abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:51:00 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_73373626
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:

[..]

maak je niet zo druk man.............
Wie begon hier te schelden ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73373690
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef djstoffel het volgende:

[..]

maak je niet zo druk man.............
Zegt iemand die zich drukmaakt over de mentale gesteldheid van het Nederlandse volleybalteam Je zou ook even inhoudelijk op de zaak in kunnen gaan.
  Trouwste user 2022 zondag 4 oktober 2009 @ 21:55:21 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_73373936
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef djstoffel het volgende:

[..]

nee, met nerds heb ik weinig (als je gemiddeld meer dan 100 posts per dag doet , tja)
Reageer dan niet op me

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_73374052
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als iemand meldt, als de tweede set bijna verloren is, dat het een verloren gebeuren is, ga jij ertegen in
[..]

waarom ? hij had toch gelijk ?
Hoe vaak komt het voor dat een team dat kansloos met 2-0 in sets achterstaat, de wedstrijd nog wint ?
Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.
pi_73374638
Manon Flier is trouwens gekozen tot speelster van het toernooi.
sig verwijderd door FA
pi_73374782
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Manon Flier is trouwens gekozen tot speelster van het toernooi.
Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zat
Staat de hele lijst ergens ?
Ben benieuwd waar een paar Italiaans speelsters terecht zijn gekomen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:11:02 #257
67205 Colplay
How you doin??
pi_73374952
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tuurlijk ga ik daar tegenin. Het was toch ook nog niet verloren. Er waren 2 sets gespeeld. Het gaat nog altijd over 3 gewonnen sets. Het is zovaak gebeurd in het volleybal dat zulke achterstanden nog worden omgebuigd. Remember bijv. Nederland - Italië eerste duel van de WGP dit jaar. Nederland leidde riant met 2-0, maar ging toch met 2-3 onderuit. Dan is het toch logisch dat ik dat zeg. En een voorspelling heb ik helemaal niet gedaan, want ik heb niet gezegd dat Nederland dit zomaar even ging ombuigen.
Tuurlijk hadden ze nog een kans, maar je kon wel zien dat de manier waarop ze de set verloren na een ruime voorsprong dat er hoop wegvloeide uit de ploeg. Het leek er niet op dat ze de veerkracht hadden om zich hierover heen te zetten. Zeker niet tegen een Italiaanse ploeg die zo goed is.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_73375214
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Mooi ! , dan moet ze wel erg goed zijn geweest aangezien ze niet in het winnende team zat
Staat de hele lijst ergens ?
Ben benieuwd waar een paar Italiaans speelsters terecht zijn gekomen.
Het volledige lijstje:

MVP: Manon Flier (Netherlands)
Best spiker: Simona Gioli (Italy)
Best blocker: Christiane Furst (Germany)
Best server: Agnieszka Bednarek – Kasza (Poland)
Best receiver: Kerstin Tzscherlich (Germany)
Best libero: Paola Cardullo (Italy)
Best setter: Eleonora Lo Bianco (Italy)
Best scorer: Margareta Kozuch (Germany)

3 ind. prijzen voor Italie

Mijn Pools is wat minder, maar dit zeggen ze:
Manon Flier z reprezentacji Holandii wybrana została najbardziej wartościową zawodniczką Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej 2009.
pi_73376244
Grappige site..de namen en foto's herken je nog net
Hier Nederland..
http://mesiatkarek.wp.pl/kat,1024213,kategoria.html

Helemaal schitterend gedaan is dit
http://mesiatkarek.wp.pl/
als je met je muis over de landen gaat ..prachtig gemaakt
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:47:18 #260
127004 maril
Smeetsfan
pi_73377073
Een ding als je niet op fok reageert wil nog niet zeggen dat je niet hebt gekeken of gevolgt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:49:31 #261
127004 maril
Smeetsfan
pi_73377195
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga sjoelen man. Verliezen hoort bij sport.

Klopt, maar het overkomt nederlandse sporters, ploegen wel vaak.
pi_73377791
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:49 schreef maril het volgende:

[..]

Dat is statistisch helemaal niet bewezen. Dit wordt gezegd omdat je je op Nederlanders focust en als ze het dan niet halen, herinner je je dat veel beter. In andere landen wordt er net zo vaak gefaald op beslissende momenten. Kul dus.
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:06:08 #263
67205 Colplay
How you doin??
pi_73378088
quote:

[..]

Onzin, voor een klein land doen we in een hoop sporten mee in de top, veel meer dan bijvoorbeeld Belgie. Nederland is juist een topsportland omdat het overal lukt mee te doen om de hoofdprijzen. Terwijl andere landen vaak een sterkere competitie hebben en een grotere vijver om uit te vissen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:14:42 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73378429
quote:

Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_73378469
Wat ook onderschat wordt is hoeveel de meiden moeten opofferen om zover te kunnen komen.
Ik heb ze dacht ik iets meer dan een jaar geleden (als Martinus) zien spelen in Amstelveen.

Het is echt heel knap dat ze nu zover gekomen zijn.
Als ze dan in de finale niet goed genoeg zijn is dat heel jammer maar geen reden ze af te kraken.
Volleybal is een grote sport in Europa en tweede worden is zeer goed

chapeau
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 oktober 2009 @ 10:36:05 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_73385214
Nederland heeft het goed gedaan . Gewoon op waarde geklopt. Nederland heeft een zeer goed team. Dames werken voor elkaar. Het zat gister niet helemaal mee, maar al die duels daarvoor wel gewonnen en op een geweldige manier. Ook die wedstrijd tegen Rusland ging nergens meer om maar toch alles ervoor te zorgen dat die wedstrijd gewonnen wordt met 3-2. Op naar Japan volgend jaar om naar een goede prestatie neer te zetten op het WK.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:08:59 #267
127004 maril
Smeetsfan
pi_73386028
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Onzin. We behoren als klein landje in heel veel mondiale sporten tot de wereldtop.
Dat kan, ik vind het op dameshockey na en wat zwemtalenten, een net niet land.

Schaatsen reken ik even niet mee want de mondiale top is nihil. BTW ik kan er toch wel van genieten, had er gisteren gewoon de smoor in. slechte verliezer dus,neemt niet weg dat ik bij mijn kritiek blijf.
pi_73387686
De Telegraaf trouwens

Die melden doodleuk dat Oranje topfavoriet was en aan de druk tenonder is gegaan

Wat een waardeloze schijtkrant is het toch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73388457
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf trouwens

Die melden doodleuk dat Oranje topfavoriet was en aan de druk tenonder is gegaan

Wat een waardeloze schijtkrant is het toch
Het ANP bericht had een totaal andere strekking: "Volleybalsters 'winnen' zilver" kopten zij. Dat is echt totaal het tegenovergestelde. Met die kop ben ik het overigens totaal eens.
pi_73400839
Straks in Holland Sport Manon Flier en Caroline Wensink .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')