Ik heb weleens wat van ze gehoord maar ik onthoud geen titels als ik het niet leuk vind.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef Syana het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Sunset glow...
Vind ik wel een leuk liedje overigens...
Fuckbuddiesquote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wonen alle potentiele fuckbuddies zo ver weg dat ze geen potentiele fuckbuddies meer zijn?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wonen alle potentiele fuckbuddies zo ver weg dat ze geen potentiele fuckbuddies meer zijn?
Godsamme.quote:Op maandag 28 september 2009 16:53 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad. En ik ben trots op hetgeen wat toen ter wereld kwam.quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat klopt ook.
[..]
Ach, kan je ook niks aan doen, zo ben je geboren.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
Benen omhoog, popcorn bij de hand, en mijn f5 knop doet het. Mijn middag kan niet meer stuk.
Gek he, mensen die behoefte aan seks hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat mensen daar behoefte aan hebben.
Ik weet dat je bloedserieus bent.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ik serieus ben hè?
NEE, FUCKBUDDIES.quote:Op maandag 28 september 2009 16:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gek he, mensen die behoefte aan seks hebben.
Sommige mensen zijn niet relatiebaar, of die hebben momenteel geen zin in een relatie... Maar wel in sex...quote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat mensen daar behoefte aan hebben.
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Syana het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet relatiebaar, of die hebben momenteel geen zin in een relatie... Maar wel in sex...
En dan heb je 3 keuzes:
- Geen sex
- Neuqen wat je neuqen kan.
- Neuqen met 1 vast persoon.
Wat dus neerkomt op geen seks he.quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.
True!quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet zo sneu zijn.
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt op geen seks he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |