Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
je weet ook alles beter...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef TheArt het volgende:
Wel onbegrijpelijk waarom Selinger op dat moment Huurman inbrengt voor de service i.p.v. Grothues. Grothues heeft een zoveel lastigere service.
teamspirit omhoog zien te houden? en als je tegenstander gewoon beter is dan dat jezelf bent is het minder erg om te verliezen dan als je door je eigen toe doen verlierst....quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
Ja sorry maar dan geef je het op dus,quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.
Heeft niets met beter weten te maken. Ik vraag me alleen af waarom, meer niet.quote:
Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.quote:
Nee hoor, want dat doen ze ook op het moment dat ze voorstaan. Geen verschil dus met een achterstand. En dat is de manier die werkt bij dit team. Het is ook geen optie om als geslagen honden op dat veld te staan bij een verloren punt.quote:
en plezier in je sport is het belangrijkst en dat maakt niet uit op welk niveau dat isquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.
Hoezo melodramatisch, ik houd ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
god he maril... does niet zo melodramatisch
tuurlijk heeft ze de pest erin maar ze weet dat er niet meer in zat dan dit.... dat weten ze allemaal maar dat betekend niet dat je niet teleurgestelt bent.
yeo , heel knap en leuk dat de Polen zo enthousiast zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef golfer het volgende:
Prima prestatie in dit stadium van opbouw. Italie is gewoon nu nog een maatje te groot voor ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |