zeelandquote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste en laatste echte kampeervakantie ooit was trouwens toen ik 13 was en mijn zusje 11 en mijn broertje net een jaar. We zouden eerst niet op vakantie gaan omdat mn broertje zo klein was en wij te groot werden voor kinderdingen.
Gingen we last minute toch twee weken leuk op de camping in Zeeland in een stacaravannetje.
En de hond mocht ook es mee op vakantie!
Twee weken lang in de stromende regen op een camping vol bejaarden met een keffende hond en een krijsende baby en twee vechtende tienermeiden in een piepkleine caravan zonder tv, waar het kabaal dat de regen non stop op dat dak maakte al het andere kabaal nog wist te overstemmen, dat was echt geen pretje.
Daarna zijn we ook nooit meer met mijn ouders op vakantie geweest![]()
Mn broertje heeft jarenlang gekampeerd met mijn ouders, maar wij mochten dan altijd de weekenden en vakanties alleen thuisblijven, dat was hemels![]()
Wij gingen tot mijn broerte kwam altijd gewoon twee keer per jaar op vliegvakantie met het hele gezin
Dat snapte ik wel heurquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord voor Loveless!
Hij staat volgens mij altijd best heel erg akelig vroeg op, zoiets begreep ik een keer!
Dan mag je ook best eerder naar huis.
En ik begin om negen uur idd!
Een hele mooie Honda Accord, we zijn nu al vriendjesquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Hoi Draak!
Ing, ik heb in alle consternatie helemaal gemist wat voor auto je hebt![]()
![]()
* Ynske gaat bij Greys etenquote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond ovenpasta met salami en champignons enzo.
Ik vind Zeeland saaiquote:Op maandag 28 september 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Heel vruugah gingen wij ook altijd naar Zeeland. Ik heb nog steeds een zwak voor Zoutelande.
Ohhh ja, geweldig vond ik dat. Voelde ik me ook reuze zelfstandig enzoquote:
Wij gingen vliegenquote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Joegoslavië. Daar zijn we als gezin ook vaak geweest.
Met de autoslaaptrein!![]()
Geweldig, dan had je je eigen kamertje in de trein. En dan met je blote voeten tegen het raam aan liggen 's ochtends vroeg als de trein bij Salzburg kwam en er kantoormannen op de perrons stonden
Dat jij dan nog in bed lag! Aankomst in Ljubljana en dan nog een paar uur rijden naar de camping.
Altijd kwamen we in de bergen achter een trage caravan te zitten en dan zong mijn vader:
Met Mirannnnnn
naar Pirannnnn
achter een klerecaarrrrravannnnn
Those were the days!
quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, Joegoslavië. Daar zijn we als gezin ook vaak geweest.
Met de autoslaaptrein!![]()
Geweldig, dan had je je eigen kamertje in de trein. En dan met je blote voeten tegen het raam aan liggen 's ochtends vroeg als de trein bij Salzburg kwam en er kantoormannen op de perrons stonden
Dat jij dan nog in bed lag! Aankomst in Ljubljana en dan nog een paar uur rijden naar de camping.
Altijd kwamen we in de bergen achter een trage caravan te zitten en dan zong mijn vader:
Met Mirannnnnn
naar Pirannnnn
achter een klerecaarrrrravannnnn
Those were the days!
vanmorgen perzikken ranja en een boterham met pasta, en later theequote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat hebbie in je mond gehad dan Ynske?![]()
Oh jaaaaaaquote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef draculettetje het volgende:
cevapcici ofzoiets eten in joegoslavie!
Heb je niet een gaatje in je kies over wat ontstoken tandvlees oid?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanmorgen perzikken ranja en een boterham met pasta, en later thee
als je t verhaal leest van die pijnboompitten reactie zou je zeggen, da is t
maar laat ik die dingen al meer als n maand niet meer gegeten hebben
JAHAA zullen we weer terug gaan>quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa
En mesano meso ofzo (mixed grill).
En sladoled (ijs). Dwa sladoled molim
Oh nee dat kon bij ons niet, want wij moesten persé de auto mee en een mega grote bungalowtentquote:
Nee, want die rijmden niet zo lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En je moeder en zusje werden niet genoemd in deze carnavalskrakert ?
geen pijn ergens in mond, en maand geleden was nog alles okquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je niet een gaatje in je kies over wat ontstoken tandvlees oid?
Dat kan soms ook zo'n heerlijke dooie rattensmaak geven.
Wij zaten meestal richting Piran. Maar ook in Bled bij dat grote meer en bij Lipiza omdat ik helemaal een echt paardenmeisje was vroeger en dus ook de Lipizaners moest bekijkenquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
JAHAA zullen we weer terug gaan>
wij waren dan in novi vinodolski!
Neeeeeee, van die (nep)Adidasjes volgens mij, knalrood met witte strepen langs de zijkant van mijn broek enzo!quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Van die foute glimmende trainingspakjes met paars, roze, groen enzo?![]()
Hadden jullie zeker ook standaard Wetties in de auto liggen; zo'n wit bakje met een blauw klepje.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef draculettetje het volgende:
ik vond ronja een beetje te stil terwijl ik achter de pc zat
geloof dat ze aan het bijkomen is van ons rondje uit
[ afbeelding ]
hier wel wettiesquote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Van die foute glimmende trainingspakjes met paars, roze, groen enzo?![]()
Hadden jullie zeker ook standaard Wetties in de auto liggen; zo'n wit bakje met een blauw klepje.
Verwend nest!quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten in hotelsWij deden nie kamperen nie
Whehehe erg he, heb je er ook nog een trauma van?quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wij moesten ook altijd trainingspak aan
hebben wij nooit gedaan, ja met mn ex toen ik 24 was, en meteen de zwaarste piste afgestuurd werdquote:Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk gingen wij meer op wintersport, later meer kamperen met de paradiso
da's ook niet echt een beste manier om te beginnen neequote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben wij nooit gedaan, ja met mn ex toen ik 24 was, en meteen de zwaarste piste afgestuurd werd
jankend beneden gekomen, pols vernaggeld
mij krijg je niet meer op die dingen
Doen!quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef draculettetje het volgende:
al twijfel ik nog of ik niet snel naar de lidl cross om de cevapcici te gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |