Of we doen dat gewoon wel.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
Ja of jullie nemen me niet zo serieus.
Dat is wel zoquote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.
Als het alleen seksafspraken zijn wel ja.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
En als je nou iemand leuk vindt, seks mee hebt, voor je een relatie hebt.
En die er later wel komt.
Was het dan eerst ook een fuckbuddy?
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.
Precies!quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.
Ligt eraan of het eenmalig was of niet.quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
En als je nou iemand leuk vindt, seks mee hebt, voor je een relatie hebt.
En die er later wel komt.
Was het dan eerst ook een fuckbuddy?
of experimenteren met zwepen enzo omdat je vriendin t niet wilquote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan ook pijpen en beffen bijvoorbeeld.
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.quote:Op maandag 28 september 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Met een fuckbuddy kan je ook andere dingen doen dan seks. Het is niet zo dat fuckbuddies alleen neuken om het neuken en verder niks met elkaar doen of hebben.
Dat is een goede.quote:Op maandag 28 september 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of experimenteren met zwepen enzo omdat je vriendin t niet wil
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaakquote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.
Van je foon?quote:Op maandag 28 september 2009 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Godverdomme, ik hoop dat die medewerker van die klantenservice geskullfuckt wordt.
Nee, nieteens dat. Andere foon nu. Waarom lees je ffs alles terug? ;oquote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van je foon?![]()
Makkelijk geld verdienen zo zeg. Tering50 euro voor iets wat ze normaal gratis doen.
quote:Op maandag 28 september 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een fuckbuddy.
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaak
haha , speaking of friends with benefits,quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het woord buddy zit er voor een rede, heur. Friends with benefits vind ik een betere beschrijving vaak
quote:
Andere foon?quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, nieteens dat. Andere foon nu. Waarom lees je ffs alles terug? ;o
Heb ik iets gemist ofzo? Want er is. Niets?quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha , speaking of friends with benefits,
[..]
Als er iemand is waarmee je seks kan hebben zonder verder gezeik enzulks, is dat toch leuk? Waarom zou je het niet doen dan? Optimaal van het leven genieten.quote:Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef Jimbo het volgende:
een fuckbuddy hebben is gewoon toegeven aan het feit dat je zonder seks niet leven kan
imho is dat gewoon een seksverslaving dus
Nee, vind ik niet. One Night Stands zijn gewoon eenmalig. Fuckbuddies is gewoon een langdurig tekort aan seks en in mijn ogen is het gewoon een zielige verslaving.quote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik dan weer niet snap Lau, is waarom je one night stands minder erg vindt dan een fuckbuddy. Diegene zie je één keer, je hebt seks met een praktisch vreemde, spreekt diegene verder niet meer en dat is dan prima? Dat is minder erg dan met iemand die je kent regelmatig seks hebben, zonder een relatie?
Ohjaoke. Nee, de thuisfoon doet het niet. En ze falen echt heel hard, ik zou er bijna voor naar klb gaan. Ookal is het ook lachwekkend.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Andere foon?
Omdat op deze pc mijn instellingen op 999 posts per pagina staat en ik dus bleef scrollen naar het einde om te postenHad het niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |