Boeie. Het is JOUW NIEUWE auto!quote:Op maandag 28 september 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Alstie gepoetst is plaats ik wel een foto![]()
En dan denken jullie " WTF, is ze daaaaaar nou zo jubelig om"
Uiteraard.quote:Op maandag 28 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik las het topic ook al. Ik lees het wel als je dit seizoen opnieuw gastouder wordt. Dan geef j ehier wel een linkje, toch.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen dat ze denken íets te winnen met dat soort gedrag
Ik zal er wel te simpel voor zijn
Sterkte Maes; je mag me het nummer wel PM-men, dan SMS ik ff terug voor je
Mwah, dat jarenlange zieke lastigvallen wat dat wijf doet (heb er regelmatig bijgezeten en heb ook de 'eer' gehad haar live te ontmoeten) is dan niet levensbedreigend, maar wel iets om letterlijk ziek van te wordenquote:Op maandag 28 september 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
@Maes, gelukkig is een sms-aanval op zich niet levensbedreigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik verlang terug naar de tijd dat mijn leven nog zo lekker saai was en het enige waar ik me druk om maakte was 'passen er wel 1200 keukenrollen in een busje'quote:
Kan ik me voorstellen. Maar dat komt wel weer. Echt!quote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat mijn leven nog zo lekker saai was en het enige waar ik me druk om maakte was 'passen er wel 1200 keukenrollen in een busje'
Nou, saai; dat was toch een behoorlijk serieus probleem heurquote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat mijn leven nog zo lekker saai was en het enige waar ik me druk om maakte was 'passen er wel 1200 keukenrollen in een busje'
*knuffel van Pagan, Strega, drie honden en zes katten*quote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
afleiding zoeken en verder valt er weinig anders te doen eigenlijk...quote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, dat jarenlange zieke lastigvallen wat dat wijf doet (heb er regelmatig bijgezeten en heb ook de 'eer' gehad haar live te ontmoeten) is dan niet levensbedreigend, maar wel iets om letterlijk ziek van te wordenDat is het ook. Maar het is zo absurd dat het jezelf beter doet als je het op de hak neemt. Boos, verdrietig en ziek worden kost heel erg veel energie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zeg ik nu ook tegen Maes: zij verliest een boel energie door al die haat. Neem het op de hak voor jezelf en laat die negativiteit niet op je dumpen.
Voor jou, Greys, heb ik maar een ding:
Voor alle andere dingen is het nog veel te vroeg in de situatie.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Het is wel verleidelijk...quote:Op maandag 28 september 2009 12:28 schreef Maes het volgende:
Ach ja vervelend terug doen gaat niet zo makkelijk. Ik ga WEL een nieuw nummer aanvragen.
Bleh, ik wil ook terug naar de hondjes en poesjes (en paard) van het dierenthuis.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, wat was de tijd toch mooi toen we nog jong en klein waren, en het enige waar je je druk over maakte was of je voetbalplaatjes of een lollie van de gulden uit het boodschappenkarretje zou kopen.
[/nostalgie]
Moet je d'r niet nog even iets vals-achtigs bij zeggen over 'eeuwen geleden' enzo?quote:Op maandag 28 september 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, wat was de tijd toch mooi toen we nog jong en klein waren, en het enige waar je je druk over maakte was of je voetbalplaatjes of een lollie van de gulden uit het boodschappenkarretje zou kopen.
[/nostalgie]
Sowieso samen in een tentje is al therapeutischquote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk...
Laten we een tentje opzetten bij DHT en dan de hele dag hondjes en katjes gaan aaien. Werkt vast therapeutisch
Ik kan ook wel een beetje lief doen soms hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
VMW!![]()
En oh-oh, goed dat je die kerel op zijn nummer hebt gezet!![]()
[..]
Moet je d'r niet nog even iets vals-achtigs bij zeggen over 'eeuwen geleden' enzo?![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Maes het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af heeft iemand dat paard eigenlijk gezien?
Ik heb alleen zijn huis gezien.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]jaaaaa, we hebben hem gezocht, Pepito. Een mooi klein grijs paardje. Isdatzo, Jan, EW en ik hebben hem gezien in de uiterste hoek achter de vennetjes.
Voor sommigen wellicht. Ik ga volledig over de emmer als ik in een tentje moetquote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef Maes het volgende:
Sowieso samen in een tentje is al therapeutisch
That's the spirit! Tentje, emmer.. wie heeft er rukhutten (met sanitair) nodig?quote:Op maandag 28 september 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor sommigen wellicht. Ik ga volledig over de emmer als ik in een tentje moet
Precies, rukhutten of ruktenten....quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit! Tentje, emmer.. wie heeft er rukhutten (met sanitair) nodig?
Sorry, maar hier moest ik toch wel ff om giechelenquote:Op maandag 28 september 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Over de plasemmer?quote:Op maandag 28 september 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woon je in een koophuis?quote:Op maandag 28 september 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb een spoor roestwater door de gang, een monteur in de kruipruimte en een nieuw expansievat.![]()
Ik vraag me af hoe duur dit grapje gaat worden.
Japs. Toen ik nog huurde werd het jaarlijks keurig door de woningebouw gedaan.quote:
Dat valt me nog alleszins mee hoor! Ik dacht aan veel hogere bedragen. Maar goed geld ophoesten blijft stomquote:Op maandag 28 september 2009 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Toen ik nog huurde werd het jaarlijks keurig door de woningebouw gedaan.
De monteur wist me te vertellen dat een vat zo'n 40 euro kost. Is overheen te komen. En ik kan er beter nu achterkomen dan waneer het vriest en ik in de kou zit.
Nee mop, dat was een witte kat die verderop in de bosjes zat, waar Re met zijn camera op ging 'jagen'.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een beetje lief doen soms hoor![]()
We hebben dat paard wél gezien toch? Nu ga ik ook twijfelen. Z'n stal iig wel, die was bij dat gebied wat met stroomhekken omheind was. Dat beest stond toch stukkie verder op? Of niet?
Ik moest er ook om giechelen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sorry, maar hier moest ik toch wel ff om giechelen![]()
Ik hoop van harte dat die tijd weer heul snel komt
Oh jak, daar weet ik nog een vies verhaal overquote:
Met mij toch wel??quote:Op maandag 28 september 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owjah das waar...quote:Op maandag 28 september 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, dat was een witte kat die verderop in de bosjes zat, waar Re met zijn camera op ging 'jagen'.
Dat heule peerd hebben wij niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, voor de gezellie. Maar kamperen...quote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Maes het volgende:
Met mij toch wel??
quote:Ik kan me herinneren de eerste keer met meneer Maes in een tent en ik wilde weten: waar is het stopcontact voor m'n fohn??![]()
![]()
Camperen? Beter niet met mij
Da's oh-oh.quote:Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef Pagan het volgende:
Kamperen=creperen in mijn beleving, doe mij maar een huisje waar alles in zit en de honden mee mogen.
Wie ging er trouwens naar Texel binnenkort met (zes?) honden? Wij willen binnenkort er ook ff tussenuit, maar dan moeten de honden wel meemogen.
Dat was oh ohquote:Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef Pagan het volgende:
Kamperen=creperen in mijn beleving, doe mij maar een huisje waar alles in zit en de honden mee mogen.
Wie ging er trouwens naar Texel binnenkort met (zes?) honden? Wij willen binnenkort er ook ff tussenuit, maar dan moeten de honden wel meemogen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben es slapend met luchtbed en al in een onweersbui uit een tent gedreven.
Dat was voor mij ook de druppel.
En kamperen op festivals, dat je midden in de nacht je tent in wil en dat dr iemand in je tent heeft zitten schijten.
Nou, heel die tent laten staan, handtas mee en in de auto naar huis hoor, dikke doei dag!
De buren op de camping waren anders erg boos op mequote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Elies, ik weet nog dat je dit vertelde in Slank. Ik heb wel even zogezeten hoor. Maar whatever works for you toch?
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
En kamperen op festivals, dat je midden in de nacht je tent in wil en dat dr iemand in je tent heeft zitten schijten.
Nou, heel die tent laten staan, handtas mee en in de auto naar huis hoor, dikke doei dag!
Daarom...laat ze lekker zeuren zegquote:Op maandag 28 september 2009 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De buren op de camping waren anders erg boos op me
Alsof de beeb niet mee mocht naar het hotel; de beeb wílde niet mee naar het hotel
Nou ja; ik ben blij dat wij ons hier bijzonder gelukkig bij voelen. Wat de rest ervan vindt kan me dan wat minder boeien
Twas een oude tent van mijn ouders die we altijd voor festivals gebruikten, mooi dat we die niet gingen schoonmaken. En die luchtbedden en die slaapzakken ook niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb het nu wel over heeeeeeeel lang geleden, en idd ook Pinkpop, Wechter, Pukkelpop.quote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit dat soort verschrikken gehad, en heb toch wel al op 10+ grote festivals gekampeerd (Lowlands, Pinkpop, Rock Werchter)
Hell noquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik een goede deal heb gesloten obv deze conversatie?
Vast ook tig spinnen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb wel es een reuzenpad in m'n tent gehad, maar er heeft gelukkig nog nooit iemand in m'n tent gescheten of gekotst
Hah ja , toen was ik 15 en toen vond ik dat nog niet zo erg als ik dat nu zou vinden hoor!quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Liever vier kinderen in een schoon huis dan een ondergescheten, gekotste of gewoon natte tent.
The horror, the horror!quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Bij mn zusje is op Lowlands eens om 5 uur 's ochtends de tent opengeritst, en een vreemde stak zijn kop naar binnen en kotste zo die tent in.
Ik was al bijna blij dat we niet IN die tent zaten toen er in gescheten werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het niet weten, moet 5 oktober naar de chirurg om nieuwe operatie af te spreken.quote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Greys ook nog even een knuffel geven hier![]()
![]()
En Maes, jij ook succes ermee, ben je mooi klaar mee zeg.
Ik ben gisteren op hondenshow bedreigd door een vent ( en alle beschuldigingen waren ook nog vals, ik wist niet eens wie die man was ) , maar die heb ik meteen zo hard te kakken gezet op ons forum dat ie nooit meer iemand durft te bedreigen![]()
Oh en die vleesetende bacterie, zoiets is vreselijk, daar is mijn neef van 19 na een simpele knieoperatie aan overleden...
Ja, dat zeker te erg voor woorden. Stregaquote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Mijn neef had een hele simpele knieblessure, opgelopen met zaalvoetbal.
Doodsimpele poliklinische operatie, gipsje er om en naar huis.
Tot ie na 2 dagen echt niet meer kon van de pijn.
Dokter vond hem een aansteller, ze maakten het gips pas te laat open ( hij moest niet zo miepen en maar een pijnstillertje nemen ) en toen bleek zijn hele been daar zwart. Been geamputeerd, goede hoop dat ze op tijd waren maar uiteindelijk was hij na een week overleden![]()
Afschuwelijk was het, hij was 1 jaar ouder dan ik, het is dus al best lang geleden, maar zoiets vergeet je nooit.
Geroosterd broodquote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef Ynske het volgende:k heb een broodrooster gekocht
geen kleffe/oude boterhammen meer sochtends
Ambtenaarquote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga d'r maar weer eens een eind aan breien
Oohh, ik zou echt niet meer zonder kunnen. Gewoon brood is niet te eten maar bruin brood uit t broodrooster,quote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef Ynske het volgende:
k heb een broodrooster gekocht
geen kleffe/oude boterhammen meer sochtends
k heb er heel lang tegenaangehikt maar ben er echt blij mee nuquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, ik zou echt niet meer zonder kunnen. Gewoon brood is niet te eten maar bruin brood uit t broodrooster,
Ik kan plannen tot ik een ons weeg, maar voor 17 uur kom ik de deur niet uit hoorquote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar!
Gewoon goed plannen![]()
Ach tis nu gewoon rustig, dan ga ik hier niet de minuutjes weg zitten kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan plannen tot ik een ons weeg, maar voor 17 uur kom ik de deur niet uit hoor
En heul vroeg opstaan, toch?quote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar!
Gewoon goed plannen![]()
Jij begint toch om 9 uur?quote:
Draakjequote:Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef draculettetje het volgende:
goede middag!
Hoe gaat het hier?
hey greys![]()
ow ja eten koken, zal zo vlees eens uit de vriezer halenquote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Draakje![]()
Alles oke...zo eerst de lasagne alvast klaarmaken en dan weer met de auto spelen
Ik gaf antwoord voor Loveless!quote:Op maandag 28 september 2009 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij begint toch om 9 uur?
Bedacht laatst nog toen je je wekker-snoozeschema postte dat ik bij jouw opsta-tijd al een kwartier aan het werk ben
Alvast heeeel veel plezier, laat je ons weten hoe het was?quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar Texel, maaaaaandag al
En idd met 6 honden![]()
En kamperen, dat wil ik alleen zoals Ing.
En zoals Elies het doet zou ik t ook nog wel kunnen
zeelandquote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste en laatste echte kampeervakantie ooit was trouwens toen ik 13 was en mijn zusje 11 en mijn broertje net een jaar. We zouden eerst niet op vakantie gaan omdat mn broertje zo klein was en wij te groot werden voor kinderdingen.
Gingen we last minute toch twee weken leuk op de camping in Zeeland in een stacaravannetje.
En de hond mocht ook es mee op vakantie!
Twee weken lang in de stromende regen op een camping vol bejaarden met een keffende hond en een krijsende baby en twee vechtende tienermeiden in een piepkleine caravan zonder tv, waar het kabaal dat de regen non stop op dat dak maakte al het andere kabaal nog wist te overstemmen, dat was echt geen pretje.
Daarna zijn we ook nooit meer met mijn ouders op vakantie geweest![]()
Mn broertje heeft jarenlang gekampeerd met mijn ouders, maar wij mochten dan altijd de weekenden en vakanties alleen thuisblijven, dat was hemels![]()
Wij gingen tot mijn broerte kwam altijd gewoon twee keer per jaar op vliegvakantie met het hele gezin
Dat snapte ik wel heurquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord voor Loveless!
Hij staat volgens mij altijd best heel erg akelig vroeg op, zoiets begreep ik een keer!
Dan mag je ook best eerder naar huis.
En ik begin om negen uur idd!
Een hele mooie Honda Accord, we zijn nu al vriendjesquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Hoi Draak!
Ing, ik heb in alle consternatie helemaal gemist wat voor auto je hebt![]()
![]()
* Ynske gaat bij Greys etenquote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond ovenpasta met salami en champignons enzo.
Ik vind Zeeland saaiquote:Op maandag 28 september 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Heel vruugah gingen wij ook altijd naar Zeeland. Ik heb nog steeds een zwak voor Zoutelande.
Ohhh ja, geweldig vond ik dat. Voelde ik me ook reuze zelfstandig enzoquote:
Wij gingen vliegenquote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Joegoslavië. Daar zijn we als gezin ook vaak geweest.
Met de autoslaaptrein!![]()
Geweldig, dan had je je eigen kamertje in de trein. En dan met je blote voeten tegen het raam aan liggen 's ochtends vroeg als de trein bij Salzburg kwam en er kantoormannen op de perrons stonden
Dat jij dan nog in bed lag! Aankomst in Ljubljana en dan nog een paar uur rijden naar de camping.
Altijd kwamen we in de bergen achter een trage caravan te zitten en dan zong mijn vader:
Met Mirannnnnn
naar Pirannnnn
achter een klerecaarrrrravannnnn
Those were the days!
quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Joegoslavië. Daar zijn we als gezin ook vaak geweest.
Met de autoslaaptrein!![]()
Geweldig, dan had je je eigen kamertje in de trein. En dan met je blote voeten tegen het raam aan liggen 's ochtends vroeg als de trein bij Salzburg kwam en er kantoormannen op de perrons stonden
Dat jij dan nog in bed lag! Aankomst in Ljubljana en dan nog een paar uur rijden naar de camping.
Altijd kwamen we in de bergen achter een trage caravan te zitten en dan zong mijn vader:
Met Mirannnnnn
naar Pirannnnn
achter een klerecaarrrrravannnnn
Those were the days!
vanmorgen perzikken ranja en een boterham met pasta, en later theequote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat hebbie in je mond gehad dan Ynske?![]()
Oh jaaaaaaquote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef draculettetje het volgende:
cevapcici ofzoiets eten in joegoslavie!
Heb je niet een gaatje in je kies over wat ontstoken tandvlees oid?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanmorgen perzikken ranja en een boterham met pasta, en later thee
als je t verhaal leest van die pijnboompitten reactie zou je zeggen, da is t
maar laat ik die dingen al meer als n maand niet meer gegeten hebben
JAHAA zullen we weer terug gaan>quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa
En mesano meso ofzo (mixed grill).
En sladoled (ijs). Dwa sladoled molim
Oh nee dat kon bij ons niet, want wij moesten persé de auto mee en een mega grote bungalowtentquote:
Nee, want die rijmden niet zo lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En je moeder en zusje werden niet genoemd in deze carnavalskrakert ?
geen pijn ergens in mond, en maand geleden was nog alles okquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je niet een gaatje in je kies over wat ontstoken tandvlees oid?
Dat kan soms ook zo'n heerlijke dooie rattensmaak geven.
Wij zaten meestal richting Piran. Maar ook in Bled bij dat grote meer en bij Lipiza omdat ik helemaal een echt paardenmeisje was vroeger en dus ook de Lipizaners moest bekijkenquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
JAHAA zullen we weer terug gaan>
wij waren dan in novi vinodolski!
Neeeeeee, van die (nep)Adidasjes volgens mij, knalrood met witte strepen langs de zijkant van mijn broek enzo!quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Van die foute glimmende trainingspakjes met paars, roze, groen enzo?![]()
Hadden jullie zeker ook standaard Wetties in de auto liggen; zo'n wit bakje met een blauw klepje.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef draculettetje het volgende:
ik vond ronja een beetje te stil terwijl ik achter de pc zat
geloof dat ze aan het bijkomen is van ons rondje uit
[ afbeelding ]
hier wel wettiesquote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Van die foute glimmende trainingspakjes met paars, roze, groen enzo?![]()
Hadden jullie zeker ook standaard Wetties in de auto liggen; zo'n wit bakje met een blauw klepje.
Verwend nest!quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten in hotelsWij deden nie kamperen nie
Whehehe erg he, heb je er ook nog een trauma van?quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wij moesten ook altijd trainingspak aan
hebben wij nooit gedaan, ja met mn ex toen ik 24 was, en meteen de zwaarste piste afgestuurd werdquote:Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk gingen wij meer op wintersport, later meer kamperen met de paradiso
da's ook niet echt een beste manier om te beginnen neequote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben wij nooit gedaan, ja met mn ex toen ik 24 was, en meteen de zwaarste piste afgestuurd werd
jankend beneden gekomen, pols vernaggeld
mij krijg je niet meer op die dingen
Doen!quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef draculettetje het volgende:
al twijfel ik nog of ik niet snel naar de lidl cross om de cevapcici te gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |