Stomme OPquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijsjte in de OP?
Moeten we volgens mij 3 topics voor terugzoeken.
dan hoef je nu ook nog maar een uurtje minderquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer een uur op mn werk zowat
Me too!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer een uur op mn werk zowat
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoef je nu ook nog maar een uurtje minder
Maak jij zulke lange dagen? Ik hoef maar tot 16.45.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen 17.30
Ik haak iig af. Ik had verwacht dat het niet meer zou doorgaan en heb al iets geplandquote:Op maandag 28 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er al duidelijkheid over komende zondag?
Als het niet doorgaat kan ik m'n weekend anders in gaan plannen
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haak iig af. Ik had verwacht dat het niet meer zou doorgaan en heb al iets gepland
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Q., jij woont toch parttime in Den Helder of nie?
Je hoeft het om mij niet te verschuiven hoor. En ik ging er vanuit omdat niemand het er mee over had, en jij in jouw crisis zit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ging je er van uit dat het niet meer zou doorgaan dan?
En waarom heb je dat dan niet even eerder gemeld, want Cat heeft toch al gereserveerd?
Nou ja, goed. Verschuiven we het. Komt mij ook wel beter uit.
Maar als we dan gaan verschuiven moeten we niet ineens tussendoor weer andere dingen gaan plannen.
/streng maar niet rot bedoeld
Kunnen we ergens in de buurt van die boot naar Texel inkopen doen bij een supermarkt?quote:
Nee, maar niemand hoeft het om mij te verschuiven ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hoeft het om mij niet te verschuiven hoor. En ik ging er vanuit omdat niemand het er mee over had, en jij in jouw crisis zit.
11 oktober is prima wat ons betreftquote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Ik wilde het niet zeggen, maar ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit me echt serieus af te vragen of ik de goede havo wel heb,. De basisschool was een grotere uitdaging.
Morgen toch maar even bellen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |