Contractovername is wat anders, mijn moeder betaalt nu 2 rekeningen in 1, en ik wil mijn eigen rekening gaan betalen. Maar niet voor dat geldquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja vaak zeggen ze "gratis overstapkosten" blabla. Nu dus niet kennelijk?
Ben voor een kwartiertje gesprek naar school gegaanquote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En ik al klagen als het internet het niet doet
Broodje bij de plaatselijke keurslagerquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik sta stil in de file.
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contractovername is wat anders, mijn moeder betaalt nu 2 rekeningen in 1, en ik wil mijn eigen rekening gaan betalen. Maar niet voor dat geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW-JAILBAIT-18+
Keurslagerquote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben voor een kwartiertje gesprek naar school gegaan. Het reizen duurde zelfs langer.
[..]
Broodje bij de plaatselijke keurslager.
quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik even wat in de FB moet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW-JAILBAIT-18+
![]()
Geen idee, uitzondering op de regel is als de jongere minderjarig was toen het abonnement inging. Maar dat was ik dus niet.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?Ik zou het gewoon zo blijven doen
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best achterlijk ja. Vraag me af waar de kosten zitten?Ik zou het gewoon zo blijven doen
quote:Op maandag 28 september 2009 15:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even wat in de FB moet zetten
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.quote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijk).
Wel erg veel geld voor zo weinig extra servicequote:Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Administratiekosten. En het kost ze ook nog eens extra papier als je 2 aparte rekeningen wilt (kan je ook onder administratiekosten rekenen eigenlijk).
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel een behoorlijk schuldgevoel geweest als ze Jimbo aan stukken hadden gereden
Dat zou wel een leuk uurloon opleverenquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.
Dat klopt, het is het ook niet waard, en ik zeg ook niet dat het rechtvaardig is. Maar ze doen het welquote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 minuten werk man, dat vind ik mijn 50 euro niet waard.
Het enige wat moet gebeuren is een ander rekeningnummer intypen en twee verslagjes uitdraaien voor mij en voor de vorige contracthouderquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuk uurloon opleveren
Ja nee, weet ik welquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat klopt, het is het ook niet waard, en ik zeg ook niet dat het rechtvaardig is. Maar ze doen het wel.
Jij kan jou moeder natuurlijk ook gewoon betalenquote:Op maandag 28 september 2009 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, weet ik welIk zeg het gewoon voor mezelf.
Ook net even mijn moeder gesmst dat ze maar lekker blijft betalen
Ja, doe ik ook hoorquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij kan jou moeder natuurlijk ook gewoon betalen.
Oh zo. Ja zoveel moeite is dat ook niet toch..quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook hoor![]()
Ik bedoel dat zij gewoon maar mijn rekening moet blijven betalen en datze het een dag erna weer op haar rekening ziet.
Voor mij totaal geen, maar het is gewoon wel handig voor de administratie als ik mijn eigen rekening heb, en niet alles op 1 papiertje. Maar als het zo moet, is het niet andersquote:Op maandag 28 september 2009 @ 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh zo. Ja zoveel moeite is dat ook niet toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |