Ja. Die boot zit bij de haven. En de haven zit met de fiets 7 min van de stad +-. In de stad heb je de AH, de Vomar én de Deka. Ik zou deka doen, die ist goedkoopste ;quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen we ergens in de buurt van die boot naar Texel inkopen doen bij een supermarkt?
We gaan maandag daarheen en we weten niet precies hoe laat we in den Helder zijn.
Vriendin pikt mij op op het station in Zaandam en dan rijden we van daar uit door en die boten gaan maar om het uur. Dus als we net lang moeten wachten is het handiger om in Den Helder boodschappen te doen ipv op Texel ergens, weet jij wat dan het handigst is voor ons?
Oh. Nou in dat geval kan ik ook nietquote:
Hey cool thnx, ik doe nooit boodschappen bij de Deka, dus ik schrijf t adres ff opquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die boot zit bij de haven. En de haven zit met de fiets 7 min van de stad +-. In de stad heb je de AH, de Vomar én de Deka. Ik zou deka doen, die ist goedkoopste ;
Den Helder
Spoorstraat 128
1781 JJ Den Helder
0223-614201
Zo'n beetje elke dag van 08:00 tot 20:00 geopend.
Ik quote Greys even omdat die zegt wat ik eigenlijk denk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?
En waarom heb je dat dan niet even eerder gemeld, want Cat heeft toch al gereserveerd?
Nou ja, goed. Verschuiven we het. Komt mij ook wel beter uit.
Maar als we dan gaan verschuiven moeten we niet ineens tussendoor weer andere dingen gaan plannen.
/streng maar niet rot bedoeld
quote:Daklozen leiden toeristen rond langs hangplekken
Een rondleiding langs voormalige slaap- en hangplekken van Utrechtse daklozen en drugsverslaafden moet de nieuwste toeristische attractie van de stad worden. Voormalige daklozen en verslaafden zijn opgeleid tot gids en leiden vanaf 13 september bezoekers rond door "Utrecht Underground". Veel plekken in winkelcentrum Hoog Catherijne en omgeving werden tien jaar geleden veelvuldig gebruikt door daklozen. Veel van hen zijn in de maatschappelijke opvang terechtgekomen vanwege de stevige aanpak van de gemeente Utrecht. De verhalen uit die periode mogen niet verloren gaan, vindt maatschappelijke organisatie Altrecht. Samen met instelling voor verslavingszorg Centrum Maliebaan en het VVV-kantoor van Utrecht besloten zij voormalig daklozen op te leiden tot gids.
nee je bent geen zeikerdquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik quote Greys even omdat die zegt wat ik eigenlijk denk.![]()
De meesten (en ik denk eigenlijk wel iedereen) wisten dat ik iets had gereserveerd. Dan had ik het wel prettig gevonden als we het centraal erover hadden gehad of de meet al dan niet doorging omdat er een aantal mensen toch niet meekonden. Voordat iedereen zijn of haar eigen conclusies ging trekken en andere plannen voor die dag ging maken.
De reservering is gauw genoeg afgezegd (en zal ik vandaag dus maar gaan doen) maar de communicatie had wel iets anders gekund imo. Of ben ik nu een enorme zeikerd?![]()
Anywho: 11 oktober komt mij slecht uit.
eens, ik was volgens mij wel degene die de discussie aanwakkerde door hardop af te vragen of het nog wel slim was het door te laten gaan omdat Greys niet lekker in d'r vel zit en Muis best ziek is. Maar volgens mij was toen de conclusie dat we niet voor anderen gaan beslissen en even lekker af zouden wachten wat de dames er zelf van zouden zeggen. En Muis kan dus idd niet maar vind het totaal geen probleem als we het door laten gaan, en wat ik van Greys begrijp zou ze het ook niet erg vinden als het doorging en kwam ze gewoon.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De meesten (en ik denk eigenlijk wel iedereen) wisten dat ik iets had gereserveerd. Dan had ik het wel prettig gevonden als we het centraal erover hadden gehad of de meet al dan niet doorging omdat er een aantal mensen toch niet meekonden. Voordat iedereen zijn of haar eigen conclusies ging trekken en andere plannen voor die dag ging maken.
De reservering is gauw genoeg afgezegd (en zal ik vandaag dus maar gaan doen) maar de communicatie had wel iets anders gekund imo. Of ben ik nu een enorme zeikerd?![]()
Huh oh ok, ik dacht dat je bedoelde van wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
Nee ik kom niet hoor, de 4e
Denk ik. Ik weet het niet![]()
![]()
![]()
Het verbaasde me alleen dat er andere mensen ook al gewoon andere plannen hadden gemaakt.
Maar daar had ik me niet mee moeten bemoeien omdat ik zelf part of the problem ben.
Ja ik zie het. Sorry, ik ben niet zo helderquote:
Oh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh oh ok, ik dacht dat je bedoelde van wel.
Nou ja ik snap er ook geen flikkert meer van dan![]()
Ik kan iig wél de 4e, maar niet de 11e en zeker niet de 17e/18e
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Sorry, ik ben niet zo helder
Ik krijg van alles maar de helft mee ongeveer.
Nee het is geen grapjequote:Op dinsdag 29 september 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Omdat er eenachter jouw post stond dat je de 11e niet kunt dacht ik dacht het een grapje was.
Dan snap ik het bij deze officieel ook niet meer.
Ik haak gewoon helemaal af.
Sorry.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey cool thnx, ik doe nooit boodschappen bij de Deka, dus ik schrijf t adres ff op
Ik hoor altijd van iedereen goede verhalen over de Deka, dus daar wil ik wel es boodschappen doen dan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graag gedaandie deka is best groot, en heeft een groot assortiment
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van iedereen goede verhalen over de Deka, dus daar wil ik wel es boodschappen doen dan!
Tis gewoon zonde om mss wel een uur lang in die haven te moeten duimendraaien als we net die boot missen of zo, dan kunnen we beter alvast boodschappen doen ipv eerst wachten en dan op Texel nog boodschappen moeten doen.
Nee, je bent geen zeikert.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Super de Boer vind ik ook maar saai, daar doe ik altijd al mn boodschappen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorkolere.
En sowieso, op Texel zit AH en super de boer o.a. Beide haske duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |