abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:02:41 #276
163650 Greys
pi_73204760
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. En een uur wachten op die boot is een ellende hoor kolere.

En sowieso, op Texel zit AH en super de boer o.a. Beide haske duur
Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?
En als je te laat bent dan moet je weer een boot verder wachten?
Dus als oh-oh dan met de auto (of lees ik het nou weer niet goed? ) gaat boodschappen doen, dan heeft ze toch een probleem?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:06:13 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73204829
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je moet toch met je auto dan in die rij gaan staan? En dan komen er toch mensen achter je?
En als je te laat bent dan moet je weer een boot verder wachten?
Dus als oh-oh dan met de auto (of lees ik het nou weer niet goed? ) gaat boodschappen doen, dan heeft ze toch een probleem?
Ze gaat toch eerst boodschappen doen voordat ze in die rij gaat staan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:07:06 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73204857
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Als je bij een "vreemde" supermarkt gaat dan krijg je gelijk zo een lekker vakantiegevoel
Ja

Nou ja en deka zit echt midden in het centrum, dus als je snel boodschappen doet en je hebt nog wat anders nodig kun je dat ook gelijk halen
pi_73204873
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar zou dan niet zo kunnen zijn dat ze achteraan moet aansluiten voor de boot en dat de boot net voor haar neus vol is? (geen idee of het zo werkt hoor)
Oplossing: zet er vier hondjes neer, ieder doet alsof hij een autowiel is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:07:57 #280
163650 Greys
pi_73204876
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar dan heeft ze het uur wachten toch niet weggewerkt.
Misschien is het al lang weer anders geregeld daar inmiddels. Ik heb ook in Den Helder gewoond en toen was het zo dat je gewoon eigenlijk ALTIJD wel drie kwartier of een uur moest wachten, omdat je auto dan al in die rij stond. Want als je later kwam (eerst boodschappen doen) had je kans dat anderen je voor waren en je dus weer een boot later moest wachten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:08:03 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73204877
Waar jij je al niet druk om kan maken Greys
Nog 1 keer zo duidelijk mogelijk.
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
Dan rijden we van Zaandam naar Den Helder, om daar de boot te nemen naar Texel.
Maar die boot die rijd OM het uur ( op het half uur ).
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:08:43 #282
163650 Greys
pi_73204896
EDIT: laat maar. Je snapt me gewoon niet.

ALS JE DAAR AANKOMT en de boot gaat pas over een uur en je gaat met je auto boodschappen doen, dan heb je kans dat er in de tussentijd al meer mensen aansluiten en dat je niet meer op de boot past op drukke zaterdagen bv en dan moet je alsnog weer een uur wachten.

Maar goed, waar maak ik me inderdaad druk om. Zoek het maar uit ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73204911
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom met de trein aan in Zaandam, daar word ik opgehaald door een vriendin met de auto.
En aangezien we niet precies weten hoe laat we in Den Helder zijn ( maar wel precies weten hoe laat die boten gaan ) kunnen we beter ipv wellicht wel langer dan een uur ( omdat de boot maar om het uur gaat ) daar in die haven te gaan lummelen eerst onze boodschappen in Den Helder doen.
Dat bepalen we nav onze aankomsttijd in Den Helder. Als die boot een beetje snel gaat als we dr zijn doen we onze boodschappies gewoon op Texel.
Snappie um?
Ik vind mijn oplossing beter.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73205009
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
Hé, zoek het lekker uit!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:13:17 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73205016
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Snappie um?
Nog iets duidelijker ;

De boten vertrekken dus Om half 9, half 10, half 11, half 12, ect. Als oh-oh om 10:35 aankomt in DH, moet ze dus wachten tot 11:30 voordat dr boot weer gaat. Dan kan ze beter die 55 min die ze anders moet wachten, besteden aan boodschappen en zorgen dat ze om 11:30 in de haven rij staat
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:14:07 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73205045
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat maar. Je snapt me gewoon niet.

ALS JE DAAR AANKOMT en de boot gaat pas over een uur en je gaat met je auto boodschappen doen, dan heb je kans dat er in de tussentijd al meer mensen aansluiten en dat je niet meer op de boot past op drukke zaterdagen bv en dan moet je alsnog weer een uur wachten.

Maar goed, waar maak ik me inderdaad druk om. Zoek het maar uit ook.
Ze gaat op Maandag dan is die boot niet druk. En heb je de capaciteit van de Teso gezien? Daar passen echt vet veel auto's in.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:15:21 #287
163650 Greys
pi_73205069
Ik ben niet ACHTERLIJK ofzo hoor, oh-oh en Q?????

Ik zeg alleen dat als je de boot van 11.30 uur wilt hebben MET JE AUTO (daar is een beperkt aantal plekken voor) en jij gaat om 11.30 uur in de rij staan dat het op drukke dagen kan zijn dat je dus te laat bent (te ver naar achter in de rij staat) en op de volgende boot moet wachten.

Echt, vaak genoeg meegemaakt daar. Sjongejonge.
Ik wil haar dat alleen maar besparen en jullie doen alsof ik een debiel ben ofzo.
'Nog één keer dan'... 'nog wat duidelijker dan'. Echt....

Tot later maar weer, ik trek dit echt niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:15:24 #288
176471 oh-oh
pi_73205071
Psies, het hangt gewoon net ff dr vanaf hoe laat we aankomen.
Stel we rijden pas daar rond 10.15, dan halen we die van 10.30 niet meer en doen we liever eerst ff snel die boodschappen, dan zijn we ruim op tijd voor die van 11.30.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:15:54 #289
163650 Greys
pi_73205084
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.
Nogmaals, ik ben geen debiel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:16:02 #290
176471 oh-oh
pi_73205088
Herkenbaar Greys, ik weet hoe je je voelt, dus ik snap je reactie maar tis echt niet nodig hoor
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 september 2009 @ 11:16:49 #291
163650 Greys
pi_73205109
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Herkenbaar Greys, ik weet hoe je je voelt, dus ik snap je reactie maar tis echt niet nodig hoor
Wát herkenbaar?
Jullie doen alsof ik gek ben. Om te kotsen gewoon!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73205138
Wat Greys bedoelt, is dat als oh-oh besluit boodschappen te gaan doen als de boot net vertrokken is, en daarna in de rij aansluit, misschien alsnog een uur moet wachten omdat er intussen al een hoop anderen aangesloten zijn en ze dus niet meer op de boot past.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:18:44 #293
176471 oh-oh
pi_73205163
Ik voelde me een poos geleden ook kut ( reden doet dr niet toe ) en toen reageerde ik ook zo op dingen waar dat helemaal niet nodig was achteraf, ik ga dr niet eens meer sorry over zeggen of zo, het lag gewoon aan mij en dat zei ik toen ook al.
Niemand zegt dat je debiel of gek bent, jij zegt dat wij achterlijk zijn en je niet snappen, maar wellicht dat dr die kant op ook een klein storinkje zit
( Groucho Marx )
pi_73205180
Ik denk dat de situatie nu wel duidelijk is, maar dat iedereen het op een andere manier aan elkaar wil uitleggen.

Zullen we het laten rusten?
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:20:20 #295
176471 oh-oh
pi_73205210
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:17 schreef Morretje het volgende:
Wat Greys bedoelt, is dat als oh-oh besluit boodschappen te gaan doen als de boot net vertrokken is, en daarna in de rij aansluit, misschien alsnog een uur moet wachten omdat er intussen al een hoop anderen aangesloten zijn en ze dus niet meer op de boot past.
En wat ik bedoel is dat we dus idd niet nog last minute naar die haven gaan racen maar dat we dan liever eerst boodschappen gaan doen en dan rustig gaan wachten in die haven
( Groucho Marx )
pi_73205235
Miscommunicatie, miscommunicatie.

Greysie bedoelt dat als je niet aansluit voor die boot maar boodschappen gaat doen je hem wellicht toch mist, omdat als je op het laatste moment komt de rij al dusdanig lang is dat de boot 'vol' is. Niet zo heel raar, zou ik ook denken, zou liever ff half uurtje in de auto wachten dan dat de boot vol is. Maar goed, ik heb dan ook geen idee van de capaciteit van dat ding (en Greys ook niet denk ik).

En Q en oh-oh bedoelen volgens mij dat het vast wel goedkomt met op die boot komen en het dus tijdswinst is alvast vóór de boottocht te shoppen mocht er nét een boot gemist worden. Dit hoeft dan niet meer op Texel gedaan te worden en anders zou die tijd verloren zijn met het wachten op die boot en moet er alsnog in Texel naar een supermarkt worden gezocht.

En nou weer lief doen, het is niet heel raar dat Greys het niet snapt imho, want het duurde bij mij ook ff een paar keer tot ik snapte hoe het nou zat met treinen, auto, fietsen, boten, supermarkten, e.d.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:23:06 #297
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73205273
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Als het goed is heeft iedereen die zich nog niet in dit topic heeft gemeld vanmorgen nu een pb gehad.
Kijken we vandaaruit wat we doen. Als iedereen van de lijst meegaat hebben we nog een flinke groep. Maar bij veel afzeggers twijfel ik er zelf ook aan of ik dan op en neer wil rijden. Dan wellicht liever op een andere datum een end rijden om met een grote groep te meeten.
nietes.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73205286
Ik ga in bad en zie het nieuwe topic wel verschijnen. Kan iemand dan de meetlijst in de OP of de sepo zetten? Zodat we daar vandaag hopelijk wel duidelijkheid in krijgen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:25:27 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73205334
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

En die kutsmiley moet je ook eens achterwege laten.
Nogmaals, ik ben geen debiel.
Zeg, prima dat je in een crisis zit, en we leven allemaal met je mee. Maar het mag wel even wat minder ja.
Ga het ff lekker op iemand anders afreageren wil je.

Tering zeg.
pi_73205349
Ja ok klaar, volgend topic is iedereen lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')