Noh hartjes voor den geliefde D_A.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niets bijdraagt aan het niveau in dit topic:
PUB SC [4389] Magnetron te koop
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodquote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Hoe gaat het met die mensen?
2) Pics?
quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodzag opeens voluit een auto op me af komen
keek net op van m'n tel, zat tenslotte te sms'en
Dat smsje naar mij?quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel Goes denk. Ik. Zag ze nog bewegen. Geen pics, ben verder in de file gekropen. Schrok me wel doodzag opeens voluit een auto op me af komen
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel een behoorlijk schuldgevoel geweest als ze Jimbo aan stukken hadden geredenquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat smsje naar mij?
Gosh, straks was ik nog medeplichtig geweest ook.![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.
Andere kant op. Is wat hoger gelegen dan deze. En geen idee wat. Opeens boem. crashquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En was het op jouw rijbaan of van de andere kant? En hoe/wat gebeurde?
Haha Jij word m'n dood nog een keer :pquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat smsje naar mij?
Gosh, straks was ik nog medeplichtig geweest ook.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 15:08 schreef RenRen- het volgende:
WtfContractovername van mijn telefoon kost 52 euro. Fuck dat hoor, mijn moeder blijft maar betalen dat ik na afloop haar betaal
Zeik niet. Ik sta stil in de file.quote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achter het stuur smsen en of bellen moeten ze bestraffen met lijfstraffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |