Da's oh-oh.quote:Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef Pagan het volgende:
Kamperen=creperen in mijn beleving, doe mij maar een huisje waar alles in zit en de honden mee mogen.
Wie ging er trouwens naar Texel binnenkort met (zes?) honden? Wij willen binnenkort er ook ff tussenuit, maar dan moeten de honden wel meemogen.
Dat was oh ohquote:Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef Pagan het volgende:
Kamperen=creperen in mijn beleving, doe mij maar een huisje waar alles in zit en de honden mee mogen.
Wie ging er trouwens naar Texel binnenkort met (zes?) honden? Wij willen binnenkort er ook ff tussenuit, maar dan moeten de honden wel meemogen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben es slapend met luchtbed en al in een onweersbui uit een tent gedreven.
Dat was voor mij ook de druppel.
En kamperen op festivals, dat je midden in de nacht je tent in wil en dat dr iemand in je tent heeft zitten schijten.
Nou, heel die tent laten staan, handtas mee en in de auto naar huis hoor, dikke doei dag!
De buren op de camping waren anders erg boos op mequote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Elies, ik weet nog dat je dit vertelde in Slank. Ik heb wel even zogezeten hoor. Maar whatever works for you toch?
quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef oh-oh het volgende:
En kamperen op festivals, dat je midden in de nacht je tent in wil en dat dr iemand in je tent heeft zitten schijten.
Nou, heel die tent laten staan, handtas mee en in de auto naar huis hoor, dikke doei dag!
Daarom...laat ze lekker zeuren zegquote:Op maandag 28 september 2009 14:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De buren op de camping waren anders erg boos op me
Alsof de beeb niet mee mocht naar het hotel; de beeb wílde niet mee naar het hotel
Nou ja; ik ben blij dat wij ons hier bijzonder gelukkig bij voelen. Wat de rest ervan vindt kan me dan wat minder boeien
Twas een oude tent van mijn ouders die we altijd voor festivals gebruikten, mooi dat we die niet gingen schoonmaken. En die luchtbedden en die slaapzakken ook niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb het nu wel over heeeeeeeel lang geleden, en idd ook Pinkpop, Wechter, Pukkelpop.quote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit dat soort verschrikken gehad, en heb toch wel al op 10+ grote festivals gekampeerd (Lowlands, Pinkpop, Rock Werchter)
Hell noquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik een goede deal heb gesloten obv deze conversatie?
Vast ook tig spinnen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb wel es een reuzenpad in m'n tent gehad, maar er heeft gelukkig nog nooit iemand in m'n tent gescheten of gekotst
Hah ja , toen was ik 15 en toen vond ik dat nog niet zo erg als ik dat nu zou vinden hoor!quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Liever vier kinderen in een schoon huis dan een ondergescheten, gekotste of gewoon natte tent.
The horror, the horror!quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Bij mn zusje is op Lowlands eens om 5 uur 's ochtends de tent opengeritst, en een vreemde stak zijn kop naar binnen en kotste zo die tent in.
Ik was al bijna blij dat we niet IN die tent zaten toen er in gescheten werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |