je leren om van 98 naar ME te upgraden? Het enige dat je daarvan leert is denk ik hoe slecht Windows ME is. Het lijkt me inmiddels aardig gedateerde materie..
Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.quote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]Er is toch wel meer dat je leert op die opleiding, hoop ik? Dat lijkt me toch een beetje een curriculum dat je allang weet en kent, of zit ik er nou helemaal naast?
Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoorden! voorbeeld van nog zo'n andere achterlijke vraag ;
Wat is de functie van de optie driver rollback?
Of ; Wat is de voornaamste reden dat XP op een ouder syssteem ws niet werkt.! x2200
Multimeters zijn vet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.
Verder leren we assemblageJa, weer zoiets wat ik al ken
. ECDL
ook iets wat ik al kon, en we hebben o.a hardware vakken. Waarvan ik aan sommige dingen nog wel eens wat heb. Maar de meeste niet. Dan moet je solderen of een utp kabel maken
of wat dingen doormeten met een multimeter
!
Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestondquote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?![]()
En als je nog nooit een PC hebt aangezet, waarom ga je dan in godesnaam ICT doen. Da's net zoiets als een kok worden terwijl je water laat aanbranden.
"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huisquote:Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Multimeters zijn vet.![]()
Zat ik altijd mee te kloten bij techniek. Geniale apparaten.
En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestondHanden voor zn gezicht echt zo van " ow god ja! ik heb het!"
En maar stoer doen en piepen dattie windows XP nu in VMware kon installen en dan had ie 2! machines.
Datzelfde kneusje moest gaan solderen. Helemaal hyper want dat vond hij geweldig en had hij nog noooooit gedaan. "OMG OMG IK GA SOLDEREN" wij allemaal zo van "WTF, heb jij je medicatie niet genomen ofzo?"
Het soldeerwerk is belachelijk. Je zou verwachten dat je printplaten moet solderen. Je moet letters maken van de opleiding, en die solderen op een onder en boven stangquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.
Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huis
En ook belachelijke dingen dat je moet weten hoe een zip drive eruit ziet, wat je ermee kan, ect. Zip drive, come on
Ik vraag het me ook afquote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af
IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod. Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem
we gaan maar tot XP
quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb,. De basisschool was een grotere uitdaging.
Morgen toch maar even bellen denk ik
quote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik een goede deal heb gesloten obv deze conversatie?
Ik: 'Ik wil neefje en nichtje graag meenemen naar de kermis.
Schoonzus: 'Ze hebben na school niet zoveel tijd, wil je daar echt voor op en neer rijden? (half uur enkele reis)'
Ik:![]()
S: 'O, wacht, die avond hebben we ouderavond. Weet je wat? Je kunt ze meenemen naar de kermis als je daarna hier blijft babysitten.' Deal?
Ik: 'Deal!'![]()
Ik heb het verder uitonderhandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eindigde dus met drie kinderen (5,4 en 1) op de kermis, waarbij opa en oma als troeven werden ingezet.
Aangezien ik iets later thuis was dan gepland mocht ik ze vervolgens in mijn eentje naar bed brengen.
'Nummer 4 (één maand oud) slaapt, die geeft geen piepje'.
En die begon dus te huilen toen ik de andere drie op bed aan het doen was.![]()
Na een hectisch half uurtje waren ze alle vier tevreden en/of slapende en heb ik mijn inimini neefje nog uitgebreid kunnen knuffelen.![]()
En de kermis was ook gezellig.
Maar evengoed blij dat ik thuis ben!
Antwoord op de OP: nee. Nooit geweest ook. Volgens mij breek ik al mijn botten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Van Harte!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Wintersport? No way!![]()
![]()
Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
en t is wederom gelukt omhuisgenooit
aan t janken te krijgen
en waaromomdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
aan t janken te krijgen
en waaromomdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
![]()
![]()
nee dat doet ie niet, overigens net als wel de douche doen maar niet de voegen, t gordijn en t putjequote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij ook wel es overkomen, maar dan trek je toch het hele bakje er ff uit?
Feli!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
![]()
![]()
ja, maar die kan nergens anders terecht, niemand wil m helaasquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Cat is het grote kermis in Weert?
Ik haat kermissen trouwens.
Ik wilde nu weer eens gaan omdat dr naakthondenknuffels in van die grijpbakken zitten, maar ik kreeg er gisteren zomaar een kado van iemand op show![]()
Dus nou hoef ik mooi nie meer te gaan
Yns, is zo iemand ook niet te oud voor een soort van studentenhuis?
Ik zie mezelf daar toch echt niet meer wonen hoor
Wij zijn uiteindelijk maar getrouwd, dat gezeur met samenlevingscontracten en notaris erbij...quote:Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, praktisch vraagje peepz, wij gaan binnenkort als in binnen nu en een jaar waarschijnlijk samen wonen.
Hoe de neuk gaat dat nou precies in zn werkIk heb nog nooit samen gewoond, hij ook niet
Do's, don'ts puhlease. Ooh en hebben we een samenlevingscontract nodig? Die krengen zijn duurof is trouwens goeikoper. Kortom ; samenwoon advies
Raar he?quote:Op maandag 28 september 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar die kan nergens anders terecht, niemand wil m helaas
nee, maar wij zitten er helaas meequote:
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn uiteindelijk maar getrouwd, dat gezeur met samenlevingscontracten en notaris erbij...
En je heb een mooi excuus voor een leuk feestje![]()
Als je eerst gewoon bij hem in gaat hoef je verder niets te regelen lijkt me; alleen ff zelf op papier zetten hoe jullie de vaste lasten e.d. verdelen.
Bij samen een huis kopen wordt het een ander verhaal.
Leuk trouwens!
Ja, en das mooi kutquote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wij zitten er helaas mee
Op lange termijn is kopen verstandiger vind ik, maar als MM zijn huis goed bevalt kun je daar eerst mee beginnen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.
En is een gezamenlijke rekening handig?
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv etenquote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.
En is een gezamenlijke rekening handig?
Zn flatje bevalt wel, maar het is IMHO vrij duur 310 euro geloof ik en klein. Dus we keken naar een eventueel huis. Niet voor gelijk, maar voor "later"quote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op lange termijn is kopen verstandiger vind ik, maar als MM zijn huis goed bevalt kun je daar eerst mee beginnen.
Wij hebben eerst 3 jaar in een huurhuisje gezeten en zo ineens kwam er een leuk huis met nog leukere prijs voorbij en toen zijn we pas gaan kopen.
En ik zou idd een gezamelijke rek. openen. Wel goed bespreken welke uitgaven je ervan betalen gaat
Ja precies, dat was ook mijn ideequote:Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv eten
daar beide op storten, en wat je overhoud voor eigen gebruik vanaf je eigen rekening nemen
Ik trek net mijn favo camel cargobroek uit de masjien, het ding heeft de kleur van een smurf met voedselvergiftigingfoutje. 45 is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
aan t janken te krijgen
en dat is dan 35![]()
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af
IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod. Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem
we gaan maar tot XP
Jup MBO. Kijk dat je windows moet installen, oke. Maar dan is 1 versie wel genoeg want het gaat toch echt allemaal op dezelfde manierquote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...
Vrienden van mij die MBO informatica deden moesten wel echt printplaten etsen en solderen, en hebben op de opleiding hun Cisco-certificering gehaald.. Ik heb ze nooit gehoord over Windows installeren en ZIP-drives herkennen
Hebben wij ook gedaan, werkt primaquote:Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv eten
daar beide op storten, en wat je overhoud voor eigen gebruik vanaf je eigen rekening nemen
Zorg iig dat je een baan hebt met een vast contract en een beetje sparen kan ook geen kwaad voor je een huis kooptquote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zn flatje bevalt wel, maar het is IMHO vrij duur 310 euro geloof ik en klein. Dus we keken naar een eventueel huis. Niet voor gelijk, maar voor "later"
Leuker kon je het niet maken?quote:Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, werkt prima![]()
We hebben een koophuis gekocht toen we gingen samenwonen en gewoon in het koopcontract vast laten leggen dat het ding van ons allebei is. Geen samenlevingscontract, maar toch meer zekerheid van eerlijke verdeling bij eventueel falen van de relatie![]()
@ ohoh: huge kermis en zeeeeer goedkoop!![]()
Jobdetails: postkamermedewerker bij de belastingdienst in Eindhoven
quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...
Vrienden van mij die MBO informatica deden moesten wel echt printplaten etsen en solderen, en hebben op de opleiding hun Cisco-certificering gehaald.. Ik heb ze nooit gehoord over Windows installeren en ZIP-drives herkennen
Hmm.. zit je dan in het eerste jaar en gaat de verdieping nog komen?quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup MBO. Kijk dat je windows moet installen, oke. Maar dan is 1 versie wel genoeg want het gaat toch echt allemaal op dezelfde manierEn ipv dat ze dan ook dieper op de software ingaan. Nu moest ik in sever 2000 een user aanmaken met only read rechten en ik was klaar
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwaai es ff terug naar je vriendin en je a.s. kind ja
Nee, MIJN!!quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Ravage het volgende:
[..]
Kun je me de zure matten even aangeven
Nou, HIJ wilde zelf graag eventueel dat huis kopen. Leek mij ook wel fijn, mocht het dan fout gaan, hebben we dat gezeik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zorg iig dat je een baan hebt met een vast contract en een beetje sparen kan ook geen kwaad voor je een huis koopt![]()
Ik klink ineens verdacht veel als m'n ouders...en wat heb ik goed naar ze geluisterd
Grapjas. Ik moet nog 20 opdrachten en een 11 weken stage dan ben ik klaarquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm.. zit je dan in het eerste jaar en gaat de verdieping nog komen?
Nope, doen ze helaas niet aan. Ik ga denk hierna of netwerkbeheer of applicatiebeheer doen. En dan in schagen. Eens zien wat ze daar er van bakken.quote:Ik ging er altijd vanuit dat je met MBO Informatica opgeleid wordt tot bijv. systeembeheerder, en dan heb je inderdaad een stuk meer kennis nodig dan alleen de installatie. Als je als school een beetje goede baankansen voor je studenten wil creëren, dan zouden ze bijv. je moeten helpen aan bijv. MCSA of MCSE certificering. Doet je school niet aan vakevaluatie, of andere manieren waarop je ze feedback zou kunnen geven?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=723
Wat goehoed! Gefeliciteeeeerd!quote:Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jobdetails: postkamermedewerker bij de belastingdienst in Eindhoven
Nou opzich ben ik wel te spreken in het algemeen. Ik heb expliciet voor ict flex gekozen, omdat ik dan mn eigen uren kan indelen, maken, ect. Ze zijn totaal niet moeilijk daar. Maar het had wel iets uitdagender gemogen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook niet bijzonder te spreken over het Deltion trouwens, hoor. Als ik nu dezelfde keuzes als 6 jaar geleden zou moeten maken had ik er niet een tweede keer voor gekozen...
Thanx dinnetjequote:Op maandag 28 september 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat goehoed! Gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
![]()
En het is inderdaad de kermis in Weert. Vanmiddag heb ik er ongeveer 1/3 van gedaan. Hadden we nog bijna anderhalf uur voor nodig.
beterschap rockyquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=723
Trusten Takkedingesquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga voor de laatste keer mn postroute klaarleggen![]()
Truste allemaal!
Nog 1,5 pagina. Tel uit je winst.quote:
Mr T.quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Thanx dinnetje![]()
Woensdag mag je alles zien samen met mij en Mr. T
![]()
(sh*t, vandaag vergeten bon kamelenderby bij mn ouders uit de krant te knippen)
Goeie vraag.quote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er al duidelijkheid over komende zondag?
Als het niet doorgaat kan ik m'n weekend anders in gaan plannen
Lijsjte in de OP?quote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jup. Muis was sowieso een no-go naar wat ik begreep.
Klopt het lijstje in de OP uberhaupt nog? Das ook wel ff essentieel, als de helft ondertussen andere plannen heeft omdat ze niet meer hadden verwacht dat het doorging...
Plus is het ook wel errug leuk als Greys erbij kan zijn natuurlijk![]()
Ik ga trouwens de bedstee in.
Wat ons betreft verschuiven we het ook. Strega moet de 5e oktober erg vroeg in het ziekenhuis zijn, en is meestal goed kapot als ze een dag ervoor veel in de auto heeft gezeten, en veel drukte. Is toch zo'n 500 km. op en neer vanaf hier. Maare.....we willen jullie wel allemaal graag ontmoeten/zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat mij betreft verschuiven we het, maar dan wel direct een datum stellen.
Ik ben er stiekem al van uit gegaan dat het toch ff niets zou worden eigenlijk![]()
Ik duik er ook in...weekend is weer voorbij
Stomme OPquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijsjte in de OP?
Moeten we volgens mij 3 topics voor terugzoeken.
dan hoef je nu ook nog maar een uurtje minderquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer een uur op mn werk zowat
Me too!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer een uur op mn werk zowat
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoef je nu ook nog maar een uurtje minder
Maak jij zulke lange dagen? Ik hoef maar tot 16.45.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen 17.30
Ik haak iig af. Ik had verwacht dat het niet meer zou doorgaan en heb al iets geplandquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er al duidelijkheid over komende zondag?
Als het niet doorgaat kan ik m'n weekend anders in gaan plannen
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haak iig af. Ik had verwacht dat het niet meer zou doorgaan en heb al iets gepland
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Q., jij woont toch parttime in Den Helder of nie?
Je hoeft het om mij niet te verschuiven hoor. En ik ging er vanuit omdat niemand het er mee over had, en jij in jouw crisis zit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?
En waarom heb je dat dan niet even eerder gemeld, want Cat heeft toch al gereserveerd?
Nou ja, goed. Verschuiven we het. Komt mij ook wel beter uit.
Maar als we dan gaan verschuiven moeten we niet ineens tussendoor weer andere dingen gaan plannen.
/streng maar niet rot bedoeld
Kunnen we ergens in de buurt van die boot naar Texel inkopen doen bij een supermarkt?quote:
Nee, maar niemand hoeft het om mij te verschuiven ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hoeft het om mij niet te verschuiven hoor. En ik ging er vanuit omdat niemand het er mee over had, en jij in jouw crisis zit.
11 oktober is prima wat ons betreftquote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Ik wilde het niet zeggen, maar ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb,. De basisschool was een grotere uitdaging.
Morgen toch maar even bellen denk ik
Ja. Die boot zit bij de haven. En de haven zit met de fiets 7 min van de stad +-. In de stad heb je de AH, de Vomar én de Deka. Ik zou deka doen, die ist goedkoopste ;quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen we ergens in de buurt van die boot naar Texel inkopen doen bij een supermarkt?
We gaan maandag daarheen en we weten niet precies hoe laat we in den Helder zijn.
Vriendin pikt mij op op het station in Zaandam en dan rijden we van daar uit door en die boten gaan maar om het uur. Dus als we net lang moeten wachten is het handiger om in Den Helder boodschappen te doen ipv op Texel ergens, weet jij wat dan het handigst is voor ons?
Oh. Nou in dat geval kan ik ook nietquote:
Hey cool thnx, ik doe nooit boodschappen bij de Deka, dus ik schrijf t adres ff opquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die boot zit bij de haven. En de haven zit met de fiets 7 min van de stad +-. In de stad heb je de AH, de Vomar én de Deka. Ik zou deka doen, die ist goedkoopste ;
Den Helder
Spoorstraat 128
1781 JJ Den Helder
0223-614201
Zo'n beetje elke dag van 08:00 tot 20:00 geopend.
Ik quote Greys even omdat die zegt wat ik eigenlijk denk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?
En waarom heb je dat dan niet even eerder gemeld, want Cat heeft toch al gereserveerd?
Nou ja, goed. Verschuiven we het. Komt mij ook wel beter uit.
Maar als we dan gaan verschuiven moeten we niet ineens tussendoor weer andere dingen gaan plannen.
/streng maar niet rot bedoeld
quote:Daklozen leiden toeristen rond langs hangplekken
Een rondleiding langs voormalige slaap- en hangplekken van Utrechtse daklozen en drugsverslaafden moet de nieuwste toeristische attractie van de stad worden. Voormalige daklozen en verslaafden zijn opgeleid tot gids en leiden vanaf 13 september bezoekers rond door "Utrecht Underground". Veel plekken in winkelcentrum Hoog Catherijne en omgeving werden tien jaar geleden veelvuldig gebruikt door daklozen. Veel van hen zijn in de maatschappelijke opvang terechtgekomen vanwege de stevige aanpak van de gemeente Utrecht. De verhalen uit die periode mogen niet verloren gaan, vindt maatschappelijke organisatie Altrecht. Samen met instelling voor verslavingszorg Centrum Maliebaan en het VVV-kantoor van Utrecht besloten zij voormalig daklozen op te leiden tot gids.
nee je bent geen zeikerdquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik quote Greys even omdat die zegt wat ik eigenlijk denk.![]()
De meesten (en ik denk eigenlijk wel iedereen) wisten dat ik iets had gereserveerd. Dan had ik het wel prettig gevonden als we het centraal erover hadden gehad of de meet al dan niet doorging omdat er een aantal mensen toch niet meekonden. Voordat iedereen zijn of haar eigen conclusies ging trekken en andere plannen voor die dag ging maken.
De reservering is gauw genoeg afgezegd (en zal ik vandaag dus maar gaan doen) maar de communicatie had wel iets anders gekund imo. Of ben ik nu een enorme zeikerd?![]()
Anywho: 11 oktober komt mij slecht uit.
eens, ik was volgens mij wel degene die de discussie aanwakkerde door hardop af te vragen of het nog wel slim was het door te laten gaan omdat Greys niet lekker in d'r vel zit en Muis best ziek is. Maar volgens mij was toen de conclusie dat we niet voor anderen gaan beslissen en even lekker af zouden wachten wat de dames er zelf van zouden zeggen. En Muis kan dus idd niet maar vind het totaal geen probleem als we het door laten gaan, en wat ik van Greys begrijp zou ze het ook niet erg vinden als het doorging en kwam ze gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De meesten (en ik denk eigenlijk wel iedereen) wisten dat ik iets had gereserveerd. Dan had ik het wel prettig gevonden als we het centraal erover hadden gehad of de meet al dan niet doorging omdat er een aantal mensen toch niet meekonden. Voordat iedereen zijn of haar eigen conclusies ging trekken en andere plannen voor die dag ging maken.
De reservering is gauw genoeg afgezegd (en zal ik vandaag dus maar gaan doen) maar de communicatie had wel iets anders gekund imo. Of ben ik nu een enorme zeikerd?![]()
Huh oh ok, ik dacht dat je bedoelde van wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
Nee ik kom niet hoor, de 4e
Denk ik. Ik weet het niet![]()
![]()
![]()
Het verbaasde me alleen dat er andere mensen ook al gewoon andere plannen hadden gemaakt.
Maar daar had ik me niet mee moeten bemoeien omdat ik zelf part of the problem ben.
Ja ik zie het. Sorry, ik ben niet zo helderquote:
Oh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh oh ok, ik dacht dat je bedoelde van wel.
Nou ja ik snap er ook geen flikkert meer van dan![]()
Ik kan iig wél de 4e, maar niet de 11e en zeker niet de 17e/18e
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Sorry, ik ben niet zo helder
Ik krijg van alles maar de helft mee ongeveer.
Nee het is geen grapjequote:Op dinsdag 29 september 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Omdat er eenachter jouw post stond dat je de 11e niet kunt dacht ik dacht het een grapje was.
Dan snap ik het bij deze officieel ook niet meer.
Ik haak gewoon helemaal af.
Sorry.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey cool thnx, ik doe nooit boodschappen bij de Deka, dus ik schrijf t adres ff op
Ik hoor altijd van iedereen goede verhalen over de Deka, dus daar wil ik wel es boodschappen doen dan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graag gedaandie deka is best groot, en heeft een groot assortiment
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van iedereen goede verhalen over de Deka, dus daar wil ik wel es boodschappen doen dan!
Tis gewoon zonde om mss wel een uur lang in die haven te moeten duimendraaien als we net die boot missen of zo, dan kunnen we beter alvast boodschappen doen ipv eerst wachten en dan op Texel nog boodschappen moeten doen.
Nee, je bent geen zeikert.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Super de Boer vind ik ook maar saai, daar doe ik altijd al mn boodschappen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorkolere.
En sowieso, op Texel zit AH en super de boer o.a. Beide haske duur
Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorkolere.
En sowieso, op Texel zit AH en super de boer o.a. Beide haske duur
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?
En als je te laat bent dan moet je weer een boot verder wachten?
Dus als oh-oh dan met de auto (of lees ik het nou weer niet goed?![]()
) gaat boodschappen doen, dan heeft ze toch een probleem?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je bij een "vreemde" supermarkt gaat dan krijg je gelijk zo een lekker vakantiegevoel
Maar zou dan niet zo kunnen zijn dat ze achteraan moet aansluiten voor de boot en dat de boot net voor haar neus vol is? (geen idee of het zo werkt hoor)quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]Ze gaat toch eerst boodschappen doen voordat ze in die rij gaat staan
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]Ze gaat toch eerst boodschappen doen voordat ze in die rij gaat staan
Ik vind mijn oplossing beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:Waar jij je al niet druk om kan maken Greys
![]()
Nog 1 keer zo duidelijk mogelijk.
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
Dan rijden we van Zaandam naar Den Helder, om daar de boot te nemen naar Texel.
Maar die boot die rijd OM het uur ( op het half uur ).
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Nog iets duidelijker ;quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:Waar jij je al niet druk om kan maken Greys
![]()
Nog 1 keer zo duidelijk mogelijk.
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
Dan rijden we van Zaandam naar Den Helder, om daar de boot te nemen naar Texel.
Maar die boot die rijd OM het uur ( op het half uur ).
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Ze gaat op Maandagquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat maar. Je snapt me gewoon niet.
ALS JE DAAR AANKOMT en de boot gaat pas over een uur en je gaat met je auto boodschappen doen, dan heb je kans dat er in de tussentijd al meer mensen aansluiten en dat je niet meer op de boot past op drukke zaterdagen bv en dan moet je alsnog weer een uur wachten.
Maar goed, waar maak ik me inderdaad druk om. Zoek het maar uit ook.
En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.quote:
Wát herkenbaar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Herkenbaar Greys, ik weet hoe je je voelt, dus ik snap je reactie maar tis echt niet nodig hoor
En wat ik bedoel is dat we dus idd niet nog last minute naar die haven gaan racen maar dat we dan liever eerst boodschappen gaan doen en dan rustig gaan wachten in die havenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:17 schreef Morretje het volgende:
Wat Greys bedoelt, is dat als oh-oh besluit boodschappen te gaan doen als de boot net vertrokken is, en daarna in de rij aansluit, misschien alsnog een uur moet wachten omdat er intussen al een hoop anderen aangesloten zijn en ze dus niet meer op de boot past.
nietes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Als het goed is heeft iedereen die zich nog niet in dit topic heeft gemeld vanmorgen nu een pb gehad.
Kijken we vandaaruit wat we doen. Als iedereen van de lijst meegaat hebben we nog een flinke groep. Maar bij veel afzeggers twijfel ik er zelf ook aan of ik dan op en neer wil rijden. Dan wellicht liever op een andere datum een end rijden om met een grote groep te meeten.
Zeg, prima dat je in een crisis zit, en we leven allemaal met je mee. Maar het mag wel even wat minder ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.
Nogmaals, ik ben geen debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |