abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73370447
Wel onbegrijpelijk waarom Selinger op dat moment Huurman inbrengt voor de service i.p.v. Grothues. Grothues heeft een zoveel lastigere service.
pi_73370476
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.
sig verwijderd door FA
pi_73370523
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef TheArt het volgende:
Wel onbegrijpelijk waarom Selinger op dat moment Huurman inbrengt voor de service i.p.v. Grothues. Grothues heeft een zoveel lastigere service.
je weet ook alles beter...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:10:15 #204
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73370578
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef maril het volgende:
Waarom lachen die vrouwen, vinden ze het niet erg om 2e te worden.
teamspirit omhoog zien te houden? en als je tegenstander gewoon beter is dan dat jezelf bent is het minder erg om te verliezen dan als je door je eigen toe doen verlierst....
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:10:17 #205
127004 maril
Smeetsfan
pi_73370582
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld, Italië was gewoon favoriet vandaag en zijn duidelijk beter.
Ja sorry maar dan geef je het op dus,
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_73370633
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:

[..]

je weet ook alles beter...
Heeft niets met beter weten te maken. Ik vraag me alleen af waarom, meer niet.

Ah, nu doet ie het. En hup, daar heb je het al.
pi_73370646
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef maril het volgende:

[..]

Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.
sig verwijderd door FA
pi_73370767
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor, want dat doen ze ook op het moment dat ze voorstaan. Geen verschil dus met een achterstand. En dat is de manier die werkt bij dit team. Het is ook geen optie om als geslagen honden op dat veld te staan bij een verloren punt.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:13:08 #209
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73370786
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Logisch lijkt me, dit is gespeeld. Nog even plezier hebben, omdat je het toernooi met een goed gevoel wilt eindigen.
en plezier in je sport is het belangrijkst en dat maakt niet uit op welk niveau dat is
pi_73370809
En klaar, gewoon op waarde geklopt.
sig verwijderd door FA
pi_73370813
Wat een service !!

Jammer ik had ze het zo gegund, maar Italie is te goed.
Chapeau dat ze tweede zijn geworden !
Nederland
pi_73370833
Italie twee klassen beter vandaag... jammer maar helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73370844
Tsja, Italië was gewoon ijzersterk. Heeft geen fouten gemaakt.

Toch een klasse prestatie van de Nederlandse dames, laat dat maar onthouden worden
pi_73370847
Jammer, Italie was een maat te groot.
Maar al bij al toch een fantastisch toernooi voor Nederland.
pi_73370872
kunnen we door naar de Beagle
Veel plezier nog
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:14:47 #216
75556 erkel
back from Dagestan
pi_73370876
Goed verweerd, alleen Italië duidelijk sterker.

Maar dit Nederlands team kan nog jaren vooruit.
Weisst
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:15:59 #217
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73370939
blij dat italie niet op z'n italiaans heeft gewonnen zoals met voetbal

Toppie damens... op naar het volgende toernooi =)
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:16:52 #218
127004 maril
Smeetsfan
pi_73370995
Die blonde is een winnaarstype, de pesf in hebben das de spirit
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:17:36 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_73371061
jammer.

Maar goede prestatie meiden. Chapeau.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:18:06 #220
194695 franklop
Fran knock
pi_73371096
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:18:53 #221
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73371156
god he maril... does niet zo melodramatisch

tuurlijk heeft ze de pest erin maar ze weet dat er niet meer in zat dan dit.... dat weten ze allemaal maar dat betekend niet dat je niet teleurgestelt bent.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:19:08 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73371169
Prima prestatie in dit stadium van opbouw. Italie is gewoon nu nog een maatje te groot voor ze.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_73371202
mooie beelden
Die Italiaanse dames ook, Piccinini etc
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:20:28 #224
127004 maril
Smeetsfan
pi_73371261
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
god he maril... does niet zo melodramatisch

tuurlijk heeft ze de pest erin maar ze weet dat er niet meer in zat dan dit.... dat weten ze allemaal maar dat betekend niet dat je niet teleurgestelt bent.
Hoezo melodramatisch, ik houd ervan.
pi_73371313
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef golfer het volgende:
Prima prestatie in dit stadium van opbouw. Italie is gewoon nu nog een maatje te groot voor ze.
yeo , heel knap en leuk dat de Polen zo enthousiast zijn
pi_73371490
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef erkel het volgende:
Goed verweerd, alleen Italië duidelijk sterker.

Maar dit Nederlands team kan nog jaren vooruit.
Absoluut. De gemiddelde leeftijd ligt zo'n 2 jaar lager dan bij Italië.

Bij Nederland komen er ook weer wat talenten aan (Grothues, De Kruijf, Buijs) en als die kunnen bijbenen, kan dit team echt nog flink wat groeien.
pi_73371687
op naar de medailles
pi_73371907
Jammer. Maar Italie was natuurlijk al een paar jaar wereldtop. Geen schande om daar van te verliezen.
pi_73371938
Dat verslag op de site van De Telegraaf. Hoe overdreven. De titel ook 'Volleybalsters van slag'

Tsja, typische Nederlandse mentaliteit weer. Gaan afbranden als je een potje verliest. Brrr, wordt er soms ijskoud van.
pi_73372148
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)

de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
pi_73372156
jammer de NOS stopt ermee

verslag op nu.nl is wel goed
pi_73372342
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)

de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!

Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:35:22 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_73372376
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:

Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73372401
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef TheArt het volgende:
Dat verslag op de site van De Telegraaf. Hoe overdreven. De titel ook 'Volleybalsters van slag'

Tsja, typische Nederlandse mentaliteit weer. Gaan afbranden als je een potje verliest. Brrr, wordt er soms ijskoud van.
Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:36:19 #235
67205 Colplay
How you doin??
pi_73372467
Jammer dat het geen spannende finale is geworden, maar natuurlijk wel een geweldig toernooi met een mooie zilveren medaille.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_73372496
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!

Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.
Waarom val je steeds iedereen aan die iets post ?
pi_73372524
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.

edit

[ Bericht 14% gewijzigd door Ambrosius op 04-10-2009 21:37:48 (mag wat minder) ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:39:17 #238
67205 Colplay
How you doin??
pi_73372724
quote:

[..]

Uiteraard heeft Italie een betere ploeg en hebben ze verdiend gewonnen. Italie heeft het hele toernooi laten zien de sterkste te zijn en zijn ook de terechte kampioen.

Ik heb de dames ook weinig zien spelen, maar het gelach en vrolijkheid in de derde set bij een ruime achterstand viel mij ook op. kan zijn dat het hun stijl is, maar het LEEK alsof ze zich eigenlijk er bij neer hadden gelegd en er niet meer in geloofden en ze straalden niet uit dat ze de finale nog om gingen draaien.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:39:19 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_73372729
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef djstoffel het volgende:

[..]

edit
Ben wel benieuwd wat er stond

pi_73372929
quote:

[..]

hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.
Bij de grandprix vorig jaar konden ze dat wel omdat er minder druk opstond en vrij uit konden spelen.........

ze hebben toch niet voor niets een mental coach aangetrokken? Die heeft in ieder geval nog wat werk te verrichten........
pi_73373019
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef djstoffel het volgende:

[..]

hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.
Bij de grandprix vorig jaar konden ze dat wel omdat er minder druk opstond en vrij uit konden spelen.........

ze hebben toch niet voor niets een mental coach aangetrokken? Die heeft in ieder geval nog wat werk te verrichten........
Dat was geen finale.
sig verwijderd door FA
pi_73373074
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat er stond

get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!
pi_73373134
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat was geen finale.
daarom juist ja..........
pi_73373194
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef djstoffel het volgende:

[..]

Grand Prix 2005 (dat jaar was het geloof ik), was het wel een finale en wonnen ze ook zeer knap.

Vandaag was de druk trouwens niet heel erg hoog, ze waren geen favoriet.
sig verwijderd door FA
pi_73373210
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef qonmann het volgende:

[..]

Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.
Waarom val je steeds iedereen aan die iets post ?
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef djstoffel het volgende:

[..]

Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef djstoffel het volgende:

[..]

Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:46:55 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_73373349
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef djstoffel het volgende:

[..]

get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!
Verder nog iets te melden ?

pi_73373498
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
[..]

Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
[..]

Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
maak je niet zo druk man.............
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:50:04 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_73373555
Volleybal is wereldwijd een grotere sport dan basketbal. Ik geloof na voetbal en Golf de grootste sport. Nederland wordt tweede van europa. en sommigen gaan die prestatie kleineren. De Olympische overwinning van Oranje in Atlanta 96 werd gekozen tot mooiste Nederlandse sportprestatie van de eeuw.
Dan kan het plots wel. Glory hunters.

pi_73373593
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als iemand meldt, als de tweede set bijna verloren is, dat het een verloren gebeuren is, ga jij ertegen in
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Veel te vroeg geoordeeld. Het kan zo snel omslaan in het volleybal.
waarom ? hij had toch gelijk ?
Hoe vaak komt het voor dat een team dat kansloos met 2-0 in sets achterstaat, de wedstrijd nog wint ?
pi_73373594
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verder nog iets te melden ?

nee, met nerds heb ik weinig (als je gemiddeld meer dan 100 posts per dag doet , tja)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')