Nee, niet op tv iig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit morgen live wordt uitgezonden... zo niet is dit de grootste schande op NOS-gebied van 2009
een hele grote schande dus.... voetbal, hockey kan wel.... echt belachelijkquote:
En Nederland verwierp de nationale sportzender.quote:
Zoals ik al op de vorige pagina mijn ongenoegen duidelijk maakte. Voor het vrouwenvoetbal kan door te zogeheten netmanagers wel ruimte gemaakt worden op één van de drie netten en dat kan hierbij niet. Schandalig. En ik geloof heus wel dat de NOS het op tv wilde hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt hun uiterste best hebben gedaan om dat ook te realiseren. En kom op zeg, we hebben 3 netten met ook heel veel onzinprogramma's. Op België weet men maar 2 zenders wel altijd ruimte te maken voor livesport.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hele grote schande dus.... voetbal, hockey kan wel.... echt belachelijk
En die hebben tegenwoordig één+, waar ze bijvoorbeeld veel US Open hebben uitgezonden. Iets als NOS+/Studio Sport+ (te verkrijgen via digitale tv dan), zou ook niet verkeerde zijn. Gewoon een zender die in de uitzendt bij dit soort gelegenheden. Eigenlijk dus gelijk aan de streams op Internet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik al op de vorige pagina mijn ongenoegen duidelijk maakte. Voor het vrouwenvoetbal kan door te zogeheten netmanagers wel ruimte gemaakt worden op één van de drie netten en dat kan hierbij niet. Schandalig. En ik geloof heus wel dat de NOS het op tv wilde hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt hun uiterste best hebben gedaan om dat ook te realiseren. En kom op zeg, we hebben 3 netten met ook heel veel onzinprogramma's. Op België weet men maar 2 zenders wel altijd ruimte te maken voor livesport.
quote:VOLLEYBALFINALE VROUWEN TOCH LIVE
De finale van het EK volleybal voor
vrouwen wordt morgen,zondag 4 oktober,
toch rechtstreeks uitgezonden door de
NOS.Dit heeft natuurlijk te maken met
de finaleplaats die de Nederlandse
vrouwen zaterdag wisten te bemachtigen
in de halve finale tegen Polen.
Aanvankelijk leek er geen ruimte te
zijn voor de rechtstreekse uitzending,
maar het is de NOS toch gelukt ruimte
te maken op Nederland 3.
De wedstrijd,die wordt gespeeld in het
Poolse Lodz,begint om 20.00 uur.De NOS
begint de uitzending om 19.50 op Ned.3.
TT
Nee, de twee schatjes van dit team zijn Debby Stam en Caroline Wensinkquote:
Nog voor de mannen groot succes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef qonmann het volgende:
Hup Manon ..en de anderen !
1995 was de laatste keer
met Cynthia Boersma enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog voor de mannen groot succes.
De Polen staan achter Nederland
Die Riette Fledderus neukte toch met Bert Goedkoop?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef TheArt het volgende:
Die oude beelden nuElles Leferink
En wat een jonge Riette Fledderus daar
![]()
Vooral Wensink vind ik jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, de twee schatjes van dit team zijn Debby Stam en Caroline Wensink(ik noem ze stiekem thuis al Debs en Caro
)
Die oude beelden nuElles Leferink
En wat een jonge Riette Fledderus daar
![]()
Wat? Service gaat zo vaak uit, zeker deze die vol risico worden geslagen. Als 'ie in is maakt ze regelmatig het punt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef qonmann het volgende:
Oeh Flier...
Precies. Ze heeft er ook regelmatig een ace tussen zitten, dus dat is het risico van het vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat? Service gaat zo vaak uit, zeker deze die vol risico worden geslagen. Als 'ie in is maakt ze regelmatig het punt.
13-13.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |