liever geen seks dan een fuckbuddyquote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt op geen seks he.
Eensquote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever geen seks dan een fuckbuddy
Geen lasten, wel de lusten kan soms best fijn zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever geen seks dan een fuckbuddy
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen lasten, wel de lusten kan soms best fijn zijn.
Klopt.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.
Relaties zijnquote:Op maandag 28 september 2009 17:06 schreef Jimbo het volgende:
geef mij maar een relatieDan heb je ook het gezeik je eens niet neuken kan omdat ze met een ander ligt
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mensen met een seksverslaving.
Dat is in principe ook een fuckbuddy, weliswaar voor één keer.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Tijgertje. het volgende:
One Night Stands kan ik dan weer wel begrijpen.
Maar een fuckbuddy.Nee.
Daarom vind je het zo jammer dat alle potentiele fuckbuddy's zo ver weg wonen en daarom dus geen potentiele fuckbuddies meer zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.
"Seksverslaving is een verslaving aan seks, een toestand waarin men afhankelijk is van het verrichten van seksuele handelingen, een obsessieve manier van omgaan met verliefdheid en relaties. Ook een dwangmatige vorm van het vermijden van seksualiteit en intimiteit kan daarin meespelen. Deze verslaving vindt plaats op een wijze die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld gokverslaving. Een seksverslaving is over het algemeen moeilijk om overheen te komen."
Overigens heb ik geen fuckbuddy en was het ook niet van plan, even voor de duidelijkheid.
Je was het niet van plan maar je vraagt je wel af waarom er geen leuke fuckbuddies in de buurt zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het verschil tussen een seksverslaving en een fuckbuddy voor de leuk niet kennen.
"Seksverslaving is een verslaving aan seks, een toestand waarin men afhankelijk is van het verrichten van seksuele handelingen, een obsessieve manier van omgaan met verliefdheid en relaties. Ook een dwangmatige vorm van het vermijden van seksualiteit en intimiteit kan daarin meespelen. Deze verslaving vindt plaats op een wijze die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld gokverslaving. Een seksverslaving is over het algemeen moeilijk om overheen te komen."
Overigens heb ik geen fuckbuddy en was het ook niet van plan, even voor de duidelijkheid.
One night stands zijn nog kanslozer dan een fuckbuddy.quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Tijgertje. het volgende:
One Night Stands kan ik dan weer wel begrijpen.
Maar een fuckbuddy.Nee.
Oppervlakkig wel, maar dat wil niet zeggen dat het gelijk kansloos is.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. En ook erg oppervlakkig en kansloos.
True. Maar dan is het niet zo dat je naar iemand toe gaat voor seks. Maar gewoon omdat je op dat moment een leuke tijd met diegene hebt, en het vervolgens iets verder gaat. Seksafspraakjes zijn gewoon slecht.quote:Op maandag 28 september 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is in principe ook een fuckbuddy, weliswaar voor één keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |