Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Wintersport? No way!![]()
![]()
Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag![]()
![]()
nee dat doet ie niet, overigens net als wel de douche doen maar niet de voegen, t gordijn en t putjequote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij ook wel es overkomen, maar dan trek je toch het hele bakje er ff uit?
Feli!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Wintersport? No way!![]()
![]()
Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag![]()
![]()
ja, maar die kan nergens anders terecht, niemand wil m helaasquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Cat is het grote kermis in Weert?
Ik haat kermissen trouwens.
Ik wilde nu weer eens gaan omdat dr naakthondenknuffels in van die grijpbakken zitten, maar ik kreeg er gisteren zomaar een kado van iemand op show![]()
Dus nou hoef ik mooi nie meer te gaan
Yns, is zo iemand ook niet te oud voor een soort van studentenhuis?
Ik zie mezelf daar toch echt niet meer wonen hoor
Wij zijn uiteindelijk maar getrouwd, dat gezeur met samenlevingscontracten en notaris erbij...quote:Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, praktisch vraagje peepz, wij gaan binnenkort als in binnen nu en een jaar waarschijnlijk samen wonen.
Hoe de neuk gaat dat nou precies in zn werkIk heb nog nooit samen gewoond, hij ook niet
Do's, don'ts puhlease. Ooh en hebben we een samenlevingscontract nodig? Die krengen zijn duurof is trouwens goeikoper. Kortom ; samenwoon advies
Raar he?quote:Op maandag 28 september 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar die kan nergens anders terecht, niemand wil m helaas
nee, maar wij zitten er helaas meequote:
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn uiteindelijk maar getrouwd, dat gezeur met samenlevingscontracten en notaris erbij...
En je heb een mooi excuus voor een leuk feestje![]()
Als je eerst gewoon bij hem in gaat hoef je verder niets te regelen lijkt me; alleen ff zelf op papier zetten hoe jullie de vaste lasten e.d. verdelen.
Bij samen een huis kopen wordt het een ander verhaal.
Leuk trouwens!
Ja, en das mooi kutquote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar wij zitten er helaas mee
Op lange termijn is kopen verstandiger vind ik, maar als MM zijn huis goed bevalt kun je daar eerst mee beginnen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.
En is een gezamenlijke rekening handig?
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv etenquote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja we gaan eerst gewoon samenwonen. We zitten wel naar een koophuis te loeren, maar daar zijn we niet over uit. Of we uberhaupt willen kopen.
En is een gezamenlijke rekening handig?
Zn flatje bevalt wel, maar het is IMHO vrij duur 310 euro geloof ik en klein. Dus we keken naar een eventueel huis. Niet voor gelijk, maar voor "later"quote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op lange termijn is kopen verstandiger vind ik, maar als MM zijn huis goed bevalt kun je daar eerst mee beginnen.
Wij hebben eerst 3 jaar in een huurhuisje gezeten en zo ineens kwam er een leuk huis met nog leukere prijs voorbij en toen zijn we pas gaan kopen.
En ik zou idd een gezamelijke rek. openen. Wel goed bespreken welke uitgaven je ervan betalen gaat
Ja precies, dat was ook mijn ideequote:Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv eten
daar beide op storten, en wat je overhoud voor eigen gebruik vanaf je eigen rekening nemen
Ik trek net mijn favo camel cargobroek uit de masjien, het ding heeft de kleur van een smurf met voedselvergiftigingfoutje. 45 is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
en t is wederom gelukt omhuisgenooit
aan t janken te krijgen
en waaromomdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35![]()
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af
IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod. Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem
we gaan maar tot XP
Jup MBO. Kijk dat je windows moet installen, oke. Maar dan is 1 versie wel genoeg want het gaat toch echt allemaal op dezelfde manierquote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...
Vrienden van mij die MBO informatica deden moesten wel echt printplaten etsen en solderen, en hebben op de opleiding hun Cisco-certificering gehaald.. Ik heb ze nooit gehoord over Windows installeren en ZIP-drives herkennen
Hebben wij ook gedaan, werkt primaquote:Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou idd een gezamelijke rekening nemen voor oa huur, gwl, rioolrechten, internet, tv, en bv eten
daar beide op storten, en wat je overhoud voor eigen gebruik vanaf je eigen rekening nemen
Zorg iig dat je een baan hebt met een vast contract en een beetje sparen kan ook geen kwaad voor je een huis kooptquote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zn flatje bevalt wel, maar het is IMHO vrij duur 310 euro geloof ik en klein. Dus we keken naar een eventueel huis. Niet voor gelijk, maar voor "later"
Leuker kon je het niet maken?quote:Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, werkt prima![]()
We hebben een koophuis gekocht toen we gingen samenwonen en gewoon in het koopcontract vast laten leggen dat het ding van ons allebei is. Geen samenlevingscontract, maar toch meer zekerheid van eerlijke verdeling bij eventueel falen van de relatie![]()
@ ohoh: huge kermis en zeeeeer goedkoop!![]()
Jobdetails: postkamermedewerker bij de belastingdienst in Eindhoven
quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Ravage het volgende:
[..]
Je deed MBO (toch?) Het klinkt echt als basiskennis van computers uit de tijd dat ze nog een turboknop hadden...
Vrienden van mij die MBO informatica deden moesten wel echt printplaten etsen en solderen, en hebben op de opleiding hun Cisco-certificering gehaald.. Ik heb ze nooit gehoord over Windows installeren en ZIP-drives herkennen
Hmm.. zit je dan in het eerste jaar en gaat de verdieping nog komen?quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup MBO. Kijk dat je windows moet installen, oke. Maar dan is 1 versie wel genoeg want het gaat toch echt allemaal op dezelfde manierEn ipv dat ze dan ook dieper op de software ingaan. Nu moest ik in sever 2000 een user aanmaken met only read rechten en ik was klaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |