Wie begon hier te schelden ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maak je niet zo druk man.............
Zegt iemand die zich drukmaakt over de mentale gesteldheid van het Nederlandse volleybalteamquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
maak je niet zo druk man.............
Reageer dan niet op mequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nee, met nerds heb ik weinig (als je gemiddeld meer dan 100 posts per dag doet , tja)
Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als iemand meldt, als de tweede set bijna verloren is, dat het een verloren gebeuren is, ga jij ertegen in
[..]
waarom ? hij had toch gelijk ?
Hoe vaak komt het voor dat een team dat kansloos met 2-0 in sets achterstaat, de wedstrijd nog wint ?
Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zatquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Manon Flier is trouwens gekozen tot speelster van het toernooi.
Tuurlijk hadden ze nog een kans, maar je kon wel zien dat de manier waarop ze de set verloren na een ruime voorsprong dat er hoop wegvloeide uit de ploeg. Het leek er niet op dat ze de veerkracht hadden om zich hierover heen te zetten. Zeker niet tegen een Italiaanse ploeg die zo goed is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.
Het volledige lijstje:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zat
Staat de hele lijst ergens ?
Ben benieuwd waar een paar Italiaans speelsters terecht zijn gekomen.
Klopt, maar het overkomt nederlandse sporters, ploegen wel vaak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.
Dat is statistisch helemaal niet bewezen. Dit wordt gezegd omdat je je op Nederlanders focust en als ze het dan niet halen, herinner je je dat veel beter. In andere landen wordt er net zo vaak gefaald op beslissende momenten. Kul dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt, maar het overkomt nederlandse sporters, ploegen wel vaak.
Onzin, voor een klein land doen we in een hoop sporten mee in de top, veel meer dan bijvoorbeeld Belgie. Nederland is juist een topsportland omdat het overal lukt mee te doen om de hoofdprijzen. Terwijl andere landen vaak een sterkere competitie hebben en een grotere vijver om uit te vissen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:
Dat kan, ik vind het op dameshockey na en wat zwemtalenten, een net niet land.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.
Het ANP bericht had een totaal andere strekking: "Volleybalsters 'winnen' zilver" kopten zij. Dat is echt totaal het tegenovergestelde. Met die kop ben ik het overigens totaal eens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf trouwens
Die melden doodleuk dat Oranje topfavoriet was en aan de druk tenonder is gegaan
Wat een waardeloze schijtkrant is het toch![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |