Nouja dan moet je ook niet vreemd opkijken als mensen chagrijnig tegen je gaan reageren, kind.quote:
Doe dan niet zo'n klotekusje erachter aan, op zo'n manier van: "Ach, je bent zo geboren, je kan het ook niet helpen."quote:
Maar dat is toch zo?quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe dan niet zo'n klotekusje erachter aan, op zo'n manier van: "Ach, je bent zo geboren, je kan het ook niet helpen."
Neen, dit is een persoonlijke aanval. Zal ik het zo zeggen dan. Zo noemen ze dat in de Nederlandse argumentatie.quote:
Jij gelukkig niet.quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hahaa. Gaan we het op die manier spelen.
Ja, volgens mij wel goed. Ze is nog steeds lelijk. Dusja.
SEO TAIJI IS DE MAN.quote:Op maandag 28 september 2009 16:45 schreef Syana het volgende:
Des, jij als Japen fan, kent vast ook wel koreaanse muziek?
Liebe Lauriette, bitte gehen Sie Engelen beobachten, dann kann ich fröhlich mein Lieben leiten.quote:
Zo ver ben ik nog niet ingeburgerd.quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
SEO TAIJI IS DE MAN.
Verder luister ik weleens TRAX, BoA en Cherry Filter maar niet zoveel. En ken ik nog wel iets meer maar ook niet veel.
Slashquote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef -SG- het volgende:
Sweet child o'mine.
Slash' intro.
Wat heb ik geniale liedjes op mijn telefoon staan
quote:Op maandag 28 september 2009 16:48 schreef Syana het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet ingeburgerd.mijn beste vriendin heeft een Asian fetish...
Mja, Ik neem aan dat je Big Bang ook wel kent?
Die hoeden van hem zijn ook geniaal. Maar die passen dan ook bij zijn kapsel.quote:
Jaaaaaaaaaa Slash is tof.quote:Op maandag 28 september 2009 16:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die hoeden van hem zijn ook geniaal. Maar die passen dan ook bij zijn kapsel.
Ik ken ook alleen Sunset glow...quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Big Bang ken ik wel (wie niet..) maar ik vind het niet leuk.
Eigenlijk gaat het me niet om de pijltjes.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gaat van pijltjes PI's naar persoonlijk aanvallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |