Oké.quote:Op maandag 28 september 2009 14:52 schreef Desunoto het volgende:
MIYAVI IN UTRECHT WAS ECHT SUPER VET.
Je fapt op een magnetron?quote:Op maandag 28 september 2009 14:50 schreef Jotcha het volgende:
Zo, hier kan ik een hele dag op fappen, nu snap ik waarom JH dit zo geweldig vindt.
Hoi Desu.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 14:52 schreef Desunoto het volgende:
MIYAVI IN UTRECHT WAS ECHT SUPER VET.
Vodapwn?quote:Op maandag 28 september 2009 14:52 schreef KingGone het volgende:
Finally. Belstatus werkt weer na drie maanden.
Welnee.quote:Op maandag 28 september 2009 14:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jouw 'oké' posts zijn gemaakt om te haten.
[spoiler[=Verwachte reactie..]Oké.[/spoiler]
Kans. Loos.quote:Op maandag 28 september 2009 14:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, op een lapo, een kut OP en een fipo. En dat achter elkaar
Ik ken mensen die niet zonder kunnenquote:Op maandag 28 september 2009 14:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Uh...
Boeiend om lapo, op en fipo? Het is friggin' INTERNET.
Nou en?quote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet zonder kunnen
Hangt ervanaf waarvoor. Tell me.quote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Myraela het volgende:
Gaan we voor zilver, blauw, groen, rood of roze?
Rood. Why?quote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Myraela het volgende:
Rood.quote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Myraela het volgende:
Zilverquote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Myraela het volgende:
*huilkraskrashuil*quote:
quote:
Ben je soms ongesteld Denise?quote:Op maandag 28 september 2009 14:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zilver
[..]
*huilkraskrashuil*
[..]![]()
Lichtblauw i'd say.quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kleur van de puntjes van me nagels.
Zoals dit.
[ afbeelding ]
Dan zilver.quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kleur van de puntjes van me nagels.
Zoals dit.
[ afbeelding ]
1) Hoe gaat het met die mensen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Jimbo het volgende:
Tering net een auto naast me in de vangrail gereden. Schrok me de tyfus. Zo blij dat ie niet doorschootdan lag ie nuop me.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Jimbo het volgende:
Tering net een auto naast me in de vangrail gereden. Schrok me de tyfus. Zo blij dat ie niet doorschootdan lag ie nuop me.
Lekker.quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Jimbo het volgende:
Noh hartjes voor den geliefde D_A.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niets bijdraagt aan het niveau in dit topic:
PUB SC [4389] Magnetron te koop
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodquote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Hoe gaat het met die mensen?
2) Pics?
quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodzag opeens voluit een auto op me af komen
keek net op van m'n tel, zat tenslotte te sms'en
Dat smsje naar mij?quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodzag opeens voluit een auto op me af komen
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel een behoorlijk schuldgevoel geweest als ze Jimbo aan stukken hadden geredenquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat smsje naar mij?
Gosh, straks was ik nog medeplichtig geweest ook.![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.
Andere kant op. Is wat hoger gelegen dan deze. En geen idee wat. Opeens boem. crashquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En was het op jouw rijbaan of van de andere kant? En hoe/wat gebeurde?
Haha Jij word m'n dood nog een keer :pquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat smsje naar mij?
Gosh, straks was ik nog medeplichtig geweest ook.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 15:08 schreef RenRen- het volgende:
WtfContractovername van mijn telefoon kost 52 euro. Fuck dat hoor, mijn moeder blijft maar betalen dat ik na afloop haar betaal
Zeik niet. Ik sta stil in de file.quote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.
Contractovername is wat anders, mijn moeder betaalt nu 2 rekeningen in 1, en ik wil mijn eigen rekening gaan betalen. Maar niet voor dat geldquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja vaak zeggen ze "gratis overstapkosten" blabla. Nu dus niet kennelijk?
Ben voor een kwartiertje gesprek naar school gegaanquote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En ik al klagen als het internet het niet doet
Broodje bij de plaatselijke keurslagerquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik sta stil in de file.
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contractovername is wat anders, mijn moeder betaalt nu 2 rekeningen in 1, en ik wil mijn eigen rekening gaan betalen. Maar niet voor dat geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW-JAILBAIT-18+
Keurslagerquote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben voor een kwartiertje gesprek naar school gegaan. Het reizen duurde zelfs langer.
[..]
Broodje bij de plaatselijke keurslager.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik even wat in de FB moet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW-JAILBAIT-18+
![]()
Geen idee, uitzondering op de regel is als de jongere minderjarig was toen het abonnement inging. Maar dat was ik dus niet.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?Ik zou het gewoon zo blijven doen
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?Ik zou het gewoon zo blijven doen
quote:Op maandag 28 september 2009 15:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even wat in de FB moet zetten
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijk).
Wel erg veel geld voor zo weinig extra servicequote:Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijk).
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel een behoorlijk schuldgevoel geweest als ze Jimbo aan stukken hadden gereden
Dat zou wel een leuk uurloon opleverenquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.
Dat klopt, het is het ook niet waard, en ik zeg ook niet dat het rechtvaardig is. Maar ze doen het welquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.
Het enige wat moet gebeuren is een ander rekeningnummer intypen en twee verslagjes uitdraaien voor mij en voor de vorige contracthouderquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuk uurloon opleveren
Ja nee, weet ik welquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat klopt, het is het ook niet waard, en ik zeg ook niet dat het rechtvaardig is. Maar ze doen het wel.
Jij kan jou moeder natuurlijk ook gewoon betalenquote:Op maandag 28 september 2009 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, weet ik welIk zeg het gewoon voor mezelf.
Ook net even mijn moeder gesmst dat ze maar lekker blijft betalen
Ja, doe ik ook hoorquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij kan jou moeder natuurlijk ook gewoon betalen.
Oh zo. Ja zoveel moeite is dat ook niet toch..quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook hoor![]()
Ik bedoel dat zij gewoon maar mijn rekening moet blijven betalen en datze het een dag erna weer op haar rekening ziet.
Voor mij totaal geen, maar het is gewoon wel handig voor de administratie als ik mijn eigen rekening heb, en niet alles op 1 papiertje. Maar als het zo moet, is het niet andersquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh zo. Ja zoveel moeite is dat ook niet toch..
Gefeliciteerd! U heeft griepquote:Op maandag 28 september 2009 15:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb het warm en koud tegelijk. Wat de fack.
Als heel 6 VWO hier tussenuur heeft rond lunchtijd, staan er bij de BB rijen tot aan buitenquote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
Subway tegenover de school draaide trouwens ook overuren. Omdat de stroom was uitgevallen was er helemaal geen eten ofzo. Dikke rijen voor de subway
![]()
.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt op de foto wit.
Het is zilver met heel veel glittertjes.
Rood was beter.quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit Mexicaanse griep gehad.quote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik in belgie was had je de mexicaanse!
Het is mooi.quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Laptops laten reparerenquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik wacht al een maand op de reparatie van mijn laptop, krijg ik nu een mailtje of ik een vragenlijst over hun service wil invullen. Die zijn gek.
Overal zo slecht mogelijk.quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik wacht al een maand op de reparatie van mijn laptop, krijg ik nu een mailtje of ik een vragenlijst over hun service wil invullen. Die zijn gek.
Dat je daar copy/paste voor gebruiktequote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAv
Ik ben lui.quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat je daar copy/paste voor gebruikte
We vervangen 'm door een aardappel.quote:Op maandag 28 september 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
Kutmet een gezichtje. Waarom hebben hartjes gezichtjes?
Blij dat ik niet op de ipod zit.quote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef MarkM het volgende:
Krijg kanker, je maakt de lay-out kapot.
Die komt pas donderdag. Tot aan donderdag is mijn rooster primaquote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Het is weer zover de maandag chagareinigiteit-tijd.
En wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 16:21 schreef remmertjuh het volgende:
Moeilijk he, chagrijnig spellen!
Godverdomme ben mijn fok! wachtwoord kwijt, ik wil mijn profiel aanpassen, zegt ie dat mijn wachtwoord verkeerd is
Ik ben vandaag lid van het Rode Kruis.quote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Het is weer zover de maandag chagareinigiteit-tijd.
Volgens rauw ben een soort nieuwe maikuuuulquote:Op maandag 28 september 2009 09:51 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik ben Remmert, 16 jaar. MBO ict (), Vast brommertopic poster en ik immiteer soms de hele dag new kids on the block
Goed idee.quote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We vervangen 'm door een aardappel.
Lufjoetoe.quote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef MarkM het volgende:
Krijg kanker, je maakt de lay-out kapot.
Ik maak wel een naamropic voor je, als je vandaag dood gaat.quote:Op maandag 28 september 2009 16:30 schreef Jimbo het volgende:
Tyfus wat een dagmocht ik doodgaan vandaag. Kusjes hier en ik wil een naamropic
Ja ik ga toch werken van mei tot februari oid dus die motor + rijbewijs heb ik sowieso wel als ik 18 ben.quote:
Ik ga je vertellen dat ik hem afschuwelijk vind.quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je hem lelijk vind hé?
Raar kind.quote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga je vertellen dat ik hem afschuwelijk vind.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
LOL KIJK JE IN DE SPIEGEL HAHAHAH!?!?!?!??!!?!
a lot of love and affectiooooon...quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef -SG- het volgende:
and through it alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
she offers me protection
Je PI. Fucking irritant. En verder, geen idee. In zo'n bui ben ik meestal.quote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij is Noortje weer in een bui dat ze mij niet zo mag.
Hoe komt dat Noortje?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij is Noortje weer in een bui dat ze mij niet zo mag.
Hoe komt dat Noortje?
Volgens mij begon het bij die persoonlijke opmerkingquote:
Robbie!quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef Syana het volgende:
[..]
a lot of love and affectiooooon...
Oh.quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je PI. Fucking irritant. En verder, geen idee. In zo'n bui ben ik meestal.
Kan jij het me vertellen?
Dat is gewoon mijn mening.quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begon het bij die persoonlijke opmerking
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 28 september 2009 16:44 schreef MarkM het volgende:
Mensen die de pijltjes PI gebruiken mogen dood.
Meningen zijn altijd persoonlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij begon het bij die persoonlijke opmerking
Hahaa. Gaan we het op die manier spelen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe is het met EIKELKAAS z'n vriendin trouwens?
Nouja dan moet je ook niet vreemd opkijken als mensen chagrijnig tegen je gaan reageren, kind.quote:
Doe dan niet zo'n klotekusje erachter aan, op zo'n manier van: "Ach, je bent zo geboren, je kan het ook niet helpen."quote:
Maar dat is toch zo?quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe dan niet zo'n klotekusje erachter aan, op zo'n manier van: "Ach, je bent zo geboren, je kan het ook niet helpen."
Neen, dit is een persoonlijke aanval. Zal ik het zo zeggen dan. Zo noemen ze dat in de Nederlandse argumentatie.quote:
Jij gelukkig niet.quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hahaa. Gaan we het op die manier spelen.
Ja, volgens mij wel goed. Ze is nog steeds lelijk. Dusja.
SEO TAIJI IS DE MAN.quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Syana het volgende:
Des, jij als Japen fan, kent vast ook wel koreaanse muziek?
Liebe Lauriette, bitte gehen Sie Engelen beobachten, dann kann ich fröhlich mein Lieben leiten.quote:
Zo ver ben ik nog niet ingeburgerd.quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
SEO TAIJI IS DE MAN.
Verder luister ik weleens TRAX, BoA en Cherry Filter maar niet zoveel. En ken ik nog wel iets meer maar ook niet veel.
Slashquote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef -SG- het volgende:
Sweet child o'mine.
Slash' intro.
Wat heb ik geniale liedjes op mijn telefoon staan
quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet ingeburgerd.mijn beste vriendin heeft een Asian fetish...
Mja, Ik neem aan dat je Big Bang ook wel kent?
Die hoeden van hem zijn ook geniaal. Maar die passen dan ook bij zijn kapsel.quote:
Jaaaaaaaaaa Slash is tof.quote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die hoeden van hem zijn ook geniaal. Maar die passen dan ook bij zijn kapsel.
Ik ken ook alleen Sunset glow...quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Big Bang ken ik wel (wie niet..) maar ik vind het niet leuk.
Eigenlijk gaat het me niet om de pijltjes.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gaat van pijltjes PI's naar persoonlijk aanvallen.
quote:
Ik heb weleens wat van ze gehoord maar ik onthoud geen titels als ik het niet leuk vind.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Sunset glow...
Vind ik wel een leuk liedje overigens...
Fuckbuddiesquote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wonen alle potentiele fuckbuddies zo ver weg dat ze geen potentiele fuckbuddies meer zijn?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wonen alle potentiele fuckbuddies zo ver weg dat ze geen potentiele fuckbuddies meer zijn?
Godsamme.quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad. En ik ben trots op hetgeen wat toen ter wereld kwam.quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
[..]
Ach, kan je ook niks aan doen, zo ben je geboren.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
Benen omhoog, popcorn bij de hand, en mijn f5 knop doet het. Mijn middag kan niet meer stuk.
Gek he, mensen die behoefte aan seks hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat mensen daar behoefte aan hebben.
Ik weet dat je bloedserieus bent.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ik serieus ben hè?
NEE, FUCKBUDDIES.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gek he, mensen die behoefte aan seks hebben.
Sommige mensen zijn niet relatiebaar, of die hebben momenteel geen zin in een relatie... Maar wel in sex...quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat mensen daar behoefte aan hebben.
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet relatiebaar, of die hebben momenteel geen zin in een relatie... Maar wel in sex...
En dan heb je 3 keuzes:
- Geen sex
- Neuqen wat je neuqen kan.
- Neuqen met 1 vast persoon.
Wat dus neerkomt op geen seks he.quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.
True!quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt op geen seks he.
liever geen seks dan een fuckbuddyquote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt op geen seks he.
Eensquote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever geen seks dan een fuckbuddy
Geen lasten, wel de lusten kan soms best fijn zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever geen seks dan een fuckbuddy
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen lasten, wel de lusten kan soms best fijn zijn.
Klopt.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.
Relaties zijnquote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef Jimbo het volgende:
geef mij maar een relatieDan heb je ook het gezeik je eens niet neuken kan omdat ze met een ander ligt
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen met een seksverslaving.
Dat is in principe ook een fuckbuddy, weliswaar voor één keer.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Tijgertje. het volgende:
One Night Stands kan ik dan weer wel begrijpen.
Maar een fuckbuddy.Nee.
Daarom vind je het zo jammer dat alle potentiele fuckbuddy's zo ver weg wonen en daarom dus geen potentiele fuckbuddies meer zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.
"Seksverslaving is een verslaving aan seks, een toestand waarin men afhankelijk is van het verrichten van seksuele handelingen, een obsessieve manier van omgaan met verliefdheid en relaties. Ook een dwangmatige vorm van het vermijden van seksualiteit en intimiteit kan daarin meespelen. Deze verslaving vindt plaats op een wijze die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld gokverslaving. Een seksverslaving is over het algemeen moeilijk om overheen te komen."
Overigens heb ik geen fuckbuddy en was het ook niet van plan, even voor de duidelijkheid.
Je was het niet van plan maar je vraagt je wel af waarom er geen leuke fuckbuddies in de buurt zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.
"Seksverslaving is een verslaving aan seks, een toestand waarin men afhankelijk is van het verrichten van seksuele handelingen, een obsessieve manier van omgaan met verliefdheid en relaties. Ook een dwangmatige vorm van het vermijden van seksualiteit en intimiteit kan daarin meespelen. Deze verslaving vindt plaats op een wijze die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld gokverslaving. Een seksverslaving is over het algemeen moeilijk om overheen te komen."
Overigens heb ik geen fuckbuddy en was het ook niet van plan, even voor de duidelijkheid.
One night stands zijn nog kanslozer dan een fuckbuddy.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Tijgertje. het volgende:
One Night Stands kan ik dan weer wel begrijpen.
Maar een fuckbuddy.Nee.
Oppervlakkig wel, maar dat wil niet zeggen dat het gelijk kansloos is.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.quote:Op maandag 28 september 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is in principe ook een fuckbuddy, weliswaar voor één keer.
Of we doen dat gewoon wel.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
Ja of jullie nemen me niet zo serieus.
Dat is wel zoquote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.
Als het alleen seksafspraken zijn wel ja.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
En als je nou iemand leuk vindt, seks mee hebt, voor je een relatie hebt.
En die er later wel komt.
Was het dan eerst ook een fuckbuddy?
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.
Precies!quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.
Ligt eraan of het eenmalig was of niet.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
En als je nou iemand leuk vindt, seks mee hebt, voor je een relatie hebt.
En die er later wel komt.
Was het dan eerst ook een fuckbuddy?
of experimenteren met zwepen enzo omdat je vriendin t niet wilquote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.
Dat is een goede.quote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of experimenteren met zwepen enzo omdat je vriendin t niet wil
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaakquote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.
Van je foon?quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Godverdomme, ik hoop dat die medewerker van die klantenservice geskullfuckt wordt.
Nee, nieteens dat. Andere foon nu. Waarom lees je ffs alles terug? ;oquote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van je foon?![]()
Makkelijk geld verdienen zo zeg. Tering50 euro voor iets wat ze normaal gratis doen.
quote:Op maandag 28 september 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaak
haha , speaking of friends with benefits,quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaak
quote:
Andere foon?quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, nieteens dat. Andere foon nu. Waarom lees je ffs alles terug? ;o
Heb ik iets gemist ofzo? Want er is. Niets?quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha , speaking of friends with benefits,
[..]
Als er iemand is waarmee je seks kan hebben zonder verder gezeik enzulks, is dat toch leuk? Waarom zou je het niet doen dan? Optimaal van het leven genieten.quote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
een fuckbuddy hebben is gewoon toegeven aan het feit dat je zonder seks niet leven kan
imho is dat gewoon een seksverslaving dus
Nee, vind ik niet. One Night Stands zijn gewoon eenmalig. Fuckbuddies is gewoon een langdurig tekort aan seks en in mijn ogen is het gewoon een zielige verslaving.quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik dan weer niet snap Lau, is waarom je one night stands minder erg vindt dan een fuckbuddy. Diegene zie je één keer, je hebt seks met een praktisch vreemde, spreekt diegene verder niet meer en dat is dan prima? Dat is minder erg dan met iemand die je kent regelmatig seks hebben, zonder een relatie?
Ohjaoke. Nee, de thuisfoon doet het niet. En ze falen echt heel hard, ik zou er bijna voor naar klb gaan. Ookal is het ook lachwekkend.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Andere foon?
Omdat op deze pc mijn instellingen op 999 posts per pagina staat en ik dus bleef scrollen naar het einde om te postenHad het niet door
In dat geval kunnen wij ook van bil jimboquote:Op maandag 28 september 2009 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha , speaking of friends with benefits,
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |