Absoluut. De gemiddelde leeftijd ligt zo'n 2 jaar lager dan bij Italië.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef erkel het volgende:
Goed verweerd, alleen Italië duidelijk sterker.
Maar dit Nederlands team kan nog jaren vooruit.
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)
de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef djstoffel het volgende:
het verschil in wedstrijdbeleving was wel schrijnend hoog...die italiaanse waren heel erg gefocust.
bij nederland hing er meer een gevoel van een gezellig theekransje vandaag met dat eeuwige gehinnik en gelach tussen de punten door. (ook al sta je mijlenver achter)
de mentale blokkade is er nog steeds blijkbaar, op het moment surpreme geeft de nederlandse ploeg wederom niet thuis.
Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef TheArt het volgende:
Dat verslag op de site van De Telegraaf. Hoe overdreven. De titel ook 'Volleybalsters van slag'
Tsja, typische Nederlandse mentaliteit weer. Gaan afbranden als je een potje verliest. Brrr, wordt er soms ijskoud van.
Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!
Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
editquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.
Uiteraard heeft Italie een betere ploeg en hebben ze verdiend gewonnen. Italie heeft het hele toernooi laten zien de sterkste te zijn en zijn ook de terechte kampioen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi, nog iemand die nooit volleyballen kijkt en op basis van één wedstrijd gaat oordelen. Chapeau!
Nederland speelt altijd zo. Die beleving is altijd zo na een gewonnen punt, in tijden dat het goed gaat, maar ook in tijden dat het minder goed gaat. Er was geen sprake van een mentale blokkade, want dan hadden ze de finale niet eens gehaald. Italië was gewoon beter, B E T E R.
Ben wel benieuwd wat er stondquote:
hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was geen finale.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoe weet ij dat ik jnooit volleybal kijkt? Als dat zo was had ik nooit deze mening kunnen geven over de dames. het is echt geen toeval dat ze de finale kansloos verliezen.
Bij de grandprix vorig jaar konden ze dat wel omdat er minder druk opstond en vrij uit konden spelen.........
ze hebben toch niet voor niets een mental coach aangetrokken? Die heeft in ieder geval nog wat werk te verrichten........
get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!quote:
Grand Prix 2005 (dat jaar was het geloof ik), was het wel een finale en wonnen ze ook zeer knap.quote:
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen zijn ook niet uitgekomen.
Waarom val je steeds iedereen aan die iets post ?
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Het ontbreken van de echte topsportmentaliteit is typisch nederlands ja.
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.quote:
Verder nog iets te melden ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef djstoffel het volgende:
[..]
get a life............. jij hebt niets beters te doen dan 24 uur per dag hier rond te hangen. nerd!
maak je niet zo druk man.............quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
[..]
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
[..]
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen? Welke? En iedereen mag van alles zeggen, maar laat het dan wel een beetje reëel zijn. Ik word hartstikke gek van dit soort Nederlandse tafarelen. In de aanloop naar de finale was er bijna niemand die iets te melden had over het Nederlandse volleybalteam, op Ambrosius, Tong en nog wat na. En in de finale komen, logischerwijze omdat het live wordt uitgezonden, maar ook omdat het oh zo makkelijk is, mensen met allerlei ondoordachte posts waaruit gewoon blijkt dat normaal helemaal nooit naar het volleybal en dit team wordt gekeken. En dat noem ik oordelen op basis van één wedstrijd en wat je hoort in de media en niet wat je zelf oordeelt.
[..]
Ga toch een heel eind fietsen joh. Juist dit is het gebrek aan een topsportmentaliteit. Het afbranden als een wedstrijd verloren wordt. Als je ziet dat ze in Polen bijv. achter de ploeg blijven staan, in goede en in slechte tijden, dat mis ik in Nederland. En dan spreekt jouw reactie boekdelen.
[..]
Hoe kan je dan oordelen dat er mentaal iets misgaat? Dat kan je dan toch alleen als er constant finales verloren worden. Niets op deze manier.
waarom ? hij had toch gelijk ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veel te vroeg geoordeeld. Het kan zo snel omslaan in het volleybal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |