Gefeliciteerd! U heeft griepquote:Op maandag 28 september 2009 15:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb het warm en koud tegelijk. Wat de fack.
Als heel 6 VWO hier tussenuur heeft rond lunchtijd, staan er bij de BB rijen tot aan buitenquote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef -SG- het volgende:
Subway tegenover de school draaide trouwens ook overuren. Omdat de stroom was uitgevallen was er helemaal geen eten ofzo. Dikke rijen voor de subway
![]()
.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt op de foto wit.
Het is zilver met heel veel glittertjes.
Rood was beter.quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit Mexicaanse griep gehad.quote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik in belgie was had je de mexicaanse!
Het is mooi.quote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Laptops laten reparerenquote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik wacht al een maand op de reparatie van mijn laptop, krijg ik nu een mailtje of ik een vragenlijst over hun service wil invullen. Die zijn gek.
Overal zo slecht mogelijk.quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik wacht al een maand op de reparatie van mijn laptop, krijg ik nu een mailtje of ik een vragenlijst over hun service wil invullen. Die zijn gek.
Dat je daar copy/paste voor gebruiktequote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAv
Ik ben lui.quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat je daar copy/paste voor gebruikte
We vervangen 'm door een aardappel.quote:Op maandag 28 september 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
Kutmet een gezichtje. Waarom hebben hartjes gezichtjes?
Blij dat ik niet op de ipod zit.quote:Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef MarkM het volgende:
Krijg kanker, je maakt de lay-out kapot.
Die komt pas donderdag. Tot aan donderdag is mijn rooster primaquote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Het is weer zover de maandag chagareinigiteit-tijd.
En wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 september 2009 16:21 schreef remmertjuh het volgende:
Moeilijk he, chagrijnig spellen!
Godverdomme ben mijn fok! wachtwoord kwijt, ik wil mijn profiel aanpassen, zegt ie dat mijn wachtwoord verkeerd is
Ik ben vandaag lid van het Rode Kruis.quote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Het is weer zover de maandag chagareinigiteit-tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |