quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwaai es ff terug naar je vriendin en je a.s. kind ja
Nee, MIJN!!quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Ravage het volgende:
[..]
Kun je me de zure matten even aangeven
Nou, HIJ wilde zelf graag eventueel dat huis kopen. Leek mij ook wel fijn, mocht het dan fout gaan, hebben we dat gezeik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zorg iig dat je een baan hebt met een vast contract en een beetje sparen kan ook geen kwaad voor je een huis koopt![]()
Ik klink ineens verdacht veel als m'n ouders...en wat heb ik goed naar ze geluisterd
Grapjas. Ik moet nog 20 opdrachten en een 11 weken stage dan ben ik klaarquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm.. zit je dan in het eerste jaar en gaat de verdieping nog komen?
Nope, doen ze helaas niet aan. Ik ga denk hierna of netwerkbeheer of applicatiebeheer doen. En dan in schagen. Eens zien wat ze daar er van bakken.quote:Ik ging er altijd vanuit dat je met MBO Informatica opgeleid wordt tot bijv. systeembeheerder, en dan heb je inderdaad een stuk meer kennis nodig dan alleen de installatie. Als je als school een beetje goede baankansen voor je studenten wil creëren, dan zouden ze bijv. je moeten helpen aan bijv. MCSA of MCSE certificering. Doet je school niet aan vakevaluatie, of andere manieren waarop je ze feedback zou kunnen geven?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=723
Wat goehoed! Gefeliciteeeeerd!quote:Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jobdetails: postkamermedewerker bij de belastingdienst in Eindhoven
Nou opzich ben ik wel te spreken in het algemeen. Ik heb expliciet voor ict flex gekozen, omdat ik dan mn eigen uren kan indelen, maken, ect. Ze zijn totaal niet moeilijk daar. Maar het had wel iets uitdagender gemogen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook niet bijzonder te spreken over het Deltion trouwens, hoor. Als ik nu dezelfde keuzes als 6 jaar geleden zou moeten maken had ik er niet een tweede keer voor gekozen...
Thanx dinnetjequote:Op maandag 28 september 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat goehoed! Gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
![]()
En het is inderdaad de kermis in Weert. Vanmiddag heb ik er ongeveer 1/3 van gedaan. Hadden we nog bijna anderhalf uur voor nodig.
beterschap rockyquote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=723
Trusten Takkedingesquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga voor de laatste keer mn postroute klaarleggen![]()
Truste allemaal!
Nog 1,5 pagina. Tel uit je winst.quote:
Mr T.quote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Thanx dinnetje![]()
Woensdag mag je alles zien samen met mij en Mr. T
![]()
(sh*t, vandaag vergeten bon kamelenderby bij mn ouders uit de krant te knippen)
Goeie vraag.quote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er al duidelijkheid over komende zondag?
Als het niet doorgaat kan ik m'n weekend anders in gaan plannen
Lijsjte in de OP?quote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jup. Muis was sowieso een no-go naar wat ik begreep.
Klopt het lijstje in de OP uberhaupt nog? Das ook wel ff essentieel, als de helft ondertussen andere plannen heeft omdat ze niet meer hadden verwacht dat het doorging...
Plus is het ook wel errug leuk als Greys erbij kan zijn natuurlijk![]()
Ik ga trouwens de bedstee in.
Wat ons betreft verschuiven we het ook. Strega moet de 5e oktober erg vroeg in het ziekenhuis zijn, en is meestal goed kapot als ze een dag ervoor veel in de auto heeft gezeten, en veel drukte. Is toch zo'n 500 km. op en neer vanaf hier. Maare.....we willen jullie wel allemaal graag ontmoeten/zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat mij betreft verschuiven we het, maar dan wel direct een datum stellen.
Ik ben er stiekem al van uit gegaan dat het toch ff niets zou worden eigenlijk![]()
Ik duik er ook in...weekend is weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |