abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73192249
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja voor school. Ik heb eerst dos moeten doen, menu maken enzo, toen 98 installen, toen een upgrade naar ME. Toen een schone install windows 2000 server, en nu XP . Ik heb o.a office te installeren in mijn "pakket" en antivirus ooh en ook nog fedora
Er is toch wel meer dat je leert op die opleiding, hoop ik? Dat lijkt me toch een beetje een curriculum dat je allang weet en kent, of zit ik er nou helemaal naast?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73192297
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dora leert onze kinders Engels.

In het Engels is stop stop, zeg maar eens stop!

Ik werd vandeweek raar aangekeken door een van mijn observatiekindjes van 5. Hij wilde met mij schaken, alleen kan IK niet schaken. Hij wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 september 2009 @ 21:08:14 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73192906
Nok tuurlijk is dr wel een douche, ik moet wel kunnen Lushen op Texel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 28 september 2009 @ 21:15:38 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193203
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef JJH het volgende:

[..]

Whehe. DOS
format c:

Da's niet zo moeilijk toch? Een verse windows install lukt mij ook nog wel.
Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoorden ! voorbeeld van nog zo'n andere achterlijke vraag ;
Wat is de functie van de optie driver rollback?
Of ; Wat is de voornaamste reden dat XP op een ouder syssteem ws niet werkt.

! x2200
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73193231
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Nok tuurlijk is dr wel een douche, ik moet wel kunnen Lushen op Texel

We houden dit wel in gedachten. Wij hebben ook nog recht op een paar dagen. We hebben deze zomer alleen een voorschotje op een huwelijksreis gehad met 4 dagen Engeland, waarvan 2 halve dagen waren. Daarna verhuizingen en geld op, dus niks meer gehad, behalve dagjes uit in de omgeving.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 28 september 2009 @ 21:16:34 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193248
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Ravage het volgende:

[..]

Waarom moet je leren om van 98 naar ME te upgraden? Het enige dat je daarvan leert is denk ik hoe slecht Windows ME is. Het lijkt me inmiddels aardig gedateerde materie..
Niet alleen ME en 98 is achterhaald, om maar te zwijgen over DOS
En het upgraden is om te leren hoe dat moet. Mijn opleiding heeft ook kneusjes die nog nooit een PC hebben geinstalleerd, maar wel ict doen
  maandag 28 september 2009 @ 21:18:33 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193335
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is toch wel meer dat je leert op die opleiding, hoop ik? Dat lijkt me toch een beetje een curriculum dat je allang weet en kent, of zit ik er nou helemaal naast?
Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.

Verder leren we assemblage Ja, weer zoiets wat ik al ken . ECDL ook iets wat ik al kon, en we hebben o.a hardware vakken. Waarvan ik aan sommige dingen nog wel eens wat heb. Maar de meeste niet. Dan moet je solderen of een utp kabel maken of wat dingen doormeten met een multimeter !
  maandag 28 september 2009 @ 21:20:51 #158
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73193440
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoorden ! voorbeeld van nog zo'n andere achterlijke vraag ;
Wat is de functie van de optie driver rollback?
Of ; Wat is de voornaamste reden dat XP op een ouder syssteem ws niet werkt.

! x2200
Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?

En als je nog nooit een PC hebt aangezet, waarom ga je dan in godesnaam ICT doen. Da's net zoiets als een kok worden terwijl je water laat aanbranden.
  maandag 28 september 2009 @ 21:22:05 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73193514
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.

Verder leren we assemblage Ja, weer zoiets wat ik al ken . ECDL ook iets wat ik al kon, en we hebben o.a hardware vakken. Waarvan ik aan sommige dingen nog wel eens wat heb. Maar de meeste niet. Dan moet je solderen of een utp kabel maken of wat dingen doormeten met een multimeter !
Multimeters zijn vet.
Zat ik altijd mee te kloten bij techniek. Geniale apparaten.
  maandag 28 september 2009 @ 21:26:12 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193698
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef JJH het volgende:

[..]

Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?

En als je nog nooit een PC hebt aangezet, waarom ga je dan in godesnaam ICT doen. Da's net zoiets als een kok worden terwijl je water laat aanbranden.
Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestond Handen voor zn gezicht echt zo van " ow god ja! ik heb het!" En maar stoer doen en piepen dattie windows XP nu in VMware kon installen en dan had ie 2! machines.

Datzelfde kneusje moest gaan solderen. Helemaal hyper want dat vond hij geweldig en had hij nog noooooit gedaan. "OMG OMG IK GA SOLDEREN" wij allemaal zo van "WTF, heb jij je medicatie niet genomen ofzo?"
  maandag 28 september 2009 @ 21:27:25 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193754
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Multimeters zijn vet.
Zat ik altijd mee te kloten bij techniek. Geniale apparaten.
"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huis

En ook belachelijke dingen dat je moet weten hoe een zip drive eruit ziet, wat je ermee kan, ect. Zip drive, come on
  maandag 28 september 2009 @ 21:28:05 #162
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73193771
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestond Handen voor zn gezicht echt zo van " ow god ja! ik heb het!" En maar stoer doen en piepen dattie windows XP nu in VMware kon installen en dan had ie 2! machines.

Datzelfde kneusje moest gaan solderen. Helemaal hyper want dat vond hij geweldig en had hij nog noooooit gedaan. "OMG OMG IK GA SOLDEREN" wij allemaal zo van "WTF, heb jij je medicatie niet genomen ofzo?"
En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.
  maandag 28 september 2009 @ 21:28:53 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73193805
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb, . De basisschool was een grotere uitdaging.

Morgen toch maar even bellen denk ik
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 28 september 2009 @ 21:29:10 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73193815
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef JJH het volgende:

[..]

En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.
Het soldeerwerk is belachelijk. Je zou verwachten dat je printplaten moet solderen. Je moet letters maken van de opleiding, en die solderen op een onder en boven stang

nu hoort dat tin vloeiend er tussen te zitten, hij had allemaal dikke hompen !
  maandag 28 september 2009 @ 21:30:04 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73193851
De honden hebben net allemaal een lekker geitenribbetje gehad, rauw.
Ze hebben dr van gevroten, zelfs Chico werkte het zo weg !
En voor morgen heb ik 250 gram mager rundvlees voor ze uitgelegd net.
Ik kreeg gisteren voor de show van een vriendin iets van 8 kilo rauw vlees voor ze, van alles wat, om es te proberen. Echt gaaf hoe ze daar op aanvallen zeg!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 28 september 2009 @ 21:31:00 #166
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73193885
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huis

En ook belachelijke dingen dat je moet weten hoe een zip drive eruit ziet, wat je ermee kan, ect. Zip drive, come on
Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?
  maandag 28 september 2009 @ 21:41:06 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73194318
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef JJH het volgende:

[..]

Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?
Ik vraag het me ook af

IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod . Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem we gaan maar tot XP
  maandag 28 september 2009 @ 21:42:04 #168
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73194366
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vraag het me ook af

IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod . Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem we gaan maar tot XP

Dan kan ie wel mensen blij maken met de mededeling dat ie letters kan solderen.
pi_73194435
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb, . De basisschool was een grotere uitdaging.

Morgen toch maar even bellen denk ik
ga je dat doen? Wel goed hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73194794
Zo... weer thuis....
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik een goede deal heb gesloten obv deze conversatie?

Ik: 'Ik wil neefje en nichtje graag meenemen naar de kermis.
Schoonzus: 'Ze hebben na school niet zoveel tijd, wil je daar echt voor op en neer rijden? (half uur enkele reis)'
Ik:
S: 'O, wacht, die avond hebben we ouderavond. Weet je wat? Je kunt ze meenemen naar de kermis als je daarna hier blijft babysitten.' Deal?
Ik: 'Deal!'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het verder uitonderhandeld. En eindigde dus met drie kinderen (5,4 en 1) op de kermis, waarbij opa en oma als troeven werden ingezet.

Aangezien ik iets later thuis was dan gepland mocht ik ze vervolgens in mijn eentje naar bed brengen.
'Nummer 4 (één maand oud) slaapt, die geeft geen piepje'.

En die begon dus te huilen toen ik de andere drie op bed aan het doen was.

Na een hectisch half uurtje waren ze alle vier tevreden en/of slapende en heb ik mijn inimini neefje nog uitgebreid kunnen knuffelen.
En de kermis was ook gezellig.

Maar evengoed blij dat ik thuis ben!

Antwoord op de OP: nee. Nooit geweest ook. Volgens mij breek ik al mijn botten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 september 2009 @ 21:55:46 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73194965
de grote schoonmaak is gelukt
en t is wederom gelukt om huisgenooit aan t janken te krijgen

en waarom omdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 28 september 2009 @ 21:59:47 #172
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_73195130
Wintersport? No way!

Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  maandag 28 september 2009 @ 22:00:28 #173
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73195153
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Wintersport? No way!

Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag
Van Harte!
  maandag 28 september 2009 @ 22:00:54 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73195173
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:

en waarom omdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35

Hey, praktisch vraagje peepz, wij gaan binnenkort als in binnen nu en een jaar waarschijnlijk samen wonen.

Hoe de neuk gaat dat nou precies in zn werk Ik heb nog nooit samen gewoond, hij ook niet

Do's, don'ts puhlease. Ooh en hebben we een samenlevingscontract nodig? Die krengen zijn duur of is trouwens goeikoper. Kortom ; samenwoon advies
  maandag 28 september 2009 @ 22:01:05 #175
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73195178
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:

en dat is dan 35

Is mij ook wel es overkomen, maar dan trek je toch het hele bakje er ff uit?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')