quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja voor school. Ik heb eerst dos moeten doen, menu maken enzo, toen 98 installen, toen een upgrade naar ME. Toen een schone install windows 2000 server, en nu XP. Ik heb o.a office te installeren in mijn "pakket" en antivirus
ooh en ook nog fedora
quote:Op maandag 28 september 2009 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dora leert onze kinders Engels.
In het Engels is stop stop, zeg maar eens stop!
Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoordenquote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe. DOS
format c:
Da's niet zo moeilijk toch? Een verse windows install lukt mij ook nog wel.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Nok tuurlijk is dr wel een douche, ik moet wel kunnen Lushen op Texel
Niet alleen ME en 98 is achterhaald, om maar te zwijgen over DOSquote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Ravage het volgende:
[..]
Waarom moet je leren om van 98 naar ME te upgraden? Het enige dat je daarvan leert is denk ik hoe slecht Windows ME is. Het lijkt me inmiddels aardig gedateerde materie..
Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.quote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]Er is toch wel meer dat je leert op die opleiding, hoop ik? Dat lijkt me toch een beetje een curriculum dat je allang weet en kent, of zit ik er nou helemaal naast?
Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis appel ei werk. En dan heb je domme vragen erbij, waarvan je gewoon de windows installatie moet volgen, want in die dia´s staan de antwoorden! voorbeeld van nog zo'n andere achterlijke vraag ;
Wat is de functie van de optie driver rollback?
Of ; Wat is de voornaamste reden dat XP op een ouder syssteem ws niet werkt.! x2200
Multimeters zijn vet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is appel ei werk voor mij. Dos had ik moeite mee, nooit mee gewerkt. Ver voor mijn tijd. Maar naar wat uitleg snap ik dat nu ook wel. En de rest is peanuts, afgezien van fedora.. maar daar hebben we google voor.
Verder leren we assemblageJa, weer zoiets wat ik al ken
. ECDL
ook iets wat ik al kon, en we hebben o.a hardware vakken. Waarvan ik aan sommige dingen nog wel eens wat heb. Maar de meeste niet. Dan moet je solderen of een utp kabel maken
of wat dingen doormeten met een multimeter
!
Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestondquote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Draait vast heul soepeltjes op een 386 toch?![]()
En als je nog nooit een PC hebt aangezet, waarom ga je dan in godesnaam ICT doen. Da's net zoiets als een kok worden terwijl je water laat aanbranden.
"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huisquote:Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Multimeters zijn vet.![]()
Zat ik altijd mee te kloten bij techniek. Geniale apparaten.
En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is echt erg hoor met de kneusjes. Er was iemand die uitleg over VMWARE kreeg. Heb ik ook gehad, maar zoals natuurlijk heb ik daar wel eens mee gestoeid. Mijn god, die vent was helemaal door het dolle heen dat zoiets als VMware bestondHanden voor zn gezicht echt zo van " ow god ja! ik heb het!"
En maar stoer doen en piepen dattie windows XP nu in VMware kon installen en dan had ie 2! machines.
Datzelfde kneusje moest gaan solderen. Helemaal hyper want dat vond hij geweldig en had hij nog noooooit gedaan. "OMG OMG IK GA SOLDEREN" wij allemaal zo van "WTF, heb jij je medicatie niet genomen ofzo?"
Het soldeerwerk is belachelijk. Je zou verwachten dat je printplaten moet solderen. Je moet letters maken van de opleiding, en die solderen op een onder en boven stangquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan met trillende handjes z'n soldeerwerk verkloten.
Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja is een VET moeilijke opdracht. Je moet op de gesoldeerde stukjes gaan staan aan links, en dan kijken bij rechts bij welke kleur draad het lampje gaat branden. Hier staat 1.5u voor" 10 min was ik klaar en ging ik weer naar huis
En ook belachelijke dingen dat je moet weten hoe een zip drive eruit ziet, wat je ermee kan, ect. Zip drive, come on
Ik vraag het me ook afquote:Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie sowieso nog wel iets met de huidige techniek?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af
IPV dat ze dan ook gelijk vista en 7 hadden opgenomen in het software aanbod. Als je deze opleiding af hebt kun je helpdesk medewerker worden. Isch mooi, want kneusjes gaan niet zelf vista enzo verkennen. Dus dr belt dan iemand met een probleem over vista of 7... ja dan hebbie probleem
we gaan maar tot XP
quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb,. De basisschool was een grotere uitdaging.
Morgen toch maar even bellen denk ik
quote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik een goede deal heb gesloten obv deze conversatie?
Ik: 'Ik wil neefje en nichtje graag meenemen naar de kermis.
Schoonzus: 'Ze hebben na school niet zoveel tijd, wil je daar echt voor op en neer rijden? (half uur enkele reis)'
Ik:![]()
S: 'O, wacht, die avond hebben we ouderavond. Weet je wat? Je kunt ze meenemen naar de kermis als je daarna hier blijft babysitten.' Deal?
Ik: 'Deal!'![]()
Ik heb het verder uitonderhandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eindigde dus met drie kinderen (5,4 en 1) op de kermis, waarbij opa en oma als troeven werden ingezet.
Aangezien ik iets later thuis was dan gepland mocht ik ze vervolgens in mijn eentje naar bed brengen.
'Nummer 4 (één maand oud) slaapt, die geeft geen piepje'.
En die begon dus te huilen toen ik de andere drie op bed aan het doen was.![]()
Na een hectisch half uurtje waren ze alle vier tevreden en/of slapende en heb ik mijn inimini neefje nog uitgebreid kunnen knuffelen.![]()
En de kermis was ook gezellig.
Maar evengoed blij dat ik thuis ben!
Antwoord op de OP: nee. Nooit geweest ook. Volgens mij breek ik al mijn botten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Van Harte!quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Wintersport? No way!![]()
![]()
Ik heb een blij: Ik heb een nieuwe job, startende aankomende donderdag![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
en t is wederom gelukt omhuisgenooit
aan t janken te krijgen
en waaromomdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Ynske het volgende:de grote schoonmaak is gelukt
en t is wederom gelukt omhuisgenooit
aan t janken te krijgen
en waaromomdat we m erop aanspraken dat hij geen waspoeder in t bakje van de wasverzachter moet doen, dr stond nl schimmel in
en dat is dan 35![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |