Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoorkolere.
En sowieso, op Texel zit AH en super de boer o.a. Beide haske duur
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?
En als je te laat bent dan moet je weer een boot verder wachten?
Dus als oh-oh dan met de auto (of lees ik het nou weer niet goed?![]()
) gaat boodschappen doen, dan heeft ze toch een probleem?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je bij een "vreemde" supermarkt gaat dan krijg je gelijk zo een lekker vakantiegevoel
Maar zou dan niet zo kunnen zijn dat ze achteraan moet aansluiten voor de boot en dat de boot net voor haar neus vol is? (geen idee of het zo werkt hoor)quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]Ze gaat toch eerst boodschappen doen voordat ze in die rij gaat staan
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]Ze gaat toch eerst boodschappen doen voordat ze in die rij gaat staan
Ik vind mijn oplossing beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:Waar jij je al niet druk om kan maken Greys
![]()
Nog 1 keer zo duidelijk mogelijk.
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
Dan rijden we van Zaandam naar Den Helder, om daar de boot te nemen naar Texel.
Maar die boot die rijd OM het uur ( op het half uur ).
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Nog iets duidelijker ;quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:Waar jij je al niet druk om kan maken Greys
![]()
Nog 1 keer zo duidelijk mogelijk.
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
Dan rijden we van Zaandam naar Den Helder, om daar de boot te nemen naar Texel.
Maar die boot die rijd OM het uur ( op het half uur ).
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Ze gaat op Maandagquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat maar. Je snapt me gewoon niet.
ALS JE DAAR AANKOMT en de boot gaat pas over een uur en je gaat met je auto boodschappen doen, dan heb je kans dat er in de tussentijd al meer mensen aansluiten en dat je niet meer op de boot past op drukke zaterdagen bv en dan moet je alsnog weer een uur wachten.
Maar goed, waar maak ik me inderdaad druk om. Zoek het maar uit ook.
En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.quote:
Wát herkenbaar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Herkenbaar Greys, ik weet hoe je je voelt, dus ik snap je reactie maar tis echt niet nodig hoor
En wat ik bedoel is dat we dus idd niet nog last minute naar die haven gaan racen maar dat we dan liever eerst boodschappen gaan doen en dan rustig gaan wachten in die havenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:17 schreef Morretje het volgende:
Wat Greys bedoelt, is dat als oh-oh besluit boodschappen te gaan doen als de boot net vertrokken is, en daarna in de rij aansluit, misschien alsnog een uur moet wachten omdat er intussen al een hoop anderen aangesloten zijn en ze dus niet meer op de boot past.
nietes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Als het goed is heeft iedereen die zich nog niet in dit topic heeft gemeld vanmorgen nu een pb gehad.
Kijken we vandaaruit wat we doen. Als iedereen van de lijst meegaat hebben we nog een flinke groep. Maar bij veel afzeggers twijfel ik er zelf ook aan of ik dan op en neer wil rijden. Dan wellicht liever op een andere datum een end rijden om met een grote groep te meeten.
Zeg, prima dat je in een crisis zit, en we leven allemaal met je mee. Maar het mag wel even wat minder ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.
Nogmaals, ik ben geen debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |