Zou leuk zijn. En dan graag ook ergens op tv, want ik zie er maar weinig van eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef sportfreak het volgende:
Ik zie ze zomaar weleens de finale halen
Alle wedstrijden zijn live op www.volleybal.tv. Geen commentaar, maar wel uitstekende beeldkwaliteit en geen haperingen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. En dan graag ook ergens op tv, want ik zie er maar weinig van eigenlijk.
Volgens mij was het laatste finaletoernooi een aardige teleurstelling (vijfde ofzo?), maar dat kan ook met de kwaliteiten van de tegenstanders te maken gehad hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Geen onbelangrijk detail.... de dames werken sinds kort met een mental coach en waar het op vorige toernooien nog wel eens mis ging onder druk presteren ze nu optimaal... het zoveelste bewijs dat een goeie mentale begeleiding in de topsport van doorslaggevend belang kan zijn... zie ook de hockeysters en de waterpolosters (die gebruik maakten van dezelfde mental coach als de volleybalsters nu)
Vorige EK werden ze 5e ja, en daarom gingen ze niet rechtstreeks naar de Spelen en moesten ze een gigantisch moeilijk OKT afwerken en daarin slaagde ze er dus niet in zich te plaatsen. Maar 5e is ook weer niet zo'n superslecht resultaat, want met toplanden als Rusland, Italië, Duitsland, Polen en Servië heb je nogal wat grote volleybalnaties in Europa.quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het laatste finaletoernooi een aardige teleurstelling (vijfde ofzo?), maar dat kan ook met de kwaliteiten van de tegenstanders te maken gehad hebben
Geen dank.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Keurige zege weer zeg, bedankt voor de beschrijvingen TheArt.
Dat is niet zo raar aangezien het in Polen gespeeld wordt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef TheArt het volgende:
Het hele publiek staat ook achter Oranje, blijft prachtig om te zien en horen
Mooi ja, zelfs de speaker doet meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:39 schreef TheArt het volgende:
Hupla, we krijgen een 5e set25-19. Die Polen gaan echt helemaal uit hun dak
Niet dus, tegen Polen. Tsja dat krijg je met die loting. Duitsland was denk ik wat gunstiger geweest, al moet Nederland in een goede vorm zoals tegen Rusland gisteren echt kunnen winnen. Zaterdag 17.00 uur de afspraak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef Colplay het volgende:
Mooie en belangrijke zege. Nu waarschijnlijk weer tegen Duitsland en niet tegen Italie, die ook erg goed spelen. Nederland - Italie zou een mooie affiche zijn voor de finale.
Heb niet naar het programma gekeken, maar ging er van uit dat de nr. 1 van de ene poule tegen de nr. 2 van de andere poule zou spelen. Wat een vreemde opzet zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet dus, tegen Polen. Tsja dat krijg je met die loting. Duitsland was denk ik wat gunstiger geweest, al moet Nederland in een goede vorm zoals tegen Rusland gisteren echt kunnen winnen. Zaterdag 17.00 uur de afspraak.
Is het ook. Slaat helemaal nergens op en nogmaals een bewijs van incompetentie. Ze zenden het wel live uit op internet, met commentaar van Maarten Tip. Maar goed, ze hadden hier makkelijk ruimte kunnen vinden op één van de drie netten. De voetbalvrouwen kregen hun halve finale wel gewoon op de buis. Nogmaals een bewijs dat koning voetbal regeert bij de NOS en dat is te betreuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:33 schreef wokkkel het volgende:
Euhm. De publieke omroep zendt de halve finale en de mogelijke finale niet live uit... Maar in samenvatting laat in de avond! Complete schande!
Helemaal mee eens : "het paste niet in het uitzendschema van de netmanagers" (bron: AD)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het ook. Slaat helemaal nergens op en nogmaals een bewijs van incompetentie. Ze zenden het wel live uit op internet, met commentaar van Maarten Tip. Maar goed, ze hadden hier makkelijk ruimte kunnen vinden op één van de drie netten. De voetbalvrouwen kregen hun halve finale wel gewoon op de buis. Nogmaals een bewijs dat koning voetbal regeert bij de NOS en dat is te betreuren.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:45 schreef TheArt het volgende:
En hupla, 25-15 in de tweede setWat een gigantisch klasseverschil, opnieuw.
Het is nu vooral even omdat de Poolse dames foutloos spelen. De aanvallen zijn nu wel op orde. Eens zien hoe lang dat blijft duren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wakker blijven dames, 10-7 achter nu.
Klopt. Het niveau van Nederland is weer wat stabieler, al zijn er nog steeds wat teveel foutservices en zeker op die floaters. Dat zijn gratis punten en totaal onnodige weggevers. Receptie is nu wat beter.quote:
Mede door Poolse fouten. Eigenlijk mag je dit nu niet meer weggeven. Opletten in de receptie is het devies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
De service van Flier brengt ons naar 21-18!
Nee, niet op tv iig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit morgen live wordt uitgezonden... zo niet is dit de grootste schande op NOS-gebied van 2009
een hele grote schande dus.... voetbal, hockey kan wel.... echt belachelijkquote:
En Nederland verwierp de nationale sportzender.quote:
Zoals ik al op de vorige pagina mijn ongenoegen duidelijk maakte. Voor het vrouwenvoetbal kan door te zogeheten netmanagers wel ruimte gemaakt worden op één van de drie netten en dat kan hierbij niet. Schandalig. En ik geloof heus wel dat de NOS het op tv wilde hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt hun uiterste best hebben gedaan om dat ook te realiseren. En kom op zeg, we hebben 3 netten met ook heel veel onzinprogramma's. Op België weet men maar 2 zenders wel altijd ruimte te maken voor livesport.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hele grote schande dus.... voetbal, hockey kan wel.... echt belachelijk
En die hebben tegenwoordig één+, waar ze bijvoorbeeld veel US Open hebben uitgezonden. Iets als NOS+/Studio Sport+ (te verkrijgen via digitale tv dan), zou ook niet verkeerde zijn. Gewoon een zender die in de uitzendt bij dit soort gelegenheden. Eigenlijk dus gelijk aan de streams op Internet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik al op de vorige pagina mijn ongenoegen duidelijk maakte. Voor het vrouwenvoetbal kan door te zogeheten netmanagers wel ruimte gemaakt worden op één van de drie netten en dat kan hierbij niet. Schandalig. En ik geloof heus wel dat de NOS het op tv wilde hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt hun uiterste best hebben gedaan om dat ook te realiseren. En kom op zeg, we hebben 3 netten met ook heel veel onzinprogramma's. Op België weet men maar 2 zenders wel altijd ruimte te maken voor livesport.
quote:VOLLEYBALFINALE VROUWEN TOCH LIVE
De finale van het EK volleybal voor
vrouwen wordt morgen,zondag 4 oktober,
toch rechtstreeks uitgezonden door de
NOS.Dit heeft natuurlijk te maken met
de finaleplaats die de Nederlandse
vrouwen zaterdag wisten te bemachtigen
in de halve finale tegen Polen.
Aanvankelijk leek er geen ruimte te
zijn voor de rechtstreekse uitzending,
maar het is de NOS toch gelukt ruimte
te maken op Nederland 3.
De wedstrijd,die wordt gespeeld in het
Poolse Lodz,begint om 20.00 uur.De NOS
begint de uitzending om 19.50 op Ned.3.
TT
Nee, de twee schatjes van dit team zijn Debby Stam en Caroline Wensinkquote:
Nog voor de mannen groot succes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef qonmann het volgende:
Hup Manon ..en de anderen !
1995 was de laatste keer
met Cynthia Boersma enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog voor de mannen groot succes.
De Polen staan achter Nederland
Die Riette Fledderus neukte toch met Bert Goedkoop?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef TheArt het volgende:
Die oude beelden nuElles Leferink
En wat een jonge Riette Fledderus daar
![]()
Vooral Wensink vind ik jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, de twee schatjes van dit team zijn Debby Stam en Caroline Wensink(ik noem ze stiekem thuis al Debs en Caro
)
Die oude beelden nuElles Leferink
En wat een jonge Riette Fledderus daar
![]()
Wat? Service gaat zo vaak uit, zeker deze die vol risico worden geslagen. Als 'ie in is maakt ze regelmatig het punt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef qonmann het volgende:
Oeh Flier...
Precies. Ze heeft er ook regelmatig een ace tussen zitten, dus dat is het risico van het vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat? Service gaat zo vaak uit, zeker deze die vol risico worden geslagen. Als 'ie in is maakt ze regelmatig het punt.
13-13.
quote:
gaat minder nu .het loopt niet meer zo goedquote:
Dat kan snel gebeuren hoor in het volleybal. Één serviceserie die de tegenstandster niet kan controleren en een gat is geslagen of gedicht. Zie de serie van Chaine Staelens in het begin van de set.quote:
Ja dat zien we hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan snel gebeuren hoor in het volleybal. Één serviceserie die de tegenstandster niet kan controleren en een gat is geslagen of gedicht. Zie de serie van Chaine Staelens in het begin van de set.
yepquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef erkel het volgende:
Italiaanse vrouwen zijn toch wel erg sterk.
ze moeten ook niet zoveel inzoomen op die broekjesquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef maril het volgende:
Gewoon niet meer live uitzenden op tv, brengt ongeluk dat zie je zo.
Inderdaad. Dat is zowat het eerste waar ik naar kijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom kijkt die commentator niet gewoon naar de arm van de scheidsrechter? Die geeft gewoon aan voor wie het punt is, heel duidelijk.
Mwah, zo aan het einde van een set is 4 punten toch best wat, 5 zelfs nu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef erkel het volgende:
Achterstand is klein genoeg om te blijven hopen.
Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
je weet ook alles beter...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef TheArt het volgende:
Wel onbegrijpelijk waarom Selinger op dat moment Huurman inbrengt voor de service i.p.v. Grothues. Grothues heeft een zoveel lastigere service.
teamspirit omhoog zien te houden? en als je tegenstander gewoon beter is dan dat jezelf bent is het minder erg om te verliezen dan als je door je eigen toe doen verlierst....quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
Ja sorry maar dan geef je het op dus,quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.
Heeft niets met beter weten te maken. Ik vraag me alleen af waarom, meer niet.quote:
Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.quote:
Nee hoor, want dat doen ze ook op het moment dat ze voorstaan. Geen verschil dus met een achterstand. En dat is de manier die werkt bij dit team. Het is ook geen optie om als geslagen honden op dat veld te staan bij een verloren punt.quote:
en plezier in je sport is het belangrijkst en dat maakt niet uit op welk niveau dat isquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.
Hoezo melodramatisch, ik houd ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
god he maril... does niet zo melodramatisch
tuurlijk heeft ze de pest erin maar ze weet dat er niet meer in zat dan dit.... dat weten ze allemaal maar dat betekend niet dat je niet teleurgestelt bent.
yeo , heel knap en leuk dat de Polen zo enthousiast zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef golfer het volgende:
Prima prestatie in dit stadium van opbouw. Italie is gewoon nu nog een maatje te groot voor ze.
Absoluut. De gemiddelde leeftijd ligt zo'n 2 jaar lager dan bij Italië.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef erkel het volgende:
Goed verweerd, alleen Italië duidelijk sterker.
Maar dit Nederlands team kan nog jaren vooruit.
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)
de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)
de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef TheArt het volgende:
Dat verslag op de site van De Telegraaf. Hoe overdreven. De titel ook 'Volleybalsters van slag'
Tsja, typische Nederlandse mentaliteit weer. Gaan afbranden als je een potje verliest. Brrr, wordt er soms ijskoud van.
Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!
Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
editquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.
Uiteraard heeft Italie een betere ploeg en hebben ze verdiend gewonnen. Italie heeft het hele toernooi laten zien de sterkste te zijn en zijn ook de terechte kampioen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!
Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
Ben wel benieuwd wat er stondquote:
hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was geen finale.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.
Bij de grandprix vorig jaar konden ze dat wel omdat er minder druk opstond en vrij uit konden spelen.........
ze hebben toch niet voor niets een mental coach aangetrokken? Die heeft in ieder geval nog wat werk te verrichten........
get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!quote:
Grand Prix 2005 (dat jaar was het geloof ik), was het wel een finale en wonnen ze ook zeer knap.quote:
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.
Waarom val je steeds iedereen aan die iets post ?
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.quote:
Verder nog iets te melden ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef djstoffel het volgende:
[..]
get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!
maak je niet zo druk man.............quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
[..]
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
[..]
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
[..]
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
[..]
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
waarom ? hij had toch gelijk ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veel te vroeg geoordeeld. Het kan zo snel omslaan in het volleybal.
Wie begon hier te schelden ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maak je niet zo druk man.............
Zegt iemand die zich drukmaakt over de mentale gesteldheid van het Nederlandse volleybalteamquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maak je niet zo druk man.............
Reageer dan niet op mequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nee, met nerds heb ik weinig (als je gemiddeld meer dan 100 posts per dag doet , tja)
Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als iemand meldt, als de tweede set bijna verloren is, dat het een verloren gebeuren is, ga jij ertegen in
[..]
waarom ? hij had toch gelijk ?
Hoe vaak komt het voor dat een team dat kansloos met 2-0 in sets achterstaat, de wedstrijd nog wint ?
Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zatquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Manon Flier is trouwens gekozen tot speelster van het toernooi.
Tuurlijk hadden ze nog een kans, maar je kon wel zien dat de manier waarop ze de set verloren na een ruime voorsprong dat er hoop wegvloeide uit de ploeg. Het leek er niet op dat ze de veerkracht hadden om zich hierover heen te zetten. Zeker niet tegen een Italiaanse ploeg die zo goed is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.
Het volledige lijstje:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zat
Staat de hele lijst ergens ?
Ben benieuwd waar een paar Italiaans speelsters terecht zijn gekomen.
Klopt, maar het overkomt nederlandse sporters, ploegen wel vaak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.
Dat is statistisch helemaal niet bewezen. Dit wordt gezegd omdat je je op Nederlanders focust en als ze het dan niet halen, herinner je je dat veel beter. In andere landen wordt er net zo vaak gefaald op beslissende momenten. Kul dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt, maar het overkomt nederlandse sporters, ploegen wel vaak.
Onzin, voor een klein land doen we in een hoop sporten mee in de top, veel meer dan bijvoorbeeld Belgie. Nederland is juist een topsportland omdat het overal lukt mee te doen om de hoofdprijzen. Terwijl andere landen vaak een sterkere competitie hebben en een grotere vijver om uit te vissen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Dat kan, ik vind het op dameshockey na en wat zwemtalenten, een net niet land.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.
Het ANP bericht had een totaal andere strekking: "Volleybalsters 'winnen' zilver" kopten zij. Dat is echt totaal het tegenovergestelde. Met die kop ben ik het overigens totaal eens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf trouwens
Die melden doodleuk dat Oranje topfavoriet was en aan de druk tenonder is gegaan
Wat een waardeloze schijtkrant is het toch![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |